Happybytes opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dersom du ønsker mer ut av telefonen din enn 4G dekning er du låst til Apple Samsung eller Sony. Tjenester som VoLTE, VoWiFi eller 5G dekning støttes ikke, jeg kan bekrefte at Oneplus ikke støttes og tilbakemeldingen fra kundeservice var at det var de tre produsentene som støttes. Var fornøyd kunde helt frem til de byttet "tjenesteleverandør"
Ikke noe gøy å høre at du ikke er fornøyd med oss lenger. Noen av de mindre telefon-produsentene har vi i en overgangsperiode noen utfordringer men vi løser det forløpende. Thomas // Happybytes
Har vært kjempefornøyd med happybytes frem til slutten av april. Da begynte de å rulle ut nye simkort. Etter dette fungerte ikke noe på telefonen min. Ikke mobildata, mms og telefonsamtaler. Fikk relativt god hjelp til å fikse de to første problemene, men de sa de ikke kunne hjelpe meg med å få telefonsamtaler pga at de hadde slitt med Pixel telefoner. De sa at jeg kunne vente til juni fordi at google skulle sende ut software oppdatering. Klarte gjennom forum å finne ut hvordan jeg skulle få til telefonsamtaler, men telefonsamtalene var bare skurrete/statisk knitring. Tok dette opp med kundeservice, og fikk blankt avslag på noe slags kompensasjon. Synst dette var synd fordi jeg foretrekker telenordekning og gode priser.
Leit å høre at du ikke er fornøyd med tjensten vår. Vi styrer dessverre ikke hvordan telefon-produsentene ruller ut nettverksoppdateringer og Pixel blandt de få vi har hatt noen utfordringer med. Thomas // Happybytes
Billigste, god dekning best i pris :D kort forklart.
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding og omtale Olaf 🙌🏻 Thomas // Happybytes
Prøver å finne telefon nr. til dere for å høre hvorfor jeg ikke kan ta imot/sende MMS meldinger... UMULIG!!! HVOR kan jeg finne kundeservice tlf nr. ??
Vi har valgt bort telefon til fordel for chat og epost. Til gjengjeld svarer vi med lynets hastighet der. Opplever at vi tydlige på dette på nettsiden vår. Thomas // Happybytes
Er rett og slett veldig fornøyd med Happybytes. Det bare funker 😄 Priser, faktura, kundeservice og nettsider er gode, forståelig og til å stole på. Keep up the good work 🙌🏻
Herlig å høre at du er happy med oss Lasse 😃 Takk også for flott tilbakemelding og omtale 🙌🏻 Vi jobber på vi, så skal vi sørge for at du er happy også i fremtiden. Thomas // Happybytes
Det her er skremmende for en ny kunde. Gått to dager og ikke fått svar på min henvendelse, bruker også tlf i jobbsammenheng. Jeg fikk min far til å bytte hit også men han fikk heller ingen svar, han fikk ikke inn nett i det hele tatt. Eneste henvendelsen han fikk var når han sa opp og byttet tilbake til tidligere operatør. Og det var et skjema de ønsket han å fylle ut om hvorfor han sa opp? Tyder på enten for lite ansatte eller en useriøsitet at de ikke bryr seg om meldinger gjort på chattesiden dems.
Dette var beklagelig. Vi svarer stort sett på alle henvendelser i løpet av et par minutter så dette hørtes merkelig ut. Tar du kontakt på nytt er jeg helt sikker på at vi skal finne ut av det. Thomas // Happybytes
God kommunikasjon og hjelp med oppsettet til nytt simkort. Veldig god service.
Takk for at du har valgt Happybytes Ulf og tusen takk for hyggelig omtale 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Fikk melding om at tvilling sim vil være på plass om 1-2 uker. To uker seinere samme melding. Altså kanskje minst en måned. Hadde jeg hatt kunnskap om dette, vil jeg nok ikke tegnet abonnement nå. Føler meg litt lurt.
Dessverre er det mange ledd i verdikjenden som gjør at alt ikke alltid går like fort som vi ønsker. SIM-kort til tvilling (egne kort) er på plass så skal være klart ila kort tid. Thomas // Happybytes
I starten på pandemien gikk det for sakte med trådløst fra Ice på et hyttekontor for to. Vi byttet til Happybytes Bare Data trådløst bredbånd. Tre år senere har vi ingenting å sette fingeren på. Nå har vi mobilabonnement fra Happybytes, etter at Ice kjøpte Release med kunder og det hele. Vi MÅ ha Telenor-dekning. Vi er også godt fornøyd med kundeservice hos Happybytes. Epost er effektivt når kundeservice har god kompetanse!
Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss Glenn. Tusen takk for veldig hyggelig omtale. Thomas // Happybytes
Etter snart 4 år hos Happybytes er jeg fortsatt super-happy med dette mobilselskapet 😀 De er helt supre på kundeservice og prisene er uslåelig bra. Anbefales 👍🏻
Tusen takk for veldig hyggelig omtale Lena og takk for at du er trofast Happybytes-kunde 🙌🏻 Thomas // Happybytes
Utrolig dårlig beskrivelse av bruk i utlandet. Brukt for kr 30,- hittil, 8.mai, og blir visst belastet med, til nå kr 400,-. Skifter når jeg kommer hjem!!
Skjønner ikke helt hva du mener er problemet. Ta kontakt med vår kundeservice så er jeg sikker på at de kan hjelpe deg med å oppklare dette. Thomas // Happybytes
Fikk hjelp med nytt simkort på dagen. De leverer det på døren min da posten ikke har klart å levere den. 10 av 10 hjelp. Kundebehandleren på chatten er en kjempegod supportarbeider, hyggelig, effektiv og flink!
Tusen takk for at du har valgt Happybytes Alexander og takk så mye for veldig hyggelig tilbakemelding 😊 Thomas // Happybytes
Wifi tale mangler,å eg e offshore 14.dg om gangen og må ha det så dette e rævva! Det stod ingen plass at dette .angret så føler meg lurt!
Vi venter på å få godkjent det nye oppsettet vårt av telefon-produsentene. Det bør ikke være langt unna. Men vi har mellomløsninger (med tanke på offshore) for dette om du kontakter kundeservice. Thomas // Happybytes
Jeg ombestemte meg en dag etter jeg hadde valgt abonnement, og da skulle det «låse» seg i 1 md etter reglene. Men så hjalp en vennlig sjel på kundeservice meg, og endre det til det abonnementet jeg ønsket meg mest.
At du har riktig abonnement til din bruk er viktig for oss. Takk for at du har valgt Happybytes og takk for hyggelig omtale. Thomas // Happybytes
Kundeservicen var flink med å få meg på rett spor. Det at man kan sende inn skjermbilder gjorde at kundebehandleren skjønte med en gang hvor problemet lå. Veldig hyggelig og flink!
Takk for hyggelig ord til vår kundeservice. Det settes pris på Øyvind. Takk også for at du har valgt Happybytes. Vi skal gjøre det vi kan for at du forblir happy hos oss. Thomas // Happybytes
Dere holder det dere lover, billig, bra og enkelt, har hatt null problem og alt virker som det skal :)
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding Lars 😊 Vi lover å levere minst like godt i fremtiden slik at du kan fortsette å være en en happy Happybytes-kunde. Thomas // Happybytes