Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 879 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 879 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 879 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 392
515
323
399
1 250
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Elendig dekning, og de tar seg betalt for ting som ikke er riktig.

Omtale av  Ann K. N

Det er så elendig dekning at det er skremmende. Vi er ei bygd på hver side av ei bru. På andre siden er det ingen dekning.

Svar fra ice
20.11.2019 10:02

Hei Ann K. N, Dette hørtes ikke helt bra ut. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, kundenummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Firkanta kundeservice

Omtale av  Irritert-Kunde

Kundeservicen til ICE er mer opptatt av hva DE har rett til, enn å vise smidighet og fleksibilitet. Definitivt ikke en positiv opplevelse.

Svar fra ice
14.11.2019 20:01

Hei, Så leit at du har hatt en dårlig opplevelse med vår kundeservice. :-( Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse a situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette. Mvh. Julia ice.no

Bare tjene penger

Omtale av  Anita

De svarer innen grei tid på Chat på Facebook, men avslutter alltid med å prøve å selge deg nytt abonnement med mer GB eller verve venner eller familie. Når man bytter fra dem og nummer overføres til ny operatør den 6. i mnd, så betaler man for hele måneden.... sykt kjedelig å måtte betale dobbelt uten å få noe ut over det.

Svar fra ice
20.11.2019 15:15

Hei Anita, Grunnen til at vi tilbyr deg et produkt i slutten av en samtale på Facebook, er for å avdekke om det er noe mer du trenger, som kan gjøre kundeopplevelsen din hos oss enda bedre. Det er leit å høre dersom du oppfatter dette som noe negativt. :-( I henhold våre vilkår, så er det slik at kunden må betale ut inneværende måned ved en oppsigelse. Jeg håper dette var oppklarende! Ha en fin dag videre. Mvh. Julia ice.no

God service og veldig hjelpsom!

Omtale av  Frank D

Uansett problemet er servicefolkene veldig god og rask til å hjelpe. Selv folk med lite forståelse for denne moderne kommunikasjonen får dem med mye tålmodighet på rett vei.

Svar fra ice
14.11.2019 20:00

Hei Frank D, Så hyggelig at du er fornøyd med vår kundeservice! :-D Våre kundebehandlere er helt fantastiske, og det er ikke uten grunn at vi vant prisen for Norges beste kundeservice i fjor! :-) Mvh. Julia ice.no

Ufattelig lav hastighet

Omtale av  Knut S. L

Ice mobilt bredbånd leverer 2-7 megabit hastighet midt i Trondheim sentrum. På kveldstid dupper ofte hastigheten ned i 1,5 mbps. Dette er ubrukelig til det aller meste. Ved kontakt med kundeservice er ICE mest opptatt av å sikre seg at de ikke har lovet noen hastighet noe sted foruten for mobiltelefoni.

Svar fra ice
07.11.2019 12:27

Hei Knut S. L, Dette hørtes ikke helt bra ut. Send meg en e-post med fullt navn, kundenummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Uhøflig fyr

Omtale av  Anne

Ble ringt opp og spurt om jeg ville delta på en undersøkelse for folk som bruker mye mobildata. Jeg sa jeg ikke hadde tid til å snakke da jeg var opptatt på jobb, og da la han bare på. Var for døve ører.

Svar fra ice
07.11.2019 12:27

Hei Anne, Dette hørtes veldig merkelig ut. :-O Send meg en e-post med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Elendig kundeservice

Omtale av  Jan R

Ikke fornøyd med Ice's kundebehandling!!! Dem påstår at dem ikke har fått skriftlig melding noe som jeg kan bevise. Dem legger uansett skylden på meg! Dette er alt for dårlig Ice!!! Har/har hatt Telenor, NetCom/Telia, Tele2, Chess +++... Har aldri opplevd lignende før. Alle andre er interessert i at kunden er fornøyd! Det hele står i en regning i underkant av 150,- Ingen økonomiske problemer å betale den, men rett skal være rett!

Svar fra ice
07.11.2019 12:21

Hei Jan R, Dette hørtes ikke helt bra ut. Send meg en e-post med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Oppringt av uforskammet selger som ikke tok nei for et nei

Omtale av  Sinna-Dame

Jeg ble oppringt av en sykt uforskammet selger som ikke tok nei for et nei. Han ga seg ikke og hver gang jeg sa nei, sa han bare at han ikke skjønte hvorfor jeg ikke bare byttet. Han sa bare han kunne gjøre alt uten å gi meg noe informasjon som jeg ba om at skulle bli sendt på mail. Det skjedde ikke og jeg fikk kun enda en samtale der han nektet å ta et nei for et nei. Han godtok heller ikke at jeg sa jeg var på jobb og kunne ikke snakke. Dette endte med at jeg sa nei og at jeg ikke kom til å bytte, etter ti andre forsøk, og fikk "da skjønner jeg ikke hvorfor du snakker med meg i det hele tatt, hadet!" tilbake. Her hadde jeg vært tålmodig og sagt flere ganger at jeg ikke var interessert uten at han ga seg.

Svar fra ice
01.11.2019 10:05

Hei, Dette hørtes ikke helt bra ut. :-( Våre selgere skal naturligvis ikke oppføre seg på denne måten. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av situasjonen du opplevde, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Kan ikke levere og nekter å kompensere

Omtale av  Trh

Byttet til ICE. stor feiltagelse. Når vi fikk sim kort - to av de(jeg og min samboer) så fungerte ingen av de. Tidligere leverandør var kansellert og vi stod uten telefon. De sier vi må selv gå å kjøpe nye sim kort. Det måtte vi dagen etter. De er så "snille" de tilbakebetaler hva vi betalte for nye sim, men skulle likevel fakturere oss for dagen vi ikke hadde fungerende telefon. I tillegg informerer de meg om at jeg ikke kan få til-sendt logg av chat på e-post. Det er jo bare tull, for dagen etter kunne jeg nemlig få det. Jeg skal igjen bytte selskap. Angrer sårt på byttet. De nekter også å gi en kompensasjon fordi de mener det ikke er grunnlag for det.

Svar fra ice
01.11.2019 10:04

Hei Trh, Dette hørtes ikke helt ut som en optimal start på kundeforholdet deres, nei! :-( Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret/-numrene det gjelder, og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Dekning fungerer ikke, styr unna!

Omtale av  Torbjørn

Stadig brudd og uten dekning. Har brukt Telenor kontantkort og det har ikke ice kompensert meg for.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Styr unna!

Omtale av  Gunde T

Ice er skuffende, dårlig dekning og dårlig service. Anbefaler alle andre mobilabonnement leverandører enn ice.

Svar fra ice
28.10.2019 15:04

Hei Gunde T, Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. :-( Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Byttet over til ice for hele familien

Omtale av  Janita O

Er så dårlig dekning at vi må gå ut av huset for å bruke nett og kunne ringe uten brudd i samtaler.

Fornøyd

Omtale av  Gerd

Jeg har bare god ord å gi ICE abonnement. Har hatt både bredbånd og mobilabonnement. Strålende fornøyd og hyggelig kundeservice. Kjempe bra dekning og jeg kan alltid stole på at jeg har dekning. Har ikke bredbånd nå, grunnet internett inkl. i husleien min. Har ice mobil og kommer til å ha det så lenge ICE eksisterer.

Svar fra ice
28.10.2019 15:04

Hei Gerd, Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding - det varmer mitt hjerte! Jeg håper vi greier å beholde deg som kunde i en lang tid fremover. :-D Ha en riktig fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Dyrt og tidskrevende abonnement

Omtale av  Ks

Må først si at jeg bare har møtt hyggelige mennesker på kundeservice, men har brukt uendelig mye tid på å feilrette problemer med mms, datanett, ingen tjeneste osv. Har opplevd frustrerende situasjoner med forsinkede fly og ingen tjeneste som gjorde at jeg ikke kom meg hjem uten å ta taxi fra Gardermoen, samt uten datanettverk i utlandet hvor man er helt avhengig av kart for å finne frem. Lei av å bruke tiden min f.eks. i bursdager på å få telefonen til å virke. 4G virker veldig få steder og jeg bor veldig urbant. Bytter abonnement idag. Dette blir for dyrt og tidkrevende.

Svar fra ice
29.10.2019 11:08

Hei Ks, Det er godt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, men likevel leit å høre at du har hatt denne opplevelsen med oss. :-( Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder, og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette for deg. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Bra i Norge, men dårlig i utlandet

Omtale av  Hc

God pris, god dekning, bra app, og grei kundeservice. Men opplever dessverre stadig problemer med dekning og mms i utlandet. Det synes som om de ikke har en velfungerende metode for automatisk oppsett av mms-innstillinger. I utlandet må telefonen ofte restartes, og/eller innstillinger legges inn manuelt. Dette er ikke godt nok i 2019.

Svar fra ice
29.10.2019 11:08

Hei Hc, Jeg er helt enig i at det ikke er helt optimalt å måtte legge inn disse innstillingene manuelt, men heldigvis kan det ofte løses på en rask og smidig måte. Dersom du fortsatt har problemer med dette, så send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene, så skal jeg få tatt en titt på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

ANROP AVSLUTTET uten grunn

Omtale av  Nils O. Ø

Hadde Ice, gikk til Fjordkraft (rygg unna dem), så tilbake til Ice, MEN blir nok ikke kunde lenge. Ofte når jeg ringer skjer: "ANROPET AVSLUTTET" uten den jeg ringer får noe oppringing. "Reklame fra f.eks. Hageland koster penger, men de tar IKKE betalt. Har ringt Ice, som forklarer at reklame koster, pengene til de som sender ut. OG anropet avsluttet kommer av en Telia-sender nord i byen er "litt nede" for tiden er jeg blitt forklart, men er i orden om ca 1 uke. Det er 2 uker siden jeg ringte, og i DAG kom ANROPET AVSLUTTET igjen. ABONNEMENTET til Ice er snart AVSLUTTET. Telenor, dyrt men BRA!

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR