Winterbergh opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Winterbergh har ingen systemer for å behandle skader, driver med minimalt av komunikasjon og jobber kun med å begrense utbetalinger så mye som mulig. I tillegg har de en nedlatede kundebehandling som overhodet ikke tar over seg at det er mennesker midt i en stressende hverdag de hvistnok skal "hjelpe"
Veldig god kundeservice, og gode priser. Du får også personlig kontaktperson
Vil ikke betale ut når skaden først skjer. 2 måneder etter jeg flytte til de mener de at de ikke skal betale for skade
Dårlig kundeservice! Uforståelig fakturaer og ekstrem prisøkning etter hovedforfall! Ingen skade men økte med 30%
Ved skadetilfeller gjør Winterbergh alt de kan for å redusere utbetalingen. Prosess og kommunikasjon mellom verksted og forsikringsselskap er også svært dårlig. Les vilkårene nøye før du tegner hos Winterbergh.
God kundeservice, pris. Også fornøyd med skadeoppgjør på reiseforsikring.
Kundebehandleren ga tydelige/klare opplysninger ang. forsikringens "dekkning/ikke dekkning", dessuten var vedkommende lett tilgjengelig "utenom arb.tid", samt han var imøtekommende og behjelpelig med mine "eksta-klausuler, tilleggsopplysninger" eg ville ha med på forsikrings-beviset.