ice har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sliter med dekning, samtaler hakker, blir borte og alt skjedde etter vi byttet til Ice/Telia Nett. Savner Telenor og kommer til å oppfordre bedriften til å bytte til Dipper, som har telenordekning, og som familien bruker på de andre telefonene. Hyggelig kundeservice, men det hjelper lite..
Hei, Ks Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen. :-( Da jeg ikke har informasjon om denne saken, blir det vanskelig å feilsøke videre her. Send oss en e-post til bytt,[email protected], med fullt navn og telefonnummer, så skal vi undersøke dette nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Elendig dekning de fleste steder, nett som faller ut fra 100% til 0% mens jeg sitter i ro, mobildata som bare slutter og virke, dårlig informasjon ved tvangs overflytting fra komplett mobil.
Hei, Asgeir Så leit å høre at du opplever dårlig dekning, med oss. ice har de siste årene investert stort i et nytt norsk mobilnett, og vi jobber kontinuerlig med å bygge ut våre dekningsområder. Utenfor våre egne dekningsområder, leier vi dekning hos Telia. Send oss gjerne en e-post til "[email protected]", med fullt navn og ditt telefonnummer, så skal vi få undersøkt saken din nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Kjempeflott service, de ringer opp og ønsker deg velkommen! Fin pris på små abonnement, men dessverre alt for dårlig dekning der hvor jeg bor.
Hei, Marte Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. Det er likevel trist å høre at du opplever dårlig dekning, på ditt område. :-( Vi jobber kontinuerlig med å bygge ut våre dekningsområder, og håper vi vil kunne tilby optimal dekning, hos deg, i nærmeste fremtid! Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Bor i oslo, og har ikke dekning flere steder i leiligheten min. Veldig skuffet over Ice, går tilbake til Telenor
Hei, Cilla Så leit å høre at du opplever manglende dekning, i ditt område. I Oslo skal vi tilby meget god 4G-dekning. Jeg ønsker derfor å se nærmere på saken din. Send meg gjerne en e-post til [email protected] slik at jeg får undersøkt dette videre. Husk å inkludere fullt navn og telefonnummeret det gjelder, i e-posten. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Jeg har nettopp byttet til ice på prøve. Første inntrykket er dårlig... Jeg jobber som pilot og flyr til USA. Her er det ikke mulig å bruke ice. SIM-kortet oppfører seg merkelig og lever sitt eget liv. Hvert 30. Sekund blanker skjermen ut, hvorav feilmelding kommer opp som sier ‘sim data updating’ og `oppdaterer sim-data’. indikatoren gir meg max 2 på en skala til 5. Når denne feilmeldingen kommer forsvinner kontakten med gsm-nettet og det vises et blokkerings symbol. Etter flere forsøk på å ringe her i USA, blir jeg aldri koblet på nettet, men feilmeldingen ‘mobilnett ikke tilgjengelig’ vises. Dette er jo ikke tilfredsstillende. Ikke i nærheten. Jeg må nok se meg om etter en annen leverandør av mobile tjenester.
Hei, Jan E. A Så trist å høre at du har opplevd problemer med tjenesten, i USA. Dette løses normalt ved en korrigering på innstillingene, inne på telefonen. Send meg gjerne en e-post til [email protected], med fullt navn, telefonnummeret det gjelder, og informasjon om hvilken telefonmodell. Da skal jeg få sendt deg en veiledning du kan gå gjennom, for å få løst dette problemet. :-) Ser frem til å høre fra deg! Mvh Julia Ngo ice.no
Bor på bygda på Sørlandet. Opplever å ofte ikke ha dekning når jeg kjører fra a til b.
Dette medfører at jeg ikke får brukt datafrihet. Angrer på at jeg bytta fra chili mobil. Bytter tilbake etter helga dette skapte bare drit og hodebry for meg. Takk ice for alle problemer ved deres søpple løsing.
Hei, Martin Så leit å høre at Data Frihet ikke fungerer optimalt, for deg. Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]", så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Fra første gang jeg skrudde på mobilen med ice sim kort, Opplevde jeg tregt mobiltnett og DÅRLIG dekning! Ble fortalt at det var super dekning... men det var helt feil! Ikke å anbefale. god kundeservice.
Hei, Manuel Dette hørtes ikke helt optimalt ut. Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Ble overflyttet fra komplett mobil til ice og ice leverer ikke i det hele tatt. Telefonen min oppfører seg helt merkelig og 4g er av og på hele tiden. Meget ustabilt. Mister også mobildekning stadig vekk. Elendig møkk!
Hei, Raggie Dette hørtes ikke helt fra ut. Jeg ønsker derfor å ta en nærmere titt på dette! Send oss en e-post til "[email protected]", så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Er egentlig fornøyd med ice. Men ser det ikke er så billige abonnement som jeg trodde.
Billig abonnement og god app for å følge med på forbruk. Dårlig dekning og problemer med SMS
Billig selskap, bra dekning, data rollover osv osv.👍
Brukte Komplett Mobil som fungerte perfekt til selskapet ble kjøpt opp av Ice. Etter automatisk flytting til Ice oppdaget jeg til min forferdelse at nettverket er Telia basert, og fortsatt har elendig/ingen dekning der jeg bor. Glem ice+. Blir derfor tvunget til å bytte til Telenor basert selskap. I tillegg er det 10kr dyrere.
Hei, Jonas Så leit å høre at du ikke var fornøyd med dekningen vår. :-( Vi jobber kontinuerlig med å bygge ut våre dekningsområder. Jeg håper vi vil kunne tilby optimal dekning i ditt område, i nærmeste fremtid, dersom du har lyst til å gi oss en ny sjanse. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
God kundeservice. Bedre dekning. Internettproblemer.
Rimelig i bruk. De har dekning der andre nett ikke har dekning. Betaler ikke mere en det faste beløpet selv om datamengden overskrides. Bare at hastigheten blir satt ned.
Hei, Odd N Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Jeg håper du forblir fornøyd kunde hos oss, i en lang tid fremover. :-) Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Ice har veldig god dekning der jeg befinner meg, og abonnementet er svært prisgunstig i forhold til mitt bruk (selv om de ikke har det aller billigste abonnementet). De har også en veldig praktisk og oversiktlig app.
Hei, Anne Tusen takk for en svært hyggelig tilbakemelding! Vi i ice jobber hver dag med å kunne tilby våre kunder de beste produktene og løsningene, så dette er noe vi setter stor pris på. :-) Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no