ice opplever for tiden en nĂžytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Billig selskap, bra dekning, data rollover osv osv.👍
Brukte Komplett Mobil som fungerte perfekt til selskapet ble kjøpt opp av Ice. Etter automatisk flytting til Ice oppdaget jeg til min forferdelse at nettverket er Telia basert, og fortsatt har elendig/ingen dekning der jeg bor. Glem ice+. Blir derfor tvunget til å bytte til Telenor basert selskap. I tillegg er det 10kr dyrere.
Hei, Jonas Så leit å høre at du ikke var fornøyd med dekningen vår. :-( Vi jobber kontinuerlig med å bygge ut våre dekningsområder. Jeg håper vi vil kunne tilby optimal dekning i ditt område, i nærmeste fremtid, dersom du har lyst til å gi oss en ny sjanse. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
God kundeservice. Bedre dekning. Internettproblemer.
Rimelig i bruk. De har dekning der andre nett ikke har dekning. Betaler ikke mere en det faste beløpet selv om datamengden overskrides. Bare at hastigheten blir satt ned.
Hei, Odd N Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Jeg håper du forblir fornøyd kunde hos oss, i en lang tid fremover. :-) Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Ice har veldig god dekning der jeg befinner meg, og abonnementet er svært prisgunstig i forhold til mitt bruk (selv om de ikke har det aller billigste abonnementet). De har også en veldig praktisk og oversiktlig app.
Hei, Anne Tusen takk for en svært hyggelig tilbakemelding! Vi i ice jobber hver dag med å kunne tilby våre kunder de beste produktene og løsningene, så dette er noe vi setter stor pris på. :-) Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Mistet 4g tale ved overgang fra komplettmobil såkalt Volte HD lyd og raskere oppkobling ikke superviktig men synes det er rart at det er forskjell på dette mellom operatører. Jeg har en Mate 9 Pro denne er ikke lagt til i systemet til Ice for Volte. Regner med Ice ordner opp i dette sikkert flere enn jeg som har Mate 9 Pro.
Hei, Bjørn Det stemmer at at Huawei Mate 9 Pro dessverre ikke er klargjort for VoLTE, i våre systemer. Jeg håper dette er noe vi vil kunne tilby, i nærmeste fremtid! Du kan holde deg oppdatert her: https://www.ice.no/produkt/4g-tale/ Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Jeg byttet til ice for noen måneder siden, da jeg fikk tilbud om billigere mobil med 12 måneders bindingstid. Det skulle jeg aldri ha gjort! Dårligste jeg noen gang har hatt! Dårlig dekning, dårlig 4G, skurrer når jeg prater med andre. Kontaktet ice flere ganger, de finner ingen feil i følge dem, mens jeg prater i telefonen med dem, så skurrer det så mye eller dekningen er så dårlig at jeg ikke hører noe, dette har skjedd begge gangene jeg har pratet med dem over mobil, de mener det er pga tåke, men er ikke tåke 24 timer i døgnet fra februar til nå. Spurte om jeg kunne få avslutte abonnementet da jeg ikke vil betale for noe som ikke fungerer, men da må jeg betale for å avslutte bindingstiden. Skjønner at det er vanlig og betale for det! Men gjør ikke det når det ikke fungerer. I tillegg så prater de til meg som om jeg er dum, ikke kan teknologi, og er nedlatende! Det er blir gått videre med! Eneste som er bra er appen!
Hei, Jennie Så leit å høre at du opplever problemer med tjenesten. Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]", så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no