ice har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har alltid tenkt at det er litt hips om happ hvilke selskap man velger og at man har god nettilgang, dekning etc uansett, men her endret det seg over natten da jeg byttet til ice. Mister dekning, har ikke mobildata noen dager, får ikke sendt sms, fått tilbakemelding fra folk som prøver å få kontakt med meg om at de ikke komme igjennom. Og surr med fakturaer.
Hei Silje, Dette hørtes ikke bra ut, send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke hva som har skjedd her. Husk å legg ved navn og telefonnummeret det gjelder. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Null problem i Norge. Men utenfor Norge har jeg som regel hatt null eller veldig dårlig datadekning. Styr unna Ice hvis datadekning utenfor Norge er viktig for deg!
Jeg synes kundeservice er helt fantastisk men jeg har ventet litt på en mobil som sa skulle leveres for noen dager siden.
Jeg var så dum og anbefalte mine foreldre Ice, noe jeg angrer på. Abonnementene deres vil byttes ved første anledning. De har vært kunde i 1 mnd, og jeg har måttet bruke utallige timer på å ordne opp ting fordi Ice ikke har et fungerende system. Her er bare noe av punktene: - Skal du til utlandet, eller krysse grensen til flere land? Glem Ice, du må legge inn Internett og MMS innstillingene på nytt flere ganger daglig mens du er i utlandet. Du risikere å stå uten nett i flere timer. - Lurer du på forbruket ditt? Glem det, min side og appen fungerer fra tid til annen, men ikke forvent noe mer. - Har du bestilt ekstra pakker og er i god tru om at du kan bruke ekstra data eller romme i utlandet? Glem det. Du blir faktureret for faktisk forbruk på flere 100 kroner, og må krangle med en ufyselig kundeservice som kan alt annet enn kundebehandling. Du må bruke tiden din etter jobb på å forklare dem enkelt regnestykket, hvor mange minutter en time er og hvor mange timer er f.eks 300 minutter, de mangler rett og slett vanlig alminnelig kunnskap. Dersom du kan holde ut med punktene ovenfor m.m så anbefaler jeg Ice. Betal heller 30-50 kr mer og bli kunde et sted hvor du blir behandla godt.
Har hatt en veldig hyggelig samtale med Ice i kveld :) De er serviceminded, og jeg har fått den hjelpen jeg trengte :) Kommer til å holde meg der :)
Hei Mona Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med service vår. Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Ofte endringer i oppsett på mobilen når en er på ferie i utlandet. Problemer med mobilbank app'en. Og lang tid før ringetone kommer.
Hei Tom, Takk for din tilbakemelding. Vi jobber hele tiden med å forbedre oss, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Kommer ikke på nett og står alltid på 3G, så umulig abonnement for meg. Faller ut hjemme på wifi også.
Hei Monica, Uten kjennskap til sakene din så blir det vanskelig for meg å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi fikse problemet du opplever. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no