Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 879 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 879 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 879 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 392
515
323
399
1 250
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 879 verifiserte omtaler på Bytt.no

Tvilling sim?

Omtale av  Hh

Ice.net er hverken bedre eller verre enn andre, men noe håpløst at de ikke kan si noe om når de kan tilby tvilling sim.

Svar fra ice
29.06.2017 09:47

Hei, HF Tusen takk for en hyggelig omtale. Hyggelig å lese at du er fornøyd med oss! Det er med glede jeg kan fortelle deg at vi kommer med et nytt produkt som kan løse mye av etterspørselen på Tvilling for privatkunder. Lanseringen gjelder i første omgang noe vi kaller for «Ekstra datakort» som kun vil gjelde for datatrafikk (ikke tale, SMS og MMS). Du vil da kunne bruke din datapakke både på hovedabonnementet og tvillingen. Tjenesten vil bli lansert til høsten. :D Ha en riktig god sommer videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Synes ikke om å ikke ha mulighet til å fortsette det abonnementet som jeg hadde

Omtale av  Meg

Jeg byttet abonnement fra en konkurrent til dere siden jeg synes jeg betalte for mye for akkurat det samme som jeg fikk billigere hos dere - hatt det abonnementet i over 14 år. Og så forandrer dere på tilbudene deres... Greit, jeg er ikke den som bruker internett kjempe mye, men å gå fra 1 Gb til 500 Mb, merkes. Det var ikke greit.

Veldig fornøyd

Omtale av  Erik

Er veldig bra kundeservice, får raske og gode svar. Ellers fungerer alt som normalt, og har ikke opplevd noe problemer. Er også et veldig et veldig billig.

Svar fra ice
07.08.2017 11:58

Hei, Eirik Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det er utrolig varmer å høre at du er fornøyd med oss. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Fornøyd

Omtale av  Elisif

Har alltid fått hjelp når jeg har kontaktet dere.🌞

God service

Omtale av  Sandra Y. N

Jeg fikk svar på nøyaktig det jeg lurte på både for meg og min samboer. Fikk fikset det som var feil med en gang, og ble klokere på den andre :)

Svar fra ice
29.06.2017 09:48

Hei, Sandra Y. N Tusen takk for en hyggelig omtale, det varmer å lese at du fikk den hjelpen du trengte. :) Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg og samboeren en riktig god sommer. Mvh Carl-Fredrik ice.net

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Utfallsutvidelse

Omtale av  D

Trengte å utvide utfallsdato pga tur i utlandet og ingen bank tilgang. Ble fikset ila dagen.

Dårlig kundeservice

Omtale av  Tone

Denne meldingen er hovedsakelig til hele ice.net og ikke bare til vedkommende jeg snakket med nå. Bli bedre på kundeservice! Lær medarbeidere å sette seg inn i sakene med en gang og ikke kom med standardsvar og løsninger. Og ikke kom med et forslag før det er sjekket ut om det er mulig. Og skaff dere chat på hjemmeside!!! Koster lite for bedrift og er mye bedre for kundene og dere, får en dialog uten å måtte vente 10-20 min for hvert svar. Sak som tar 3 timer på messenger kan ta 30 min på chat. På grunn av litt for mange negative opplevelser med dere der jeg må ta kontakt og ender med lange saker, mye fram og tilbake og forståelse, kommer jeg nok dessverre til å se etter noe annet. Heller dyrere men bedre kundeservice.

Svar fra ice
29.06.2017 09:55

Hei, Tone Det er veldig dumt dersom dette har skjedd. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net

ice har 3 879 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR