ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gikk ifra Komplett sitt abonnement, med Telenor dekning! Nå har jeg meget ustabilt og nesten ikke signaler hjemme og på jobb hvor jeg faktisk befinner meg 80% av tiden :(
Hei, Ole J. F Så leit å høre at du opplever ustabil dekning. Dette må vi få undersøkt nærmere. Send oss gjerne en e-post til "[email protected]", så skal vi få tatt en titt på det. Husk å inkludere fullt navn, og telefonnummer, i meldingen. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Har hatt store problemer med ice i utlandet, sist gang i Hellas. I over et døgn var jeg uten kontakt med omverden, mens mitt reisefølge hadde annen operatør og kom på nett med en gang uten problemer. I tillegg slo mobiltelefonen seg ofte automatisk over på et tyrkisk nettverk, der prisene jo er mye dyrere enn i EU/EØS. En oppringning til kundeservice hjalp ikke stort, der kundebehandler hadde store problemer med å skjønne hva som var galt og måtte gjøres. Fikk heller ingen refusjon på neste faktura, selv om det helt klart var ice sin feil og ansvar. Ice fungerer sikkert godt nok i Norge, men i utlandet stoler jeg ikke lenger på dem, kommer derfor til å bytte
Hei, Bård Så leit å høre at du opplevde manglende tjeneste, i Hellas. Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]", så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Hadde ice i båten og opplevde elendig hastighet 90% av tiden. Har byttet til Telenor og det er en helt annen opplevelse
Hei, Ole Så leit at du opplevde dårlig hastighet med oss. :-( Jeg håper at du ønsker å gi oss en ny sjanse, ved en senere anledning. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Hvis du skal ha ICE må du ikke bevege deg ut på landet. Jeg bor tydeligvis i utkanten av ICE sitt eget nett og dette er fullstendig ubrukelig. Folk som ringer meg får beskjed om at telefonen er utenfor dekning, og når jeg selv skal ringe skjer det samme. Har aldri opplevd maken til ubrukelig nett. Hadde alltid god 4G dekning før. Med ICE viser dekningen e (edge), og noe jeg aldri har sett før, en g (hva i all verden?). En jeg snakket med sa det hørtes ut som jeg ringte fra månen... Nei, 4 uker med ICE var ingen suksess.
Hei, Frode N Så leit å høre at du opplevde problemer med vårt dekningsnett. ice har de siste årene investert stort i et nytt norsk mobilnett. Utenfor våre egne dekningsområder, leier vi dekning hos Telia. Da du allerede har overført ut fra oss, blir det noe vanskelig å få feilsøkt dette. :-( Jeg håper at du ønsker å gi oss en ny sjanse, ved en senere anledning. Jeg ønsker deg en riktig fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Hadde komplett, helt perfekt. Ice overtar og det er ikke dekning 4g ute. Ikke plass til flere bilder. Koster mer. Blir ikke ice kunde lenge.
Hei Tutta, Så leit å høre at du hadde problemer med 4G-dekningen ute. Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]", så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Ble flyttet over fra Komplett mobil til Ice, siden Komplett ble kjøpt opp. Allerede første dagen bestemte jeg meg for å bytte. Hos Ice betaler jeg 10 kr mer i måneden, men har ikke dekning hjemme. Hadde null problemer med Komplett og Telenor sitt nettverk, hadde dekning og det var supert med wifi-tale. Hos Ice ser jeg ingen fordeler. Ikke er de blant de rimligste heller.
Hei Embla, Så leit å høre at du ikke ønsket å være hos ice. :-( Jeg håper du ønsker å gi oss en ny sjanse, ved en senere anledning, slik at vi får vist hva vi er gode for. Jeg ønsker deg en riktig fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Ice har brukervennlig kundestøtte, men har ikke klart å løse stadig tilbakevendende problemer med SMS og MMS.
Hei Jostein Så bra at du er fornøyd med vår kundestøtte. Når det gjelder problemene rundt SMS og MMS, ønsker jeg at vi skal se nærmere på dette. Send oss en e-post til "[email protected]". Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! :-) Mvh Julia Ngo ice.no
For de som bur litt utenfor de mest bebygde strøk så funker dette dårlig. Den lille datapakken du kjøper å tenker du ikke skal bruke noe av allikevel pga du har jo fri bruk. Den forsvinner fort... ice+ er like ofte å treffe som en ærlig politiker utenfor 5 km fra nærmeste by. Ble oppringt av en snill selger som anbefalt dette på det varmeste men nevnte aldri at jeg måtte ha ice+ for å får bruke av den 1000gb pakken.
Hei, Isak R Så leit å høre at vårt dekningsnettet vårt ikke fungerer optimalt, hos deg. :-( ice har de siste årene investert stort i et nytt norsk mobilnett. Mobilnettet som vi har valgt å kalle ice+ dekker nå 89% av alle mobilkunder i Norge, og er kåret til Nordens beste på mobildata. Utenfor våre egne dekningsområder, leier vi dekning hos Telia. Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]", så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Mvh Julia Ngo ice.no
Byttet til Ice for å prøve det de averterte med. Snakket med en kunderådgiver. Samtalen fins på tape. Han lovet at 90% av Norge var dekket med ice 4g+ nett på telefon og nett. Det var også like bra som Telenor eller bedre sa han. Dette er helt feil. Ice har ikke avtale med Apple. Så for oss som har iPhone må de fortsatt bruke Telias nett på telefon! Utrolig. Jeg spurte spesifikt om det da min erfaring med Telia er meget dårlig. Vel nå har jeg prøvd en periode og dommen er klar. Løgn og fanteri. Nettet er rett og slett elendig og Telia er håpløs. Jeg har byttet tilbake til Fjordkraft med Telenor. Billigere også.
Hei, Jens Så leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. ice har de siste årene investert stort i et nytt norsk mobilnett. Mobilnettet som vi har valgt å kalle ice+ dekker nå 89% av alle mobilkunder i Norge, og er kåret til Nordens beste på mobildata. Utenfor våre egne dekningsområder, leier vi dekning hos Telia. Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]", så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Appen er kul, det er det eneste som er bra med ice. Hvis du som meg i nær fremtid kommer til å ende opp hos ice pga. Komplett Mobil, finn deg en ny operatør umiddelbart. Jeg har lest omtalene til ice og trodde ikke på det, leste meg også opp på ice sine nettsider ang deres ice+ dekning rundt om i landet og der hvor jeg bor skal det visstnok være best, men det er elendig. Jeg har ikke dekning, eller jeg har i følge ice sine kundebehandlere - som faktisk svarte relativt raskt. Jeg håpet at ice beholdt hva Komplett Mobil hadde bygget opp, dæven tok jeg feil. Styr unna, hilsen kunde som bytter på dagen!
Hei, Tom Så leit at du har denne oppfatningen av ice. :-( ice har de siste årene investert stort i et nytt norsk mobilnett. Mobilnettet som vi har valgt å kalle ice+ dekker nå 89% av alle mobilkunder i Norge, og er kåret til Nordens beste på mobildata. Utenfor våre egne dekningsområder, leier vi dekning hos Telia. Det er leit å høre at du har byttet operatør, men jeg håper du ønsker å gi oss en ny sjanse, ved en senere anledning. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
For to dager siden fekk jeg beskjer om at min kvote var oppbrukt, kjøpte da en GB en dag senere beskjed om at den var brukt opp, hva er dette...
Hei, Paul S Dette hørtes rart ut. :O Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]", så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Overført Ice ifm oppkjøp av Komplett. Overføring gikk smertefritt. Så opplever jeg betydelig støy/piping på linje selv om forhold er maks. I tillegg opplever jeg at batteriet blir utladet fort. Det var aldri noe problem før overføringen til Ice. Sender melding til kundeservice om problemet... de skal svare innen 4 timer(hverdag), stille som i graven. Da gjorde jeg kort prosess... det finnes andre leverandører. Det ble et kortvarig kundeforhold.
Hei, Aase Så leit å høre at du forlatt oss. :-( Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den, men jeg håper du ønsker å gi oss en ny sjanse, ved en senere anledning. Da ønsker vi i så fall å rette opp i inntrykket du har av oss. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Det er store områder som er uten dekning, det ble det ikke nevnt noe om da jeg hadde kontakt med kundeservice
Hei, Ståle Så leit å høre at du opplever manglende dekning. Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]", så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Kan snakke i telefon i 10 minutt med god dekning, plutselig detter samtalen ut. Når jeg ringer til andre som har ice så får jeg summelyd hos meg, men mottakeren får ofte ingenting opp. Hverken ubesvart eller noe. Nå får jeg ikke sende sms. 10 år med Netcom/Telia og aldri hatt et eneste problem, nå har jeg hatt Ice i 2 mnd og vil bytte tilbake samme hva det koster. Det startet allerede med problemer etter 3 dager
Hei, Morten Så leit at du har hatt problemer med samtaler, og SMS. Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]", så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Ble overtalt av ice til å bytte abonnement. På porteringstidspunkt ble ingenting i orden. Prøvde å ringe kundeservice uten å få svar. Etter gjentatte forsøk å få kontakt, ringte jeg tidligere operatør, hvor de sa at ice hadde kansellert portering. I frykt for å være uten telefonabonnement for å gjennomføre viktige avtaler ba jeg om å få tilbake mitt tidligere abonnement. Ice som ikke klarte å få meg på nett mente da at dette var brudd på avtale og sendte meg faktura på 3000kr. Møkkafirma.
Hei Per, Dette hørtes ikke bra ut! Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]", så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ser frem til å høre fra deg. Mvh Julia Ngo ice.no
4G til ice er opp og ned der jeg bor. Hold dere vekke fra ice når det gjelder dekning.