Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mai 2024
ice
3.5
3 885 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 885 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 883 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 394
515
323
399
1 252
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Elendig dekning med mobilt bredbånd i Sverige.

Omtale av  Geir R. O

Ikke til å anbefale ,di reklamerer med SUVEREN DEKNING I HELE SKANDINAVIA... bare tull, kjempe dårlig i sverige. Men kunde tjenesten kan jeg fullrose,kjempe service av dem. Har ice som mobiloperatør også,det funker utmerket.

Svar fra ice
23.07.2019 22:47

Hei Geir, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, men det er likevel leit å høre at du opplever dårlig dekning, på Mobilt Bredbånd, i Sverige. Dersom du fortsatt opplever dårlig dekning i Sverige, kan du ta kontakt med oss på [email protected]. Da kan vi få undersøkt saken nærmere for deg. Husk å inkludere ditt kundenummer, i e-posten. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Overhode ingen problemer

Omtale av  Leif

Litt kronglete med SMS på iphone. Har tvilling SIM-kort, sms fungerer utmerket på Android.

Dårlig at 500MB forsvinner

Omtale av  Knut

Min mor har aldri brukt og kommer aldri til å bruke data på telefonen, derfor valgte jeg dette abonnementet til henne. Jeg har vært kunde hos Ice i en årrekke, og opplever det som kalles kundeservice, dårligere og dårligere. Treffer oftest noen som "ehhh, det må jeg sjekke, dette vet jeg ikke, dette TROR jeg ikke vi kan"... og slike svada svar

Svar fra ice
24.07.2019 22:19

Hei Knut, Så leit å høre at du og din mor ikke er fornøyd med at 500MB-abonnementet nå avvikles. Dette beslutningen er blitt tatt, grunnet at de aller færreste av våre kunder, har dette abonnementet. Jeg håper likevel at du/din mor ønsker å forbli kunder hos oss. Dersom det er noe du/dere opplever problemer med, ønsker jeg gjerne at du sender oss en epost til [email protected], med telefonnummeret det gjelder, fullt navn og kort beskrivelse av problemet. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Problemer med 4G/LTE

Omtale av  Mari

Steder jeg med andre abonnement vil ha 4G vil jeg ofte med dette ha 3G. LTE er også ofte tregt og ting vil ikke laste.

Svar fra ice
24.07.2019 22:19

Hei Mari, Så leit å høre at du opplever problemer med 4G/LTE. Har du sett til at dataroamingen også er påslått? Dersom den allerede er det, og du fortsatt opplever treg hastighet, så kan du sende oss en e-post til [email protected] med fullt navn, og telefonnummer. Da skal vi få undersøkt saken din nærmere. :) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Vurderer du ICE? Les dette først

Omtale av  Thomas

ICE har ikke samme dekning som de andre mobilleverandørene, noe som ikke blir informert om ved tegning av abonnement. Jeg bor midt i Oslo og hadde ikke dekning hjemme... I tillegg fungerer GPS på mobilen svært dårlig, og klarer ikke finne ut hvor man er. Også ICE sin skyld. En tekniker fra ICE hadde var på saken og innrømmet at det ikke var tilstrekkelig dekning i området jeg bor (Grunerløkka). ICE sitt tilbud til meg var å degradere mobilnettet mitt til 3G, til samme pris.. Jeg måtte ha en lang (3 mnd) mailutveksling med ICE før de til slutt gikk med på å si opp abonnementet mitt. ICE kontaktet ikke meg en eneste gang, jeg måtte ringe og purre, og hver gang møtte jeg en ny kundebehandler som ikke kjente til saken. Det er nå omtrent en måned siden de tilslutt gikk med på å avslutte abonnementet mitt, så dette skrives ikke i raseri, men ICE har utvilsomt den værste kundebehandlingen jeg har vært borti noen sinne. Anbefaler alle å styre unna ICE.

Svar fra ice
24.07.2019 22:18

Hei Thomas, Så leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. Vi jobber hver dag med å yte den beste service for våre kunder, så det er trist å lese at du er misfornøyd med kundebehandlingen. Uten kjennskap til saken, blir det dessverre vanskelig å kommentere den. Om du ønsker at jeg skal ta en ny gjennomgang av saken, så kan du sende meg en e-post til [email protected]. Hvis ikke, håper jeg at du gir oss en ny sjanse i fremtiden, slik at vi får vist deg hva vi er gode for. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Kundeservice = 0

Omtale av  Ine L

Aldri har jeg noen gang vært borti så mye rot! Styr unna sier jeg bare! Nå var det slik at jeg ble tvangsflytte fra komplett til ICE så jeg valgte ikke dette selskapet... Når det er sagt så falt jeg jo for fristelsen med å kjøpe billig mobil på delbetaling. Men det skulle jeg aldri ha gjort. Det har kostet meg ufattelig mange ergelser, bortkastet tid og en mobil som var ubrukelig som måtte returneres. Nå venter jeg fortsatt på svar fra en ubrukelig kundeservice som bare lyver så det renner. De lover å ordne opp, men gjør det aldri. Jeg er på utkikk etter nytt selskap, dette orker jeg ikke!! Det verste er at de unnskylder seg men ordner ikke opp selv når de sier de skal ordne opp! Og de snakker ikke med hverandre. Alltid en ny person. Og loggføringa henger ikke på greip. Alltid forklare til ny person. Huff, nei takk!

Svar fra ice
24.07.2019 22:18

Hei Ine, Dette hørtes ikke helt bra ut. Vi jobber hver dag med å yte den beste service for våre kunder, så det er trist å lese at du har hatt en slik opplevelse med oss. Send meg en e-post til [email protected] slik at jeg får tatt en nærmere titt på saken din. Husk å inkludere telefonnummeret ditt, og fullt navn. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

satt opp pris

Omtale av  Stein E. M

Lang tid å vente på kundeservice , de kan ikke ringe deg opp igjen. i dag satt de opp prisen med 30 kr med begrunnelse abonnementet er godt ut! Så da skifter jeg til noe annet.

Svar fra ice
24.07.2019 22:18

Hei, Stein Det stemmer at vi har bestemt oss for å avvikle 500MB-abonnementet. Det er leit å høre at valget ikke falt i smak hos deg. :-( På en annen side, tilbyr vi våre kunder dobbel data med 1GB-abonnementet, for 30,- mer i måneden. Det synes i hvert fall jeg at er ganske gunstig. Jeg håper du ønsker å forbli kunde hos oss, Stein. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Perfekt

Omtale av  Asbjørn

Billig, bra dekning og god kundeservice. Jeg synes de har rask svarrespons.

Billig, men plagsomt

Omtale av  Kjell J

129 kr er billig for 1 Gb-abonnementet, og surfing går normalt greit. Hyggelig kundeservice, også. Men: Ofte tar det flere minutter fra telefonnummeret er slått til det oppnås kontakt, eller man får ikke koplet opp en samtale i det hele tatt. Og folk som prøver å ringe meg, kommer ikke alltid fram. Når en samtale likevel er mulig, klages det i andre enden over dårlig forbindelse. Jeg vet at jeg ikke er alene om dette. Dette har vart i mange måneder, og feilen(e) blir ikke rettet, til tross for informasjon om dette til kundesenteret. Jeg kan ikke ha det slik - beklager, ICE.

Svar fra ice
24.07.2019 22:17

Hei, Kjell Så leit å høre at du opplever problemer med tale. Jeg har full forståelse for at dette selvfølgelig ikke er optimalt for deg. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så skal vi få undersøkt saken nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Bare rot, hold dere unna

Omtale av  Rune S

Bare rot med Ice. Man forventer i 2019 at det å bytte mobilabonnement skal være en sømløst opplevelse, men ikke med Ice. 1: Delt internett fungerte ikke uten å kontakte kundeservice. 2: Da jeg dro til USA fungerte ikke mobilen der heller og måtte kontakte kundeservice. 4: Forklaringene på nett som sier hva man skal gjøre er feil. 5: Ingen chat å snakke med kundeservice, for å få øyeblikkelig svar. Ikke lett å ringe kundeservice fra utlandet når mobilen ikke fungerer. 6: ingen datapakke i USA. Har brukt alt for mange timer av livet mitt på å fikse noe som bare skal fungere. Timer jeg aldri får igjen.

Svar fra ice
24.07.2019 22:17

Hei Rune, Så leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. Slik skal det naturligvis ikke være. Opplever du fortsatt problemer med tjenesten i utlandet, så send oss gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer. Da skal vi få undersøkt saken nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ok...

Omtale av  Idro

Helt OK operatør. Veldig dårlig dekning.

500mb for 99,- avsluttes

Omtale av  Alexander

Har hatt Ice 500mb i flere år nå og har vært stortsett fornøyd. Har aldri brukt utover 500mb, og har profitert av data rollover. Har noen ganger fått litt høyere regning pga. utenlandsk sms/mms. Appen er oversiktlig og grei, og har ikke hatt problemer eller behov å kontakte kundeservice. Nå har jeg fått en mail at abonnementet avvikles, og blir automatisk overført til 1GB til 129,-. Dette er utrolig kjedelig for meg som greier seg med 500mb for 99,-

Svar fra ice
23.07.2019 22:45

Hei Alexander, Så leit å høre at du er misfornøyd med beslutningen vår om å avvikle 500MB-abonnementet. :-( Jeg håper vi kan tilby noe som passer deg bedre i fremtiden. I mellomtiden, håper jeg du ønsker å fortsette med å være kunde hos oss, med 1GB-abonnementet. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Dårlig dekning, dyre ‘utydelige’ ekstrakostnader

Omtale av  Ole

Dårlig dekning mange steder, merkbart. Lite varsling om man nærmer seg datagrensen, dyrt med ekstra. Blir alltid minst 40 kr dyrere hver Mnd. Vises ikke årsak på faktura. Ringer kanskje 0-2 korte samtaler til supportlinjer (evt 5sifret). Samt 2 (til/fra) kostnadssms for reseptbestilling. Burde ikke blitt ca kr 50 ekstra uansett.

Svar fra ice
24.07.2019 22:16

Hei, Ole Så leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. Uten kjennskap til saken, blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnummer, så skal vi få tatt en nærmere titt på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Super bra

Omtale av  Åse

Har alltid fått hjelp når jeg har hatt problemer,enten jeg har ringt heller skrevet Mail.

Fornøyd...men ikke billigst

Omtale av  Tor Ø. S

Fornøyd med nett og hastigheter. Aldri hatt problemer med dekningsutfall. Men oppfatter ikke ICE som det de engang skulle være, billig og nyskapende. I ferd med å falle ned i sekken med de ande.

Svar fra ice
24.07.2019 22:16

Hei, Tor Det er veldig gledelig å høre at du er fornøyd med oss. Vi jobber hver dag med å kunne tilby de mest gunstige og innovative løsningene for våre kunder. Her kan jeg eksempelvis trekke fram våre nyeste produkter - Data Frihet og iceJunior. Jeg håper vi kan tilby noe som passer for deg også, slik at vi får beholdt deg så kunde så lenge som mulig. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Jeg bruker ingen data, men må betale for det i ice

Omtale av  Knut-Arne B

Påtvunget betaling for GB jeg overhodet ikke bruker i abonnementet mitt

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR