ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har det omfanget med data jeg trenger! Virker bra både utenlands og hjemme!
God kundeservice. Bedre dekning enn Telenor's nett i utkantstrøk, der vi bor og har hytte ikke så langt unna boplasser. Vi bytter fra Telenor, og har nå mulighet til å ha en samtale hvor enn vi er, tidligere måtte vi være på en bestemt plass, hvor det var dekning.
Hei, Svein Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi håper dere forblir fornøyde kunder hos oss, i en lang tid fremover. :-) Mvh Julia Ngo ice.no
Har hatt ICE tidligere, og byttet da jeg ikke var fornøyd med dekningen. Jeg er nå en av kundene som er offer for oppkjøpet av komplett mobil. I overføringsprosessen opplever jeg at komplett-kundene ikke blir hørt. I tillegg opplever jeg regelrett feilinformasjon i infoskrivene som sendes ut til nye kunder. Jeg finner det også høyst suspekt at de bytter navn på tjenestene sine, for å få det til å virke som at vilkårene er like gode som det komplett har hatt. For eksempel skriver de at "ice tilbyr også EU+, men kun til EU land." Hele poenget med komplett sitt EU+ var at det gav fri roaming i EU PLUSS en rekke andre land. For meg er det helt uakseptabelt at en operatør holder på slik.
Hei, Markus Så leit å høre at du er misfornøyd med overføringen fra Komplett Mobil, til ice. Det er også svært beklagelig om du har fått feilinformasjon. Alle våre mobilabonnement lar deg bruke telefonen din i EU og EØS uten ekstra kostnad. Du kan med andre ord ringe, sende SMS og MMS og bruke mobildata i EU og EØS, uten å bekymre deg for regningen. Du kan også ringe internt i EU/EØS uten ekstra kostnad. Ringer du fra Norge til EU/EØS, eller fra EU/EØS til resten av verden gjelder egne priser. Vi lytter til kundene og vurderer fortløpende hvilke tilbud som skal lanseres. Les mer om EU-inkludert her: https://www.ice.no/kundeservice/mobiltelefoni/utland/eu/ Til informasjon, tilbyr vi Utlandspakker med enten 300 eller 600 inkluderte ringeminutter og SMS. Pakkene gjelder til og fra 57 land. Vi tilbyr også Ring til EU med 3000 ringeminutter og SMS. :-) For mer informasjon om våre utlandspakker, kan du også se her: https://www.ice.no/mobilabonnement/priser/utlandspakker/ Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Uforståelige fakturaer. Merkelige meldinger på SMS. Det mobile bredbåndet er helt forkastelig!
Synes ice fungerer greit alle dager utenom helligdagene som jul og påske da alle andre streamer og bruker mye data. Ice har ikke god nok håndtering av trafikken og det går ut over oss forbrukerne. I påska 2019 har jeg ikke fått til å bruke det mobile bredbåndet i det heletatt på kveldene. Klarer ikke laste inn vg.no engang. Svarer fra kundeservice angående denne utfordringen er at man må regne med at det går tregt når flere bruker data. Å betale fast hele året for å ikke ha internett de dagene som faktisk teller er helt idiotisk. Skal bytte med en gang.
Hei, Ole Så leit å høre at du opplevde problemer med Mobilt Bredbånd, i påsken. Det stemmer at hastigheten avhenger av dekningsforhold, frekvenstype, signalstyrke, avstand til sender, tid på døgnet og hvor mange som er koblet til basestasjonen. Dersom problemet fortsatt vedvarer, så ønsker jeg at du skal sende oss en e-post til "[email protected]". Da skal vi få undersøkt saken nærmere. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Dekningen er veldig god, men det hjelper lite når hastigheten er svært dårlig. Har kjørt flere nedlastingstester og 4G på iPhonen jeg har er 4 ganger raskere!
Hei, Erlend Så leit å høre at du opplever dårlig hastighet. Hastigheten vil kunne variere etter kapasitet og andre forhold. Send oss gjerne en e-post til "[email protected]". Da skal vi få undersøkt det nærmere. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Mvh Julia Ngo ice.no
Kun 3g nett som fungerer av og til, samt at mobilnett-innstillingene må justeres ofte. Tungvint