ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Opplever tregt nett i Oslo, dårlig dekning på Vestlandet. Mange steder på Vestlandet de bør få eget nett. Hjelper svært lite med «fri data» pakke når det mangler eget ice nett flere steder. Dette har jeg opplevd med iPhone XS MAX og iPhone 8.
Hei Odd, Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen. :-( Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Ferdes på områder med ekstremt god dekning. Har alltid dette «ice pluss», men alikevel så oppleves «LTE» som Edge hos andre leverandører. Jeg Har iphone XS, og klarer ikke laste ned apper på mobildata engang. Var aldri problem med andre leverandører. Her skuffer Ice, styr unna!
Jeg var kunde i et annet selskap, men plutselig hadde ice fått det for seg at det var ok å bare overføre meg til dem, og sende meg faktura. Dette var uten at jeg hadde bestilt noe som helst (har aldri hatt et kundeforhold med ice tidligere), eller samtykket til å bli kunde.
Hei Simon, Dette hørtes veldig merkelig ut. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få tatt en gjennomgang av saken din. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Hadde Ice for noen år siden, men sa opp pga dårlig dekning og et evig styr i utlandet. Gikk over til Komplett og var kjempefornøyd. Helt til Ice tar over Komplett! Tenkte gi det en sjanse da jeg tok det som en selvfølge at dette problemet nå var løst. Der tok jeg feil! Fortsatt elendig dekning. Håpløst i utlandet. Må bl.a aktivere mms flere ganger om dagen. Nå er det slutt, aldri mer Ice! Byttet til ny operatør, men ettersom det gikk 3 dager ut i ny måned måtte jeg fortsatt betale for hele denne måneden. Synes dette er urimelig ettersom jeg ble UFRIVILLIG kunde etter Komplett. Fra andre leverandører har jeg fått faktura på kun de dagene abonnementet var aktivt. Det skal sies at jeg fikk første måned gratis etter overdragelsen fra Komplett, men ble ikke mye gratis når jeg må betale for full måned etter oppsigelse. Dette blir for useriøst og ustabilt, jeg anbefaler derfor IKKE Ice.
Hei Anne M, Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. :-( Dette er naturligvis ikke det inntrykket vi ønsker at våre kunder skal sitte igjen med. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen/problemene du har opplevd, så vil jeg veldig gjerne se på dette med deg. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Dritdårlig service når en selger fra ICE ringer og får meg til å bytte abonnement, og sier at de skal ordne alt som har med byttet fra gamle operatøren å gjøre, så får jeg gebyr på 3700,- fra gamle operatøren, og ICE er bare arrogante og sier at de skal IKKE betale dette, og at de ikke har NOE med dette å gjøre.. hva f... spurte om å få «samtalen som ble teipet» tilsendt, men det ville ikke ICE nei...
Hei Morten, Det er leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. :-( Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få tatt en ny gjennomgang av saken. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Dårlig dekning på mobildata bl. annet. Dårlig kundeservice! Umulig å ringe fra garasjen under min leilighet! Oppsummering... elendig selskap!!
Hei Torhild, Det er veldig trist å lese at du har denne oppfatningen av oss. :-( Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Da skal jeg få sett gjennom saken din. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
*STYR UNNA* Totalt useriøst firma. Aksepterer ikke oppsigelser til tross for abonnement uten binding, og sender i tillegg videre fakturaer for et produkt som ikke blir levert, og som er forsøkt kansellert på flere tidspunkt. Latterlig kundebehandling og helt fraværende supportkompetanse. Elendig dekning og null serviceforståelse. Anbefales IKKE!
Hei Ane, Så leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. :-( Vi ønsker naturligvis ikke at det skal være slik. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen/problemene du opplever, så skal jeg få tatt en ny gjennomgang av saken. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no