Var lei av alltid å kommunisere med forskjellige folk, og tidvis også med ulike svar. Kom tilfeldig over Hudya og ga de en mulighet til å få oss som kunde. En hyggelig konsulent å forholde seg til, som prøver å gi en god forklaring og svarer meg normalt, selv om jeg har et amatørmessig spørsmål. Dette ser lovende ut! :-)
God service, hyggelige og hjelpsomme medarbeidere. Gode forsikringer som gjør at jeg føler meg trygg.
Prøver ut Hudya nå for første gang. Virker som et bra konsept med gode priser. Må komme tilbake til hvor fornøyd jeg er etter at jeg har hatt mobil, strøm og forsikring i dette selskapet.
Var fornøyd i starten men det var helt til ett annet selskap kom med en bedre pris. Men årsaken til at jeg sa opp avtalen hos Hudya var at at personen som var kundeansvarlig ikke svarte på epost eller telefon når jeg fant ut at det ble for dyrt hos dem og om vedkommende kunne se over forsikringen på nytt.
God pris og gode vilkår. Ble i grunnen overrasket over prisen og vilkårene, trodde ikke de matchet mitt tidligere selskap. Og en imøtekomme kundebehandler som forklarte alle spørsmål grundig.
Det er billig, du får grundig info om hva du vil bestille. Jo fler forsikringer jo mer sparer du👍🏻 Man kan ikke skape et bedre førsteinntrykk!! Skjønner godt hvorfor de topper listene.
Mer lettilgjenglig kundeservice og lavere pris enn konkurrentene jeg har vært i kontakt med, gjør at samtlige forsikringer nå er samlet i Hudya.
Anbefaller denne forsikringsselskap, gir gode priser med bra dekning og ikke minst hyggelige folk å prate med!
Vanskelig å si noe konkret som æ enda har en måned oppsigelse på tidligere selskap og at servicen er så god som saksbehandler sier, men forandring fryder.
Veldig hyggelig service, god og ryddig hjemmeside med oversikt over dine forsikringer, ryddig kundeservice med meget hyggelig medarbeidere, prismessig er de av de billigste.
Hyggelig og rask oppfølging :) Og i tillegg har vi spart ca 2000 pr mnd på å bytte fra Gjensidige til Hudya :)
Fikk tilbud fra Huyda og ble oppringt av en hyggelig rådgiver dagen etter. Nøyaktig og fin samtale med meget gode priser.
Jeg opplevde samtalen veldig koselig, vet ikke hvorfor, men det følte jeg. Ellers var alt greit. Mvh Ayub
Personlig rådgiver, enkelt og effektivt. Har selv jobbet i bransjen, mye erfaring og glad for å treffe noen som prater fakta og ikke slibrig salgsprat.
Vi har vært kunder hos Hudya på forsikring i over 2 år nå. Veldig enkelt om det er noe da ringer vi vår faste kontaktperson. 2 skader som ble løst uten noe problem. Nå har vi også flyttet våre mobilabonnement til Hudya. Anbefales!
Fikk et godt tilbud som gjorde at jeg byttet selskap. Etterpå skrudde de opp prisen 75%, basert på sløvhet fra deres saksbehandler- ift tilbudet jeg fikk som var 7% lavere enn prisen jeg hadde i tidligere selskap. Opplever de som løgnaktige, elendig kundeservice og som tidstyver. Styr unna!
Har hatt problemer med å få tak i dem på telefon, men det ordnet seg heldigvis etterhvert. Kundeservice er viktig for meg. Ut over det har jeg heldigvis hatt lite bruk for forsikringer. Jeg har som utgangspunkt at forsikringene er bra, så vil evt behov vise om jeg har rett eller tar feil.
De bestemmer om de skal ringe til deg for å prate om deres tilbud. Sender stadig meldinger for å få deg snakke med de. Bruker hundrevis av forskjellige mobilnummere, det er vanskelig å sperre de. Oppleves rett å slett som terror!
Hva er din erfaring med Hudya Forsikring? Ris eller ros? Skriv en omtale og del dine erfaringer med andre - enkelt og helt anonymt. Omtalen skriver du her.
Veldig bra kundeservice og nettløsning. Enkelt å forsikre ny bil. Billig
En kundeservice som jeg ikke har fått noen annen plass, så det fortjenes ros. ☺️
Jeg byttet nettopp forsikringsselskap og er fornøyd med den prisen og servicen jeg har fått!
Er veldig fornøyd og setter pris på deres selskap.
Rimelig forsikring, men ikke den beste kundeservicen.
God kundeservice, høres ut som de har noen gode forsikringer på plass. 👍