ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg sovnet med YouTube på. Jeg skrev dette til ice og de ga meg nye 3 GB. Jeg syns det er bra at ice har medfølelse. Nå kan jeg fortsette ferien med mobildata. ❤️
Hei Mia, Tusen takk for en super hyggelig omtale. Det er varmer å høre at du er fornøyd!❤️ Mvh Carl-Fredrik ice.no
Da jeg byttet til Ice var det viktig at å ringe til Sverige var inkludert i abonnementet. Dette fikk jeg bekreftet var inkludert. Dette er viktig for meg da jeg har en datter i Sverige. Når første regning nå har kommet er nok ikke det tilfellet. Vedkommende selger bløffet meg, en selger som var så fersk at han knapt klarte å fylle ut skjemaet for innmelding. Og knapt kunne svare på noen ting. Så takk for meg.
Hei Per, Dette hørtes ikke bra ut. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Rask respons på henvendelse. Gjentok oppfattet beskjed for å få bekreftelse på at vi virkelig ønsket å oppgradere fra 30 til 300 GB.
Hei Petter, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med servicen. :) Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Byttet fra annet selskap til Ice (hvorfor er irrelevant), var uheldig og fikk et defekt simkort. Hadde en lang chat med en tålmodig kundebehandler, fikk forklart hvordan problemet kunne løses, kjøpte nytt blankt simkort . Utgiften til dette ble trukket på første faktura, også forklart av hyggelig kundebehandler.
Hei Øyvor, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd! Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
De har en flott og oversiktlig app. Flott dekning. Gode priser og bra kundeservice.
Hurtig respons, er meget hjelpsom, utmerket service.
Billig og bra 👍null stress, lave priser og meget god kundeservice, er min erfaring 😁