Sparebank 1 Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Priser er ikke å klage på, LO medlemsskap hjelper også på dette. Service er svært bra, hatt en dyrepåkjørsel og en brann på bil, begge skader ble reparert enkelt og kjapt.
Alt er bra bortsett fra det med ikke stopp i oppsagt forsikring.
Det er midt i mellom ser bare etter en bedre og billigere forsikring.
Noe treg i oppgjør og ikke så mye tilbakemeldinger ved skade, må ringe og mase. Ellers veldig fornøyd.
Er sparebank 1 kunde og har vel vert det i 15 år. Storfornøyd med banken og vil fortsatt være kunde der men syns bilforsikringen er alt for kostbar.
Sparebank 1 har døgnåpen telefonservice, og hyggelige saksbehandlere. Dette hjelper dessverre lite når skaden først har skjedd og forsikringene har dårlig dekning. Sparebank 1 har mye å jobbe med når det kommer til kommunikasjon og å informere kundene underveis i en forsikringssak. Den eneste informasjonen jeg fikk under en forsikringssak var en epost, som viste seg å ikke stemme. Her må kundene selv være på for å få den informasjonen de behøver, og den behandlingen de har krav på.