ice har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God og hyggelig service!!! Bra priser og gode rabatter. Anbefales av hele hjerte!!!!
Hei, Senada! Tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du er fornøyd med oss 😃 Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Vanskelig å beskrive. ICE er slik som jeg ønsker meg. Grei skuring hele veien.
Hei, Alfred! Så hyggelig at du er fornøyd med oss 💛 Vi setter veldig pris på tilbakemeldingen din 😊 Ha en flott dag! Mvh. Julie ice.no
1. Hadde problemer med å få mottatt sms på min mobiltelf - temmelig problematisk ettersom alskens leverandører bruker sms som identitelssjekk. 2. Jeg hadde mange telefonhenvendelser til Ice hjelpetjenester - uten å egentlig få hjelp. Møtte flere velvillige hjelpere, men fikk lite effektiv hjelp. Mange var hyggelige men var tydelig inkomptente. Noen "unge, kjekke karer" var sogar ganske impertinente. 3. Fikk etterhvert oppfordringer om å kjøpe et slags ekstra service-abbonement - for utvidet hjelpetilbud. 4. Misfornøyd med at jeg ikke ble bedre varslet da et abonnement jeg hadde hos dere - som jeg hadde pauset - ble startet igjen uten at jeg oppfattet det. Dette kostet meg noen tusen kroner unødvendig og unyttig. 5. SMS-problemene med min Ice-telefon ble omsider løst via utmerket og effektiv hjelp fra service-/reklamasjons-avdelingen hos Elkjøp; Vinterbro. Mvh. Trond
Hei, Trondes! Takker så mye for tilbakemeldingen din. Det er veldig leit at det tok tid, men supert at det nå har løst seg 😃 Skulle du ha spørsmål eller ønsker mer hjelp er du velkommen til å kontakte oss på [email protected]. Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Vel, ble overtalt til å tegne et abb til 8 mb pr måned. Bruker nesten ikke mobil så hvor blir det av resten av de resterende? Denne mnd fikk jeg en faktura som overskred de 8 og jeg skjønner ingenting. Særdeles skuffet.
Hei, Sissel Det er veldig leit å høre at du er misfornøyd! Kontakt oss gjerne på [email protected] med fult navn og mobilnummer, så skal vi sjekke om vi kan tilby deg et abonnement som bedre passer ditt forbruk. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh Jonas ice.no
Bra dekning område og enkel og oversiktlig " min side".
Hei, Knut! Tilbakemeldingen din er som musikk i våre ører! God dekning og en ryddig Min Side-profil er selvfølgelig ting vi har stor fokus på. 😊 Ha en flott dag! Mvh Jonas ice.no
God service/hjelp når jeg har hatt behov for det. Får stadig tilbud om å skifte "operatør". Lett å si nei takk og begrunne med at jeg er fornøyd med den jeg har. Mvh Arne M. R.
Hei, Arne Det er supert å høre at du er fornøyd med oss! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din. Ha en strålende dag! Mvh Jonas ice.no
Det har gått i flere dager no siden eg klagde ang. problemer med å få løsning av i message og facetime. Alle de rådene de hadde gitt å få løse det ikke fungerer. Ringtet apple da og de sier det er Ice slm har problemer i systemet om hvorfor noe av nummeret ikke kunne tilkoblet på i message og facetime. Nonhar eg stått lenge og ventet på at de skl fikse det. Hørt ingenting!
Hei, Crystell! Det forstår jeg at du ikke er fornøyd med. Det er fortsatt en feil mellom ice og Apple som rammer iMessage og Facetime. Jeg anbefaler deg alikevel å kontakte oss på [email protected], slik at vi får informert videre at dette også gjelder ditt mobilabonnement 😊 Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Dårilg i utlandrt og bare bra i norge ,veldig dyrt ut Euoropa , jeg vurderer å ikke ha med meg nedte gang når jeg riser fordi kommer unødvendig betaling som er ikke sant
Hei, Hawjin! Abonnementene våre bortsett fra iceJunior har EU-inkludert - du bruker abonnementet som i Norge 😊 Hvis du er utenfor EU/EØS eller ombord på båt, ferge eller fly kan det bli ekstra kostnader. Du kan lese mer på ice.no: https://www.ice.no/mobilabonnement/priser/utlandspriser/ Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] hvis du ønsker at vi skal se nærmere på hva du er fakturert for. Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Veldig dårlig dekning i Danmark. Eller er jeg fornøyd rundt Ryfylke og sør Norge.
Hei, Johnny! Tusen takk for din tilbakemelding 😊 Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] angående dekningsproblemene i Danmark. Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Erfaringen min er meget bra, men dere må jobbe litt mere for å få betre dekning i mitt nærområde ved i Sel Kommune.
Hei Tore j.j Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding:) Vi jobber hele tiden med å utbeder vår dekning, så vi setter stor pris på tilbakemedinger. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Har ikke hatt problem med telefonen så da er vel alt OK
Hei Arne B.L Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, dette setter vi stor pris på :) Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Dekningen generelt i Norge er bra, ingenting å si på denne fronten. Prisen er også bra, slår alle andre operatører. Men den utenlanske dekningen kan man jobbe bedre med (for de som er på ferie en gang i året og for de som er i utlandet oftere enn turister).
Hei Kim A! Tusen takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding. Vi jobber hele tiden med å utvikle vår dekning,så vi setter stor pris på tilbakemeldinger. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Bedre enn flere andre aktører jeg har prøvd, billigste, mer arbeid med dekking sitter ice på toppen uten tvil.
Hei Salem! Tusen takk for en kjempe flott tilbakemelding, dette setter vi virkelig stor pris på! Ønsker deg en flott dag! Mvh Stine Ice.no
Måtte ring for det blev aktivetet. Ikke bra. Jag synes at det for dårlig.
Hei jakob L! Våre abonnementer skal bli aktive autoamtiske når man porterer over, men om du mottar et ertatningssum vil du måtte kontakte oss for å aktivere det eller så må det aktiveres via min side. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Tok kontakt for å spørre om en høy belastning på guttungens mobilabonnement på marint nett. Fikk til svar at de kunne refundere halvparten. Stilte spørsmål ved hvorfor det i det hele tatt fungerte slik, om ikke det kunne sperres, og om Ice tjente penger på det (ettersom de uoppfordret tilbydde å refundere halvparten). Fikk til svar at "du trenger ikke få noe refusjon :-)", før jeg ble ghostet. Det hjelper ikke at chattetjenesten deres knapt fungerer, og at det tar vinter og vår å få svar. Virker ikke som at de egentlig ønsker bryet med kundeservice. De ansatte på kundeservicen er neppe hentet fra første hylle.
Hei Bjørn E! Dette høres ikke bra ut og det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å behandle våre kunder. Send oss gjerne en e-post med en forklaring av saken til [email protected] så vi kan få undersøkt og funnet en løsning på saken. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Ikke dekning der mobilene brukes og ruteren får ikke signal der me brukte en annen operatør tidligere Føler meg lurt.
Hei Tom D! Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen vår. Vil anbefale deg å ta kontakt med vårt kudnesenter på 21 00 00 00, så vi kan undersøke saken for deg. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no