Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mai 2024
ice
3.5
3 882 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 882 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 882 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 394
515
323
399
1 251
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 882 verifiserte omtaler på Bytt.no

Føler meg lurt

Omtale av  Thomas

Bytta over te ice på grunn av en selger som sa han kunne gi meg 1000gb til bare 248kr. Dette virket for godt til å være sant, så trodde jeg hadde vunnet lotteriet når ice slo på røret. Lite visste jeg at dette ikke funket overhodet, hadde ikke dekning på jobben, hjemme eller noen steder i nærområdet. så jeg føler meg lurt, av ice, og jeg har mistet all tilitt for dette selskapet etter denne opplevelsen! Det eneste som funket var at jeg kunne ringe og sende meldinger, men databruk funket ikke overhodet. Merket også når jeg satt på bil at jeg ble koblet ut av samtaler plutselig på grunn av dobbeldekningen ice har idag. Alt dette til sammen resulterer i at jeg aldri blir kunde hos dere igjen!! Styr unna

Svar fra ice
03.01.2022 23:00

Hei, Thomas Beklager så mye for at du opplevde det slik som kunde, og jeg forstår godt frustrasjonen din på grunn av dette. Veldig trist å lese at du ikke kunne bruke mobildata i det hele tatt, og slik skal det selvfølgelig ikke vært. Tilleggstjenesten Data Frihet med 1000 GB fungerer i vårt eget nettverk, altså ice+. Mobildataen på selve mobilabonnementet kan brukes i både ice+,Telia sitt nett, og i EU. Derfor høres det dessverre ut som at innstillingene for mobildata ikke ble lagt inn automatisk når du satte inn SIM-kortet. Opplevelsen med at dekningen koblet ut kan være blant annet at 4G-tale ikke er aktivert. Men blir dessverre litt vanskelig å undersøke nå som det står ar du har byttet selskap. Du er hvertfall velkommen tilbake om du skulle endre mening etterhvert, og vi ønsker å gjøre det vi kan for at alt fungerer som det skal. Ønsker deg en fin dag og godt nytt år! Mvh Charlotte ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Får Gprs isteden for 4g

Omtale av  Kevin

Når jeg skal bruke 4g så skrur 4gen seg på i en liten stund men så blir den skrudd av også står det at jeg har Gprs og får jeg ikke noe 4g pluss at jeg har ikke dekning på de plassene alle andre har lengere. Jeg har prøvd på å søke opp om hvordan man fikser det men det ser ikke ut som det er mye jeg kan gjøre. Jeg har kunn fått bruke 50 Mb ut av de 2 GB jeg har denne månen.

Svar fra ice
03.01.2022 23:00

Hei, Kevin Oi, slik skal det selvfølgelig ikke være! Her ser det ut som at det kan være noen endringer som må gjøres i innstillingene for mobildata. Her har du link til hvordan innstillingene skal være: https://www.ice.no/kundeservice/mobiloppsett/mobildata-og-internettinnstillinger/ Om du ønsker at vi hjelper deg med det kan du sende oss en e-post på [email protected] med navn, nummer, hvilken type telefon du har og en liten oppsummering av hva problemet er. Da hjelper vi deg mer enn gjerne for å få 4G til å fungere igjen! Ønsker deg en fin dag og et godt nytt år! :-) Mvh Charlotte ice.no

Komlisert

Omtale av  David H

Komplisert og ordne opp i diverse som må endres de flere ganger har fått besked om uten å endre.

Svar fra ice
03.01.2022 23:00

Hei, David Beklager så mye for at du opplever ditt kundeforhold komplisert. Det skal selvfølgelig holde å gi beskjed om endring en gang. Håper alt er riktig nå hvertfall. Om det fortsatt er noe som må endres ønsker jeg gjerne at du sender oss en e-post til [email protected] med navn, nummer og hva som eventuelt skal endres. Da skal vi få ordnet det for deg! Ønsker deg en fin dag og et godt nytt år! :-) Mvh Charlotte ice.no

Ice er griske ifbm portering

Omtale av  Jon

Vær obs på at ice krever månedsavgift også for perioden fram til månedsslutt etter portering og opphør av mobilabonnement og dekning fra ice. Det er griskt. Kontaktet kundeservice, de fatstholdt at ice har rett til dette (de pådro ikke at det var et rimelig krav), men hun lovte slette avgiften for tiden etter at nummeret er portert. Likevel kom det purring med trussel om gebyr, godt over en uke etter at jeg ringte. Må altså høre nok en gang med dem, eller betale sure penger.

Svar fra ice
29.12.2021 22:19

Hei, Jon Det stemmer at oppsigelsetiden er ut inneværende måned uavhengig om du sier opp eller bytter operatør den første eller siste dagen i måneden. Det er i henhold til våre abonnementsvilkår, https://www.ice.no/vilkaar/ Vi anbefaler derfor at man tar kontakt med oss mot utgangen av måneden ved oppsigelse, eller ber ny operatør flytte nummeret til den siste dagen i måneden. Dersom det har vært noe misforståelse rundt dette da du har vært i kontakt med oss, vil jeg at du gir meg beskjed slik at jeg kan få sjekket opp i dette. Send meg da en e-post til [email protected] med navnet og nummeret ditt, gjerne fakturanummeret i tillegg. Ønsker deg en fin dag og en fredelig romjul 🎅 Julehilsen fra Tina, ice.no

Ubrukelig

Omtale av  Jan

Elendig dekning.Er umulig å stole på dekningen. Varierer enormt.Må ut i det fri for å kunne føre en samtale. Latterlig i 2021.

Svar fra ice
22.12.2021 15:03

Hei, Jan Det er leit å høre at du opplever dekningen som så ustabil. Vennligst send en e-post til [email protected] med navnet ditt og nummeret det gjelder, så skal jeg sjekke hvordan dekningen er i området ditt, og eventuelt undersøke om det kan være noe annet feil. Mvh Jonas ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Fornøyd med ICE

Omtale av  Jonas

Ice har et veldig bra tilleggstjeneste der du kan få 1000GB for 100kr så lenge du er på deres nett. Det er veldig sjeldent at jeg har vær i et området som ikke Ice dekker. Har aldri hatt problemer med for lite data etter jeg byttet til dem. Skal jeg være litt pirkete så får du ikke mer en 10Mbit/s i fart på Ice sitt nett.

Svar fra ice
22.12.2021 15:02

Hei, Jonas Det er fantastisk å høre at du er fornøyd med oss! Jeg håper selvfølgelig det fortsetter slik. =) Mvh Jonas ice.no

Wifi tale lagger mye.

Omtale av  Dekning

Er avhengig av å bruke Wi-Fi tale, men opplever at det hakker/lager så mye at det i praksis er ubrukelig. Vurderer å bytte til annen operatør. Har vært i kontakt med ICE som har sagt at en server har problemer… har vart i 2 måneder nå…har ICE VPN problemer eller problemer med kapasiteten? (Har Samsung telefon med wifi anrop slått på.)

Svar fra ice
13.12.2021 10:38

Hei, Det er leit å høre at du har problemer med Wi-Fi tale på telefonen din. Om du ønsker, vil jeg gjerne se nærmere på dette for deg. I så fall, vennligst send en e-post til [email protected] med telefonnummeret ditt og navnet ditt. Minner om at ice ikke har støtte for WiFi tale på alle modeller. Ved å trykke på linken nedenfor kan du se alle telefonmodeller med støtte for Wi-Fi tale hos ice. https://www.ice.no/produkt/wifi-tale/ Mvh Jonas ice.no

ice har 3 882 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR