ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dekningen har alltid vært dårlig med stadige avbrudd og problemer med at én i samtalen ikke hører hva den andre sier. Den siste tiden har det ikke vært mulig å ringe inn til meg i det hele tatt, og meldinger kommer i klynger dagen etter at de er sendt. Kundeservice er hyggelige, men får ikke gjort annet enn å sende nye SIM-kort.
Hei Ida, Så leit å høre at du har opplevd problemer med dekningen vår. Uten kjennskap til saken, blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så skal jeg få undersøkt saken din nærmere. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Jeg har testet Ice i to omganger det siste året. De har fornuftige priser og virker utad som de har bra dekning. Det har de ikke!! I Oslo sentrum så sliter de med dekningen. Surfing går veldig tregt og selv om de har hyggelig kundeservice, så tar det uffattelig lang tid å få svar.
Hei Michael, Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen i Oslo. Selv har jeg aldri opplevd dårlig dekning her. :O Om du ønsker en ny gjennomgang av saken din, ønsker jeg at du sender oss en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemene du opplevde. Da skal jeg få undersøkt saken nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Får ofte feilmeldinger. Får ikke komme inn på nettsider.
Appen fungerer fint, å det er lett med bruk av data, rollover og overføring av data. Ser også saldo, hvis den er høyere finner jeg fort og enkelt ut hvorfor. Dekning er bra i Østfold, Sverige og Danmark.
Hei Ronny M, Så godt å høre at du er en fornøyd kunde hos oss! Vi jobber hver dag med å kunne tilby de beste produktene og tjenestene til våre kunder, så det varmer mitt hjerte å høre at vi lykkes med nettopp dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia
Dårlig dekning fra Romsdalen til Oslo!!! Det stoppet hele tiden, barna ble så sutrete!
Jeg har prøvd Ice i 2mnd nå og sms kommer tidligst 10 minutter etter at avsender har gitt melding om noe. Barnet ditt må opprette mailkonto og eller ha hypermoderne tlf. der du kan laste ned en APP. Gratis eller ikke det må være mulig å forvente at smser blir levert raskere. Styr unna folkens. Det er bra med gratis og det at div. er låst for at barnet ditt kan kjøpe div via nett på mobil. Men som overnevnt pluss at 4G dekningen ikke er treg og ustabil. Styr unna Folkens!
Hei Tea, Dette hørtes ikke helt optimalt ut. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemene du/dere opplever, så skal vi få undersøkt saken nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Etter min erfaring har Ice vært helt greie, men er ikke på toppen. Dekningen var god, men la fort merke til trøbbel ved bruk av mobildata. Sjekket opp mot 2 andre simkort over telenor og telia sitt nettverk, og der var det ingen problemer. Responsetid over mobildata varierte alt fra ~50ms til over 10000ms på visse punkter. Responstiden ble veldig høy veldig fort, og skjedde på interval på rundt 15 sek. Den dårlige tilkoblingen kunne gjøre det vanskelig å sjekke nettbank eller kjøpe bussbillett. Ble voldsomt irritert til tider. Foruten om dette kan jeg kun klage på at de satt et 500kr abonnement på meg uten at jeg viste det etter mitt "bli kjent" velkomstabonnement, i samme perioden jeg hadde fått nytt simkort fra en annen leverandør pga. misnøye med Ice. Med andre ord... 500kr for et abonnement som aldri har blitt rørt. Snakket med kundeservice, og det er i deres policy at det skal betales. Synes det er veldig teit og dumt. Prisene er også litt av høyere kaliber enn hos noen andre leverandører. Ellers har Ice vært høflig og grei. Er usikker på om jeg vil anbefale Ice over noen andre, men de er værtfall ikke de verste.
Hei Joakim E, Så leit å høre at du har byttet mobiloperatør. :-( Det er slik at ved en oppsigelse, så faktureres kunden ut inneværende måned, i henhold til våre vilkår. Jeg forstår at det må være kjedelig, dersom du ble overført ut fra oss tidligere i måneden. Uten kjennskap til saken, blir det dog vanskelig å kommentere den. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia bytt.no