ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Må stadig vekk legge inn MMS-settinger på nytt for at det skal virke. Begynner å bli lei nå.
Jeg hadde Telenor i et par år, men det var utrolig dårlig dekning, så jeg måtte helst sitte å prate i tlf i trappa. Så byttet jeg til Ice og nå kan jeg sitte i sofaen og snakke i tlf 😀 Jeg er også godt fornøyd med data. Har bare 1 GB, men sjeldent jeg bruker over.
Hei Merete, Tusen takk for en svært hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hver dag med å yte den beste service for våre kunder, så dette er noe vi setter stor pris på. :D Måtte du forbli fornøyd kunde hos oss, i en lang tid fremover! Mvh Julia Ngo ice.no
Generelt dårlig Internett, dårlig kundeservice, tar ikke på seg ansvar for egne feil og mangler, kunden har aldri rett.
Hei, Toffifee Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]", så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Har ikke hatt noe dekning/4G på mine siste turer i utlandet, ringt og klagd og deretter fått høre «det var dumt da» uten å fått ordnet opp i problemet. Har ikke dekning visse steder, noen ganger ringer andre meg uten at jeg får det opp på min telefon, gått utover både jobb og kontakter. Ikke tilgang til MMS, kjempe dårlig 4G og dekning selv om det står det er ‘full dekning’. Måtte være i Spania alene på skoletur en hel uke uten nett eller dekning, og har heller ikke dekning i Sverige...
Hei, Ellen Så leit å høre at du har opplevd manglende tjeneste, på dine siste utenlandsturer. :-( Dette løses ofte ved en korrigering på innstillingene, inne på telefonen din. Om du opplever dette problemet igjen, ønsker jeg at du skal gå gjennom følgende veiledning: https://www.ice.no/kundeservice/mobiltelefoni/utland/problem-med-tjeneste-i-utlandet/ Om du også har problemer med MMS, kan du se på denne veiledningen: https://www.ice.no/kundeservice/mobiltelefoni/mobildata/data--og-mms-innstillinger/ Om problemet vedvarer, ønsker jeg at du skal ta kontakt med vår kundeservice, slik at vi får hjulpet deg videre her. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Det er knapt mulig å få dekning med ice+ på flere sentrale steder i Trondheim og Oslo. For 100 kr/mnd lar de deg bruke ubegrenset data fra dette 4G-nettet, men tilbudet er ikke verdt det når det ikke er noen dekning.
Hei, Ole N Så leit at du opplever ustabil dekning. Med Data Frihet, tilbyr vi altså opptil 1000 GB med hele 10Mbit/s i ice sitt eget mobilnett (ice+). Dersom du befinner deg innen våre dekningsområder, og fortsatt ikke får brukt data fra Data Frihet, så ønsker vi å se nærmere på dette. Send oss gjerne en e-post til [email protected]. Husk å inkludere fullt navn, og telefonnummer, i meldingen. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Fikk nettopp en telefon av ICE der det var en fyr som ønsket meg å selge meg et abonnement. Han var på min alder så han ønsket ikke å oppføre seg som en selger, hva nå det betydde?? Han hadde en VELDIG frekk og irriterende holding når jeg sa jeg ikke ønsket deres abonnement. Han kunne ikke forstå hvorfor jeg ikke ønsket å bytte over, og fortsatte å pushe på, helt til han slang på røret. Idiot, tapte nettopp en potensiell fremtidig kunde.
Hei, Even Så leit å høre at du har hatt denne opplevelsen, med en av våre selgere. Slik skal det naturligvis ikke være. Send oss gjerne en e-post til "[email protected]", med ditt fulle navn og fødselsdato, så skal vi få undersøkt saken nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Styr unna ice om du trenger dekning i utkantstrøk/fjellet hvor kun Telenor har dekning. Blitt flyttet over til ice ufrivillig to ganger på to år, morro med "kun nødanrop" melding på tlf....
Hei, så leit å høre at du har opplevd manglende tjeneste med oss. Slik skal det naturligvis ikke være. Send oss gjerne en e-post til "[email protected]", slik at vi får undersøkt nærmere. Husk å inkludere fullt navn og telefonnummer, i meldingen. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no