Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert juni 2024
Gudbrandsdal Energi Mobil
3.2
35 verifiserte omtaler
Slutt for Gudbrandsdal Energi Mobil
Gudbrandsdal Energi Mobil slutter som mobilselskap og kundene overtas av Fjordkraft Mobil. Klikk her for å gå til Fjordkraft Mobil.

Gudbrandsdal Energi Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Gudbrandsdal Energi Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
35 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Gudbrandsdal Energi Mobil trenger minimum 10 omtaler.
46%
Middels
46% anbefaler Gudbrandsdal Energi Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 35 omtaler om Gudbrandsdal Energi Mobil

FILTRER OMTALER
11
1
12
4
7
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Gudbrandsdal Energi Mobil
Gudbrandsdal Energi Mobil har 35 verifiserte omtaler på Bytt.no

Veldig fornøyd.

Omtale av  Svein O

Min kone og jeg har begge vært kunde siden 2017. Vi har feriebolig i Thailand, og familie i USA. Med Verdensborger-abonnement passer det utmerket for oss, da vi hvert år reiser mye til overnevnte land, og ringeminutter er også inkl. der i tillegg til EU/EØS. Har kun hatt kontakt med GE Mobil noen få ganger for å oppklare sms-meldinger ved ankomst USA, ( bekrefte mld., hvis ikke stoppes all data, etc. ), men dette ordnet seg enkelt av hyggelig kundeservice. Vi fortsetter det gode kundeforholdet. -Anbefales.

Nyttig (2)

ELENDIG SERVICEHÅPLØST

Omtale av  Inger M

Håpløst å få kontakt med kundesenteret, dette er andre gangen vi har hatt problem med mobilabbonementet.. samme problem som sist,

Nyttig (5)

Klarer ikke å rette opp i teknisk problem.

Omtale av  Tore A

Fikk ikke mottatt samtaler. Kom bare opp hvem som ringte meg. Meldinger og utgående samtaler fungerte. Sim ble prøvd i 3 iPhoner og 1 anroid telefon. Fikk nytt sim samme problem. Applebutikken sjekket min telefon og prøvde sin telefon med mitt sim. Skjedde det samme når simkort satt i Apple butikk sin telefon. Foreslo at de skulle ta kontakt med Telenor siden de leide nett av dem. Det ønsket de ikke å gjøre. Har sagt opp mitt kundeforhold! Anbefaler ingen å bli kunde da de ikke har nok kunnskap om hvordan tekniske problemer løses.

Nyttig (7)

Ikke rollover kjøpt datapakke!

Omtale av  Jan

Generelt pålitelig levering av tjenester og veldig bra kundeservice. Men det har manglet enkel tilgang og oversikt til dataforbruk som ble lovet i 2019. At kjøpte datapakker ikke videreføres til påfølgende måned gjorde at vi skiftet til en annen leverandør.

Nyttig (9)

Helt ok

Omtale av  Arvid A

Jeg har leve 1GB til kr 129,- pr mnd. Har hatt de i bare 1 mnd og funker greit, men de burde snarest få en App som man kan få opp eksakt databruk til enhver tid!!

Nyttig (5)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Påslag på 49.-

Omtale av  Kjell

Blir irritert for det påslaget på 49.- pr mnd for manglende e-faktura og avtalegiro. Jeg har jo det på både strøm og mobil hos GB Energi. Var i kontakt med dem forrige mnd, og dem skulle ordne det, men det samme igjen på siste faktura. Gir dem en sjanse til.

Svar fra Gudbrandsdal Energi Mobil
28.10.2020 12:55

GE Mobil har etter tilbakemeldinger fra kundene avviklet gebyrer for manglende e-faktura og avtalegiro. Fra oktober har vi kun et miljøgebyr på kr 49 for kunder som vil ha sin månedlige faktura tilsendt i posten. Gudbrandsdal Energi kundeservice har i en årrekke vært kåret som strømbransjens beste kundeservice, den samme gode kundeservicen skal selvsagt våre mobilkunder også oppleve. Vi liker utfordringer og tilbakemeldinger, og jobber hardt hver dag for å forbedre oss :-)

Nyttig (8)

Dobbelt fakturagebyr

Omtale av  Mobilbruker

Jeg anbefaler å styre unna dette selskapet. “Våre fakturagebyr er kr. 49,- for papirgiro og kr. 49,- for manglende avtalegiro.” Ok, papirfaktura kan jeg forstå at det er gebyr på. Men skal de ta 49 hver måned for at jeg selv godkjenner de merkelige fakturaene GE sender hver måned? Jeg kan ikke fatte hvorfor det skal være gebyr på en slik tjeneste.

Svar fra Gudbrandsdal Energi Mobil
28.10.2020 12:47

GE Mobil har etter tilbakemeldinger fra kundene avviklet gebyrer for manglende e-faktura og avtalegiro. Fra oktober har vi kun et miljøgebyr på kr 49 for kunder som vil ha sin månedlige faktura tilsendt i posten. Gudbrandsdal Energi kundeservice har i en årrekke vært kåret som strømbransjens beste kundeservice, den samme gode kundeservicen skal selvsagt våre mobilkunder også oppleve. Vi liker utfordringer og tilbakemeldinger, og jobber hardt hver dag for å forbedre oss :-)

Nyttig (15)
Gudbrandsdal Energi Mobil har 35 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Gudbrandsdal Energi Mobil mener

Gudbrandsdal Energi Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR