ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Må først si at jeg bare har møtt hyggelige mennesker på kundeservice, men har brukt uendelig mye tid på å feilrette problemer med mms, datanett, ingen tjeneste osv. Har opplevd frustrerende situasjoner med forsinkede fly og ingen tjeneste som gjorde at jeg ikke kom meg hjem uten å ta taxi fra Gardermoen, samt uten datanettverk i utlandet hvor man er helt avhengig av kart for å finne frem. Lei av å bruke tiden min f.eks. i bursdager på å få telefonen til å virke. 4G virker veldig få steder og jeg bor veldig urbant. Bytter abonnement idag. Dette blir for dyrt og tidkrevende.
Hei Ks, Det er godt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, men likevel leit å høre at du har hatt denne opplevelsen med oss. :-( Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder, og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette for deg. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
God pris, god dekning, bra app, og grei kundeservice. Men opplever dessverre stadig problemer med dekning og mms i utlandet. Det synes som om de ikke har en velfungerende metode for automatisk oppsett av mms-innstillinger. I utlandet må telefonen ofte restartes, og/eller innstillinger legges inn manuelt. Dette er ikke godt nok i 2019.
Hei Hc, Jeg er helt enig i at det ikke er helt optimalt å måtte legge inn disse innstillingene manuelt, men heldigvis kan det ofte løses på en rask og smidig måte. Dersom du fortsatt har problemer med dette, så send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene, så skal jeg få tatt en titt på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Hadde Ice, gikk til Fjordkraft (rygg unna dem), så tilbake til Ice, MEN blir nok ikke kunde lenge. Ofte når jeg ringer skjer: "ANROPET AVSLUTTET" uten den jeg ringer får noe oppringing. "Reklame fra f.eks. Hageland koster penger, men de tar IKKE betalt. Har ringt Ice, som forklarer at reklame koster, pengene til de som sender ut. OG anropet avsluttet kommer av en Telia-sender nord i byen er "litt nede" for tiden er jeg blitt forklart, men er i orden om ca 1 uke. Det er 2 uker siden jeg ringte, og i DAG kom ANROPET AVSLUTTET igjen. ABONNEMENTET til Ice er snart AVSLUTTET. Telenor, dyrt men BRA!
Dekning er bra, servicen OK, ingenting og klage på men vil gjerne ha ett billigere tilbud.
Der jeg bor er det nesten ingen dekning. Siden Ice ikke har Wifi tale kan jeg ikke ringe eller motta samtaler når jeg er hjemme. Andre i familien som har andre operatører kan bruke mobilen normalt når de er tilkoblet husets Wifi.
Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder, og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette for deg. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Var på ferietur i Tunisia. Var klar over at det var dyrt å bruke ICE der, så tanken var å ikke bruke telefonen. Bagasjen dukket ikke opp på flyplassen, så da måtte jeg dessverre ta noen telefonsamtaler. Prisen var 75kr/min!!! Til sammenligning tar Talkmore 5,99/min, OneCall 12,50/min, Telia 24,99/min og Telenor 14,99/min. Kan bare si at jeg ikke lenger er kunde hos ice :(
Hei, Monir Vi jobber hver dag med å kunne tilby gunstige priser for våre kunder. Det er avtalene våre som har en innvirkning på akkurat dette. Våre priser står ellers opplyst på våre hjemmesider (https://www.ice.no/mobilabonnement/priser/utlandspriser/). Dere skal også ha fått melding om prisene i Tunisia ved ankomst. Jeg håper vi vil kunne tilby bedre priser i nærmeste framtid! Ha en fin dag videre. Mvh. Julia ice.no
Ice er mye billigere enn de fleste. Aldri hatt problemer med dem.
Synes datafrihet funker bra, dere som klager kan gjøre som meg, slå på flymodus og av igjen, så får du Ice+ igjen med full hastighet.
Hei Popps, Så godt å høre at Data Frihet fungerer bra for deg! :D Ha en fin dag videre. Mvh. Julia ice.no
Har hatt Ice i halvannet år og det har blitt gradvis tregere. Har nå 3 MB/s ned og 2 opp, og sliter med å streame. Ble lovet snarlig bedring av dekningen da abonnementet ble tegnet. Det motsatte har skjedd. Må stadig oftere bruke mobilen (Telia) når det stopper opp hos Ice.
Hei Steinar, Så leit å høre at du opplever problemer med hastigheten. :-( Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder, og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette for deg. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Jeg synes ice er bra. Dekningen er veldig bra, men kunne ønske 4G var billigere. Har nå 2GB og bruker egentlig mye mer.
Hei Malin C, Så godt å høre at du er fornøyd med ice, og dekningen! :-) Prisplanen over 2GB, altså 3GB, koster 50,- mer i måneden (249,-/måneden). Dersom du ønsker at jeg skal se nærmere for dette, så send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummeret det gjelder. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Elendig dekning i fht Telenor. Har gitt Ice en ukes sjanse nå og angrer allerede da jeg stadig ikke har dekning i det heletatt! I tillegg kobler tlf samtaler tregt opp da jeg har dekning.
Hei Vegard, Trist å høre at du har problemer ked dekningen vår. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder, telefontype, og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg feilsøkt dette med deg. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Kan ikke dele internett, må være i ice+ net. Treg oppkobling av samtaler. Stadige brudd.
Grei erfaring. Fikk to måneder gratis. Har ikke kontaktet kundeservice av noen grunn.
Som stasjonært bredbånd er Ice nesten perfekt, dersom en har dekning. Men å kalle dette for mobil bredbånd er en enorm overdrivelse. Var godt fornøyd med tjenesten da routeren sto hjemme, raskt og stabilt nett. Men å kalle dette mobilt bredbånd er villedende markedsføring. 1. Først skiper selskapet ut en router som "kan" gå på batteridrift, men batteriet er brannfarlig så det blir en anbefalt å kaste. 2. Det er unektelig et simkort i denne routeren, men hvis man ønsker flytte dette til en annen og mobil router som ikke er brannfarlig så begynner problemene, man må inn og sette parametere manuelt les prøve og feile. Noe hjelp fra kundeservice hos Ice var det ikke å få (de mente det bare var å flytte simkortet så skulle det virke). Så hvis en tror det bare er å flytte simkortet til en annen enhet på samme måte som som tjenester fra andre leverandører så tro om igjen. 3. Etter å ha fått den mobile routeren opp å gå hjemme så trodde jeg det var tut og kjør. og dro på ferie. Men nei, var man litt utenfor allfarvei så fantes det ikke dekning. Jeg satt med et ubrukelig bredbånd med 300gb data og måtte bruke mobiltelefonen. Det som ble ekstra morsomt var jo at Ice har gått ut og sagt at de benytter Telias nett der de ikke har dekning... Mobilabonnementet mitt er fra Telia og der hadde jeg god dekning, men kostbart i og med at jeg lagrer bilder i skyen og jeg måtte kjøpe ekstra datapakker for å ta vare på bildene mine. Så hvis noen trenger erstatning for et stasjonært nett, gå for Ice. Funker det så funker det godt. Skal dere ha mobil bredbånd så styr for all del unna Ice, her blir dere skuffet hvis dere ikke skal holde dere i tettbygde strøk da. Så nå er det bye, bye Ice og aldri verden mer!
Hei Stig, Så leit å høre at du ikke er fornøyd med Mobilt Bredbånd hos oss. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg feilsøkt dette med deg. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Har A1 router og 300 gb pakka fra ICE. Fungerer knirkefritt, bruker det hjemme, på hytta og hos mine foreldre som ikke har bredbånd. Sa opp fastnett fra Telenor, da de skulle ha svært mye mer for 60/20 etter 1 sept. Routeren finner det frekvensområdet den liker best og har som regel alltid best mulig hastighet. (beste jeg har logget er 55 mb/sek med blå bar). Har alltid GB igjen etter hver mnd, selv med tung Neflixbruk og downloads av spill til Playstation. Ikke et vondt ord om ICE, topp dekning og topp service:-)
Hei Trond, For en hyggelig tilbakemelding - tusen takk! Slik setter vi svært stor pris på å høre. :-D Jeg håper du forblir fornøyd kunde hos oss lenge! Mvh. Julia ice.no
Kjøpte Data frihet pga ekstra behov i en periode. Fulgte med på at jeg var koblet på ICE+ og mobilen lå på samme plassen, likevel tappet den av min vanlige data kvote. Om det er en feil i systemene eller at mobilen skifter nett automatisk hele tiden vet jeg ikke, men resultatet ble at det ikke ble mye data frihet når den vanlige data kvoten er brukt opp og jeg kun har data på ICE+ igjen.... det er vel bare tidsspørsmål før Ice blir klaget inn for misvisende reklame og at de faktisk selger et produkt som de ikke kan levere.
Hei Jørgen, Dette må vi få undersøkt nærmere. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no