Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 878 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 878 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 879 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 392
515
323
399
1 250
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Mye bra, men elendig kundebehandling og feilinformasjon

Omtale av  Magne

Bestilte telefon via ice da jeg allerede har abonnement der. Ble lovet telefon innen 3 uker (dette står også på nettsiden). Etter 4 uker uten å ha hørt noe ringer jeg og spør når den kommer. Her får jeg beskjed om at det ikke kommer noe telefon på minst 4 uker og de kan ikke si noe om når den kommer. Jeg spør hvilke andre alternativer de har og får tilbud om en dyrere telefon - og jeg er ikke interessert i det uten kompensasjon. Det var ingen problem å få tak i tilsvarende telefon andre steder. Jeg reagerer på at det fremdeles står 1-3 uker leveringstid når sannheten er over 2 måneder, og jeg reagerer på at det er umulig/vanskelig å få kontakt med noen over de stakkars kundebehandlerne. Er det mulig å sende Mail til ice?

Svar fra ice
01.09.2022 11:09

Hei Magne. Det har dessverre vært ganske stor forsinkelse på levering av telefoner.. I og med at du skriver at du har en dårlig erfaring med kundeservice, ønsker jeg gjerne at du sender oss en e-post til [email protected] om det er noe du vil at vi tar videre internt eller se på din ordre. Ønsker deg uansett en fin dag. Mvh Stine

Skummelt!

Omtale av  Kaikristian

Ringte for å si opp prøveabbonement, dette var da ingen problem. Ringte noen dager senere for å kansellere oppsigelsen, men da kunne de ikke finne at det var oppsagt en gang! Dette syns jeg er skummelt, flaks at det ble oppdaget!

Svar fra ice
01.09.2022 11:09

Hei Kaikristian. Dette er selvfølgelig ikke slik vi ønsker at det skal være. Når dere tar kontakt med oss i forbindelse med forskjellige saker skal dere ikke trenge å følge opp sakene for at de skal bli fullført. Dette skal jeg ta videre,beklager så mye. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine

Dårleg dekning, dårleg kundeservice

Omtale av  Anette U. H

Får ikkje god dekning uansett kva me gjer. Har feilsøkt i fleire måneder og ice seier bare at me må prøve att. Dei vil ikkje oppheve binding, sjølv om nettverket ikkje kan brukes. Elendig rett og slett!

Svar fra ice
01.09.2022 09:01

Hei, Anette Dette var trist å lese. Om du har binding på grunn av telefonkjøp, vil det bli bruddgebyr fordi at du skal ha fått en rabatt på telefonen ved kjøpet. Jo nærmere bindingen går ut, desto mindre vil bruddgebyret være. Om du ønsker at vi ser nærmere på dette for deg, kan du sende oss en e-post til [email protected] med navn, telefonnummer og en forklaring på hva saken handler om. Da undersøker vi dette mer enn gjerne for deg. Ønsker deg uansett en fin dag. Mvh Charlotte ice.no

Billig og greit, men bryter loven

Omtale av  Emil

Nokså greit selskap så lenge du ikke ønsker å bli bra behandlet om du bruker angreretten. Jeg kjøpte en mobil på Ice som gikk ned i pris med 1500 kroner bare noen få dager etter jeg bestilte, så jeg følte meg litt 'lurt' siden det var reklamert som at dette var det billigste det kunne bli. Ettersom jeg dermed ikke var fornøyd, brukte jeg angreretten. Det er her de bryter loven. Etter paragraf 24 i 'angrerettsloven' så har selskapet maks 14 dager på å refundere pengene og avlyse kjøpet. Det har nå gått over 3 uker (ca 24 dager) siden jeg informerte om at jeg skulle bruke angreretten og sendte mobilen i retur. Jeg har nettopp fått refundert pengene, men de har ikke opphevet bindingen som ble laget som en del av bestilling av mobil. Dette har de gjort tungvint ved å kreve at det skal separert angres ETTER pengene fra mobilen er returnert. Samme dag har tilbudet blitt ferdig, så dette er garantert bevisst. TL;DR: Bryter loven bevisst og gjør det vanskelig å bruke angreretten.

Svar fra ice
01.09.2022 09:01

Hei, Emil Dette hørtes ikke helt bra ut. Om du fortsatt har binding, så må det være en teknisk svikt og det må vi rette opp i. Kan du sende oss en e-post til [email protected] med navn, telefonnummer og en oppsummering av hva som har skjedd slik at vi kan undersøke dette nærmere? Håper å høre fra deg. Ønsker deg uansett en fin dag. Mvh Charlotte ice.no

Dårlig

Omtale av  Caroline

Vanskelig å komme fram, lang telefonkø, de ringer aldri opp igjen, og har svært dårlig erfaring med kunderservic. To måneders abonnement var mer enn nok!

Svar fra ice
01.09.2022 08:59

Hei, Caroline Beklager for at du har opplevd oss på denne måten. Vi har dessverre hatt en del pågang nå i sommer som har ført til lenger svartid på både telefon og e-post. I og med at du skriver at du har en dårlig erfaring med kundeservice, ønsker jeg gjerne at du sender oss en e-post til [email protected] om det er noe du vil at vi tar videre internt. Ønsker deg uansett en fin dag. Mvh Charlotte ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Fraværende kundeservice

Omtale av  Willy

Ingen hjelp og få, ruter som lever sitt eget liv.Har prøvd alt som er foreslått. Det virker som det er meg som må ordne opp. Teknisk terningkast 0

Svar fra ice
29.08.2022 13:50

Hei, Willy Så trist å høre at du ikke har fått hjelpen du trengte. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med navn, mobilnummer og en kort forklaring på hva som har skjedd, så ser vi gjerne på dette for deg! Vi ønsker gjerne å hjelpe, og at du skal bytte tilbake til oss igjen. Ønsker deg uansett en fin dag. Mvh Charlotte ice.no

Nesten ingen dekning i USA!

Omtale av  Kristov

Er i USA, og sitter uten operatør og uten nett! Ringte ice før jeg dro for å forsikre meg om at dette ikke var et problem, så dette er hårreisende skuffende. 2 uker med tapte anrop, kan ikke brukes Google maps eller sjekke epost uten WiFi. Forferdelig!

Svar fra ice
26.08.2022 13:25

Hei, Kristov Dette hørtes ikke bra ut! Jeg anbefaler deg å sende oss en e-post til [email protected] med navn, mobilnummer, og en oppsummering av saken. Ta gjerne med hvilken type mobil du bruker også, så skal vi gjøre alt vi kan for å hjelpe deg! Håper på å høre fra deg. Ønsker deg en fin dag. Mvh Charlotte ice.no

Ikke dekning i deler av Risør

Omtale av  Tone

Området runt Kastellveien i Risør har ikke dekkning i det hele tatt. Dette tross at oversikten viser det.

Svar fra ice
25.08.2022 14:49

Hei, Tone! Hvis dette er noe som fortsatt pågår må jeg be deg kontakte kundeservicen vår på nummer 21000000. Da kan vi feilsøke sammen og hjelpe deg med å få problemet løst :) Du kan også sende oss en e-post til [email protected] slik at vi kan se nærmere på det. Husk da å legg ved fult navn og nummer dette gjelder for. Ønsker deg en fin kveld! Mvh Tina ice.no

Tok bare vekk prøve

Omtale av  Morten D

Prøvde prøve flere ganger .Di skriver ikke noe om hvor mange ganger 1 kan bruke prøve. Di tok bare vekk prøve .

Svar fra ice
19.08.2022 15:00

Hei Morten Prøv oss er ett abonnement man kan prøve i 3 måneder som ny kunde for å se hvor mye data man bruker og for å se om man er fornøyd. Dette kan man prøve en gang. Etter 3 måneder kan man velge hvilket abonnement som passer deg.

Styr unna mobilt bredbånd

Omtale av  Eyvind

Styr unna mobilt bredbånd fra Ice. Dette sier de om sitt bredbånd på deres hjemme side. "ice+ er Norges nye og moderne mobilnett. Vi har bygget ice+ for å gi deg den dekningen og hastigheten du trenger - til en enda lavere pris." Dette er i realiteten ett ikke noe nytt og bygger på gammel teknologi. Elendig hastighet og dekning. Har tatt opp dette med kundeservice flere ganger og de bekrefter de ikke kan konkurrere med Telia og de andre store. Salg sier de har fått en ny ruter som skal hjelpe på hastighet og dekning, men den kan jeg ikke få før ruteren jeg har i dag går i stykker. Selv om den er Brannfarlige og er kjent for å ta fyr.

Svar fra ice
19.08.2022 15:00

Hei Eyvind Det er synd att du ikke er fornøyd. Vi har en ny og bedre router man kan kjøpe om man ønsker det. Er det noe du ikke er fornøyd med kontakt vår kundeservice på telefon 21000000 eller via vår Chat

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Virker som det skal, men varierende dekning, holder på den siste stjerna.

Omtale av  Per

Stort sett er det grei dekning, men i garasjen er det veldig varierende. Som sagt er det kun dekningen som gir 4 og ikke 5 stjerner. Rimelig pris gjør ICE til en sterk konkurrent. Det er svært sjelden jeg har opplevd problemer med Ice. En 5 stjerne sitter altfor lett hos mange tror jeg, for da skal det ikke være noe problem, utenom det man må forvente av uforutsette problemer med været og andre ytre faktorer.

Svar fra ice
19.08.2022 15:00

Hei. Per Takk for fin tilbakemeldning :) Vi jobber stadig med å forbedre dekningen.

Håpløs kundeservice

Omtale av  Christian Ø

Værste søppel firma! 2 uker for et sim til bedrift! Kassesysyemet virker ikle uten! Snakka med dere hver dag! Lyver som faen å. 11 dager etter dere liksom sendte, ble det postet! Vi bytter leverandør! Fanma frekke nok til å sende full faktura å uten at tjenesten ble levert! Telia fiksa det på dagen! Dere burde gå i lære hos dem!

Svar fra ice
19.08.2022 15:00

Hei Christian. Er det noe du ikke er fornøyd med så ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 21000000 eller via chat så dem kan se på saken din

Lureri og bedrageri

Omtale av  Francis

De ringte oss med en god avtale, de sa at de har bygd opp nye master på Olseth og at nettet skal være veldig bra å de skal bygge en til i nærheten. Dette var 1 års abonnement, så vi hadde fått straff om vi hadde byttet tilbake. Nå har vi et helsike med å få fatt i de, og klagefristen er på vei ut. Dette er så dårlig gjort og en form for svindel. Hvordan kan de selge abonnement på sånne steder der de ikke har noe dekning? Gode priser hjelper lite om nettet e veldig dårlig. Fy fy Ice.

Svar fra ice
18.08.2022 14:47

Hei, Francis Dette høres ikke bra ut i det hele tatt! Send oss en e-post til [email protected] med nummerne dine og en kort forklaring på hva saken handler om, så skal vi undersøke dette for deg! Ønsker deg en fin dag. Mvh Charlotte ice.no

Dårlig og ansatt løy

Omtale av  Sairaa

Helt forferdelig. Har chattet tre dager uten hjel. De presser bare å få nye kunde men klarer ikke å hjelpe eksisterende kunde. En ansatt løy at han finner ikke chatt logg. Har sendt Mail med chatt bilder til ledelse så for se hva skjer men absolutt hold unna

Svar fra ice
11.08.2022 12:42

Hei, Sairaa Så leit å høre om din dårlige opplevelse med oss! Slik skal det ikke være. Send meg gjerne en e-post til [email protected] så vi kan ta en gjennomgang av saken din. Ha en fin dag!

Dekningsgrad

Omtale av  Tore

Dekningen er elendig i Finnmark. Stemmer ikke med det jeg Fikk forespeilet av selger.

Svar fra ice
10.08.2022 09:40

Hei, Tore Dette hørtes ikke bra ut! Kan du sende oss en e-post til [email protected] med navn, nummer og en kort forklaring på problemet slik at vi kan få undersøkt dette for deg? Ønsker deg en fin dag! Mvh Charlotte ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Billig og stabilt, men tidvis dårlig dekning utenfor tettsteder.

Omtale av  Hermann

Billig og stabilt, men tidvis dårlig dekning utenfor tettsteder.

Svar fra ice
10.08.2022 09:40

Hei, Hermann Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hele tiden med å forbedre dekningen vår, og vi er i gang med å rulle ut 5G også😊 Ønsker deg en fin dag! Mvh Charlotte ice.no

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR