Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mai 2024
ice
3.5
3 885 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 885 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 885 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 395
516
323
399
1 252
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Svindel selskap

Omtale av  Cassandra

Utgangspunkt skulle kjøpe iPhone med abonnement, da må det være bindingstid med abonnement, var klar over med dette reglene. Hun selgeren laget kontrakt før kreditt sjekk.Siden kreditt sjekk gikk ikke gjennom. Da valgte jeg å kjøpt ut mobilen. Betalt en små beløp med kontant, resten på kort. Derfor valgte jeg abonnement uten bindingstid (de har til og med tilbud den abonnement jeg har valgt i seks mnd. billigere). Etter et års bruk var ikke som forventet, valgte jeg å si opp abonnement. Etterkant krevet de bruddsgebyr som ikke eksistert. Jeg har dokumentert alle papirene, og forklart. På grunn av jeg kunne ikke dokumentert en del av summen blitt betalt med kontant, fordi mobilen har jeg solgt til en annen, og kjøperen fikk med kvittering. Jeg skulle politianmeld dem, men på grunn av helsa min var ikke bra, har ikke nok energi, valgte jeg og betalt for å bli kvitt dem. De har rett og slett ikke noe i orden med arkiv (betalingssystem). EN STOR SVINDEL SELSKAP.

Svar fra ice
22.06.2021 19:58

Hei, Cassandra Dette var synd å lese. Send oss gjerne en epost til [email protected] med mobilnummeret eller kundenummeret det gjelder og en kort forklaring av saken slik at vi kan se litt nærmere på dette for deg.

Supert

Omtale av  Hans

Alt virker som det skal, god kundeservice og fin brukervennlig app som gir god oversikt over forbruk både for meg og mine barn.

Svar fra ice
15.06.2021 13:20

Hei, Hans Takk for god tilbakemelding. Dette var hyggelig å høre. Mvh. Christine ice.no

Byttet til ice, kjempe fornøyd.

Omtale av  Tor I. B

Jeg byttet fra Talkmore til Ice etter at jeg ble kontaktet av en hyggelig selger på telefon. Et valg jeg IKKE angrer på. Ikke bare er Ice MYE billigere, men de har også svært god dekning. Hos Ice får du mye for pengene, derfor bør du gi dem en sjanse. Da hjelper du også til slik at Telenor og Teila ikke får monopol. Det vil vi ikke ha i Norge! Siden jeg reiser en del så er dekning for min del svært viktig. Hos Talkmore hadde jeg flere ganger problemer med at samtalen falt ut, Hos ice har ikke dette vært et problem, alltid god dekning! Kundeservice er ikke noe jeg ofte bruker, så her kan jeg ikke uttale meg. Men håper at jeg får den hjelpen jeg trenger, når jeg en gang trenger det. :-)

Svar fra ice
15.06.2021 13:21

Hei, Tor Takk for god tilbakemelding. Dette var hyggelig å høre. Mvh. Christine ice.no

7000 kr i bruddgebyr uten opplysing om det

Omtale av  Elias

Dette er min verste opplevelse innen kundebehandling og skjulte vilkår. Aldri opplevd så sterk frustrasjon og forbannelse over eit produkt eller tjeneste som med Ice Bedrift. Var kunde der i ein lengre periode, før eg fann ut at eg betalte mykje meir enn hos konkurrentane, sjølvsagt ville eg bytte. Men det kosta skjorta, 7000kr i bruddgebyr som aldri var opplyst om på forhånd. STYR UNNA

Svar fra ice
14.06.2021 14:40

Hei, Elias Dette var synd å lese at du føler det sånn. Det er fint om du sender oss en e-post til [email protected] med mobilnummeret / kundenummeret ditt og en kort forklaring av saken, slik at vi kan se nærmere på dette for deg. Mvh. Christine ice.no

Dårlig wifi

Omtale av  Thore

Veldig dårlige forhold/kvalitet på wifi. Har prøvd alle tenkelige muligheter for utbedring, uten å ha lykkes. Styrken opp/ned varierer hver gang jeg foretar målinger, kun med sekunder imellom disse. Gir tildeles full stopp i mottak hvis 2 personer surfer samtidig på nettbrett.

Svar fra ice
13.06.2021 15:51

Hei, Thore Dette var synd å lese. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med MBB nummeret eller kundenummeret dette gjelder, samt litt kort om hva saken gjelder, slik at vi kan sjekke ut dette for deg. Mvh. Christine ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Forferdelig samtals kvalitet ikke mobildata

Omtale av  Gordongordon

På tross av god dekkning på dekkningskart opplever jeg ofte dårlig samtalekvalitet jeg prövervåvringe opp igen Men ofte hjelper det ikke Jeg har bra med data men hva hjelper det når jeg ikke får brukt det? Jeg har testet forskjellige telefoner med samme forferdelige resultat På kundeservice som jeg nå har gitt opp å ringe till sa de at det sikkert ersim kortet tok over 2 uker å få det Kundeservice virket å ha gitt opp Kanskje får de disse telefonerne hele dagen uten egentlig kunne hjelpe

Svar fra ice
11.06.2021 20:06

Hei, Gordon Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen din. Det kan være evt. utfall på adressen din. Men det er også mulig du må ha hjelp av de på teknisk support for å finne ut av problemet. Det er fint om du sender oss en e-post til [email protected] med mobilnummeret / kundenummeret ditt, samt adressen du befinner deg på og hvilken telefon du benytter, slik at vi kan se nærmere på dette for deg. Mvh. Kristine ice.no

Problemfritt abonnement

Omtale av  Kavorka

God kundebehandling ifm endring av abonnement, og generelt problemfritt å være kunde. Kommer raskt gjennom på telefon, vennlige kundebehandlere.

Svar fra ice
09.06.2021 08:24

Hei, Kavorka Takk for god tilbakemelding. Dette var hyggelig å høre. Mvh. Christine ice.no

dårlig omtale

Omtale av  Bjørn E. N

Beklager så mye at jeg ga dere en dårlig omtale for litt siden for antatt dårlig dekning. Sorry! Det var en feil på telefonen. Mvh Bjørn E. N

Svar fra ice
14.06.2021 14:38

Hei, Bjørn Takk for tilbakemeldingen din! :) Så godt å høre at du fant ut av problemet! Dersom det skulle være andre ting du kommer over, kan du kontakte oss på kundeservice, så hjelper vi deg så godt vi kan. Mvh. Kristine ice.no

Styr unna dette selskapet

Omtale av  Odd T. B

Kundeservice på reklamasjonsavdeling. Den kvinnelige ansatte snakket ufint og la på under samtalen.Styr unna👎👎👎👎

Svar fra ice
08.06.2021 10:49

Hei, Odd Dette var veldig synd å lese! Send oss gjerne en e-post til [email protected] med telefonnummeret eller kundenummeret dette gjelder, samt litt kort om hva saken gjelder, slik at vi kan finne ut av dette for deg. Mvh. Kristine ice.no

dårlig kundeservice

Omtale av  Gl C

Til tross for gjentatte skriftlige henvendelser, har jeg ikke fått svar. Fraråder.

Svar fra ice
09.06.2021 08:24

Hei, GI C Dette var en kjedelig situasjon. Vil gjerne se nærmere på denne saken. Send oss en e-post til [email protected] med nummeret eller kundenummeret dette gjelder, så skal vi se nærmere på saken din. Mvh. Cristine ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ringte i dag og skulle si opp mitt frydte abb. I Sverige.

Omtale av  Sonja N

Ringte i dag og skulle si opp mitt fryste abb. 1/8-21. Fikk beskjed om at de måtte sette igang abb. Før jeg kan avslutte. Dvs at jeg må betale for to måneder. Mener å huske at dere på et tidligere tidspunkt har sagt at dere skulle avslutte arbeid i Sverige. I natt fikk jeg en regning fra dere. Inget av dette henger på greip og jeg ønsker ikke å betale noe mer til dere. Sonja

Svar fra ice
07.06.2021 20:05

Hei, Sonja Veldig kjedelig situasjon dette. Send oss en e-post til [email protected] med nummeret eller kundenummeret dette gjelder, så skal vi se nærmere på saken din. Mvh. Kristine ice.no

Helt forferdelig

Omtale av  Emil

Jeg bestilte en 30GB abonnement fra dem. Prisen virket ok ut så jeg tenkte hvorfor ikke. Men så viste det seg at selv om man prøver så vill man ikke engang klare å bruke mere en 3GB i løp av en månde siden nettverksfarten demmes er så utrulig treig. Dekkning var også helt vanvitig dårlig. Når jeg var på jobb så kunne jeg ikke engang snakke med venner over tlf. Også etter jeg byttet til noe annet så forsetter de å ringe meg hele tiden og spør om jeg er intresert i dem. NEII jeg er ikke det. De ringer altids fra nye nummer og jeg får ikke dem til å slutte å plage meg med deres helt forferdelige mobil abonnement. Anbefalt på det sterkeste å ungå dem.

Svar fra ice
08.06.2021 10:48

Hei, Emil Så leit å høre at du har opplevd problemer med dekningen din hos ice. Det kan være at du bor i ett område hvor vi ikke har så god dekning, og i de situasjonene får vi dessverre ikke gjort noe med problemet. Men vi utvider oss stadig og bygger hele tiden ut nettet vårt i områdene hvor vi ikke har dette enda. Ang. selgere som ringer deg med nye tilbud, så er dette noe du kan reservere deg for i Brønnøysundregistrene. Bare gå inn på brreg.no og velg "Reservasjon mot telefonsalg og adressert reklame". Håper dette var til hjelp. Mvh. Kristine ice.no

Data Kvote

Omtale av  Michael A. F

Går utrolig fort tomt... 10gb varer ikke i 3 timer en gang... helt fu****gs håpløst as.!💯

Svar fra ice
31.05.2021 20:46

Hei, Michael Dette hørtes ut som en utfordring. Send oss gjerne en e-post med fullt navn og fødselsdato samt telefonnummeret ditt, så skal vi se om vi kan finne en bedre løsning for deg. Mvh. Anne ice.no

Data Frihet fungerer dårlig

Omtale av  Pål

Sliter med telefonen mister kontakten med ice+ veldig ofte selv om dekningskartet sier gode forhold. Er veldig lei av dette og føler jeg betaler for et produkt jeg ikke får benyttet slik dere skryter av. Har også gjort manuelt søk, men det hjelper ikke. På kundesenteret deres er det lite hjelp å få. De sier det ikke skal skje, men det skjer hele tiden.

Svar fra ice
25.05.2021 08:44

Hei, Pål Det er leit å høre at mobildataen din/data frihet ikke fungerer optimalt. Dette skal ikke være så ustabil. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn og fødselsdato, vi har veldig lyst til å undersøke dette for deg! Mvh Christine ice.no

Kundeservice løser ikke oppgavene !

Omtale av  Jan E. R

Etter å vært (Firma) Ice Beredbånd kunde i rundt 10 år ga vi opp på fredag .... Vi fikk chattet med en mengde høfflige og ikke fult så høflige mensker som alle hadde en ting til felles at de ikke løste oppgaven, som var å få oss på nett igjen etter at ICE hadde sperret abonomentet da de trodde vi ikke ville ha det lenger . De ga aldri beskjed om dette hverken skriftlig eller muntlig. Å ringe eller sende oss en mail gadd de ikke, eller kanskje bare ikke ville? Ringer du, sikrer ICE seg mot å hjelpe, med at du først skal ha ditt fulle person nummer, så Firmanavn og MVA nummer. Når de fått det, vil de også ha kundenummer. Er du så uheldig at ICE skifter kundebehandler midt i Chatten må alt skrives inn på nytt. Påpeker du dette får du beskjed om at det må du desværre gjøre. Ber du dem å få noen til å ringe tilbake når problemet er løst får du beskjed om at det kan de ikke selv om de har inrømmet at de har gjort en feil og at du du ikke har bredbånd ... Vi var fornøyde med ICE tidligere og hadde gode opplevelser med både dekning og kunde service. De siste årene opplever vi det som kvalteten på tjenesten har forsvunnet, og at det er lite å tjene på å fortsette med ICE pga av dekning. Da de hadde problemer med batteri lading på ruteren fikk vi tilsendt en klumpete lader med et adapter som aldri passet helt til utstyret,( så nå blir det en tur til afalsplassen hvor ICE routeren havner.) Konklusjonen vi drakk er å holde seg unna

Svar fra ice
25.05.2021 08:31

Hei, Jan Etter så mange år som kunde er det leit å høre at du skulle ende opp med å få en slik kundeopplevelse. Å kunne gi den beste kundeservicen mulig er mer enn viktig for oss. Jeg setter stor pris på tilbakemeldingen din, og jeg har tatt alt dette videre. Hilsen Jonas ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Tørr ikke.

Omtale av  Daniel

Her var jeg klar til å trykke bestill, men hører på tilbakemeldingene til det norske folk å styrer unna. Tilbakemeldingene fra ice her inne er også usedvanlig dårlige og gir meg 0 tro på selskapet videre.

Svar fra ice
20.05.2021 13:07

Hei, Daniel Du er selvfølgelig velkommen til å bli kunde hos ice om det skulle være ønskelig å prøve oss ut, enten nå eller i framtiden. Vi har mange fornøyde kunder, og det er høyt mulig at du blir en av dem hvis du velger å gi oss en sjanse! Send oss gjerne en e-post til [email protected] om du er usikker på noe, eller om du har spørsmål vedrørende abonnementene våres. :) Mvh Jonas ice.no

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR