ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Så godt som umulig å si opp abonnomentet. De tar ikke telefonen og trenerer. Ice eier ikke skam.
Alt er bra med Ice! Kjempebra kundeservice. Couldn’t ask for anything else!
Et toppers mobilselskap. Hjelper med engang. Karakter 6
Litt varierende innstillinger på mottak MMS etc ved oppdateringer og problemer innstilling ved reise til USA. Innstillinger på Mobil (Iphone) Ingen fri roaming USA (kun AT&T) slik jeg har opplevd er roaming dyrt i USA og fri burde innebære flere leverandører utover AT&T. Kommer ikke til å skifte hvis de matcher Komplett fullstendig her, abonnement har vært konkurransedyktig og bra, men fikk et skudd ved Komplett lansering av andre ferieland utenom EU
Hei Anders D, Tusen takk for en flott tilbakemelding. Vi jobber hele tiden med å forbedre tjenestene våre og tar med dine tilbakemeldinger videre internt. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Dårlig lydkvalitet, Dårlig dekning, Dårlig 4G, Tar lang tid og ringe før den kobler opp. Jeg bor sentralt i en by i Østfold. Har hatt Telenor tidligere og gleder meg til og komme tilbake, må bare overbevise bedriften. Det skal ikke bli så vansklig siden dem jeg har spurt sitter med samme erfaring.
Hei Morten, Dette hørtes ikke bra ut. Jeg ønsker veldig gjerne å se nærmere på saken din. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Selgerene ljuger og finner på avtalavilkår på stedet. Er du dum nok til å skrive under, sitter du fint i det.
Hei Ding D, Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Veldig hyggelig, grei og velvillig servicechat på facebooksiden, uansett dag eller tid på døgnet, gode råd :-) Skulle ønske datarollover tok med seg alt man hadde spart opp / ikke brukt av data slik at man hadde mer enn forrige måned og inneværende måned inne på "datakontoen". For slik som det er nå, så mister man den dataen man ikke brukte for tre eller fire eller flere måneder siden... Så ordene dere bruker er litt villedende..."Du får med deg data fra forrige måned som du ikke har brukt"... for på "forrige måned"... så står jo også de dataene man ikke brukte måneden før der igjen, men de følger ikke med... de faller av lasset... Det er syns jeg er dumt, for man betale jo for dem... Flott om dere kunne gjøre slik at alt som var spart opp på datakontoen og ikke brukt opp, ville følge med i alle måneder fremover :-) Dette kan bli bedre :-) Prisene og servicen er veldig god :-)
Hei Anna C. C. B Tusen takk for en super omtale, Anna! Vi takker for din tilbakemelding og tar med oss dette videre internt. Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no