ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Betaler dyreste abonnement. Ikke mulig å se en serie på tv eller pc eller holde kontakt over tid med nettsteder, bare brudd og sider som spinner. Tror ice spekulerer i å underdimensjonere tilbud/dekning, men bevis gjerne at jeg tar feil. Dette er erfaringer over veldig lang tid. Ruter står i vindu, ingen vegger eller hindringer.
Hei, Andreas Det er veldig leit at du opplever problemer med dekningen. Jeg har dessverre ikke mulighet til å hjelpe deg herfra, så kontakt oss gjerne på [email protected] slik at vi kan se nærmere på dette. Det eneste jeg kan vise til herfra er dekningskartet, og hvis det skal være dekning der du bruker mobilt bredbånd må vi selvfølgelig ta en titt for å finne ut hvor problemet ligger. https://www.ice.no/dekning/ Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Bra, billig, men til tider dårlig dekning. Med en gang det blir dårlig vær, sliter jeg med dekning både på mobilt bredbånd og mobilen. Min mann som har Telenor har bedre dekning enn meg. Bra at jeg får begge regningene på samme faktura.
Hei, Katrin Tusen takk for din tilbakemelding. Det setter vi pris på 😊 Det er leit at du opplever problemer med dekningen, så kontakt oss gjerne på [email protected] slik at vi kan hjelpe deg. Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Veldig treigt internett har blitt siste halle år. skulle tro man har 2G noen plasser der det er 4G. men ellers har det funka fint. trivelig kunde service og de prøver så godt de kan. Men noen stjerner mindre men tanke på internett da vi mange er veldig avhengi av det.
Hei Fredrik V! Så leit å høre at du har fått dårligere hastighet den siste tiden, dette høres veldig rart. Anbefaler deg å ta kontakt med vårt kundesender på 21 00 00 00 eller sende oss en e-post med forklaring av problemet til [email protected] for å få undersøkt saken. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Utmerlet selskap, og for meg fungerer dette helt topp!
Hei, Nina Det er en fryd å lese! Takk for at du tokk deg tid til å gi oss en tilbakemelding, det setter vi stor pris på. 😊 Ønsker deg en super dag! Mvh Jonas ice.no
Fysisk butikk Hyggelige ansatte Yter god service topp
Hei Ann K. A! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, dette setter vi stor pris på :) Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Billig å abbonere i forhold til mitt forbruk og sammenlignet med tidligere leverandører
Hei, Kari Takk for positive ord! Vi i ice setter veldig pris på tilbakemeldingen din. 😊 Jeg ønsker deg en flott dag! Mvh Jonas ice.no
Jeg har sjelden mer enn 2 streker på dekningen, så det er helt elendig her hvor jeg bor, 18 km nord for Bodø.
Hei Unni! Så leit å høre at du har problemer med dekningen. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med vårt kundesenter på 21 00 00 00, så vi kan se på saken din og se om vi kan finne en løsning for deg. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Har gode priser og god service. Er fornøyd med ice
Hei, Barbro Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding! Det er flott å høre at du er fornøyd. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh Jonas ice.no
Det er helt greit med ice nett. jeg har ikke tenkt og bytte nett nå. Selv om jeg kunne ønske bedre dekning enkelte plasser.
Hei, Inga Det er godt å høre at du er fornøyd med oss. Vi jobber med å bygge ut dekningen, og ta gjerne kontakt om du ønsker hjelp, eller har spørsmål til dekningen i ditt område. E-postadressen du kan kontakte oss på er [email protected]. Ha en fin helg! Mvh. Julie ice.no
Det er veldig bra tilbudet og gratis for barn, damtaker, meldinget, 1 GB
Hei, Aziza Tusen takk for tilbakemeldingen din 😊 Det setter vi pris på! Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Ice er den rimligste av alle og et firma du kan stole på. De gratulerer deg til og med med gebursdagen!!!
Hei, Annikken Så godt å høre at du er fornøyd med oss. Selvfølgelig skal kundene våre få en hyggelig bursdagshilsen 😃 Ha en fin helg! Mvh. Julie ice.no
Ruteren må restilles veldig ofte. Irriterende å bli avbrutt midt i noe.
Hei, Karin Jeg forstår hvis det fort blir plagsomt! Ta gjerne kontakt med kundeservice slik at vi kan undersøke dette. Forhåpentligvis kan vi finne en bedre løsning for deg. 😊 Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh Jonas ice.no
Etter noen måneder med oppstartproblemer har det virket tilfredsstillende og stabilt.
Hei, Mary Så bra at det ordnet seg og at du er fornøyd med oss. Tusen takk for din tilbakemelding 😃 Ha en fin helg! Mvh. Julie ice.no
Har kjempegod dekning i byen jeg bor i (Tromsø), men lite til ingen på hytten og der min mor bor. Er likevel såpass fornøyd med pris og dekning i byen at jeg holder på abonnementet mitt. Kjapp kundeservice og fin app!
Hei, Marthe Takk for super tilbakemelding. Jeg håper du blir i mange år fremover! Forhåpentligvis kan vi tilby bedre dekning i framtiden, i noen av områdene der du ferdes. 😊 Jeg ønsker deg en fantastisk dag! Mvh Jonas ice.no
Jeg vurderer å ta med 4 abonnenter og flytte de over til en annen selskap. Jeg er verge for min bror og har nylig flyttet han til dere, og da ville jeg vite hvor jeg kan finne første fakturaen og fikk jeg opplyst at den er sendt til nettbanken.
Hei, Magnar Dette var veldig leit å høre! Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, mobilnummer, og en oppsummering av saken, slik at vi kan ta en nærmere titt. Ha en fin dag! Mvh Jonas ice.no
God service aldri lang ventetid når jeg ringer og en utrolig god kundeservice
Hei, Tom R Tusen takk for din tilbakemelding. Det setter vi pris på 😃 Ha en riktig fin helg! Mvh. Julie ice.no