Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 880 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 880 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 880 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 393
515
323
399
1 250
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 880 verifiserte omtaler på Bytt.no

Mobilt bredbånd er nesten ubrukelig i sommerferien

Omtale av  Bjørn

ICE`s nett er IKKE bygget ut for å dekke det totale behovet kundene faktisk utgjør i sommermånedene. De kan ikke vise til faktatall/målinger som underbygger at samtidig bruk (altså flere tusen brukere på nett samtidig) håndteres teknisk/operasjonelt i nærheten av de verdier de benytter seg av i markedsføringen. At det i det hele tatt er lovlig ihht. forbrukerrettighetene og deres vern er svært underlig - mener jeg som kunde. De har solgt et produkt de IKKE kan levere, men ta betaling for - allikevel. Nesten som en planlagt svindel. Dvs. at man (som alle andre aktører i samme marked) reklamerer med teoretiske verdier på hastighet og kapasitet, mens kundene IKKE kommer på nett en gang. Man bruker f. eks SVÆRT mye tid (som man betaler DYRT for) bare for å åpne en eneste side på PC-en, og er ikke i stand til å bruke vanlige programmer som e-posthåndtering, nettsurfing, onlineapplikasjoner av forskjellig karakter, radio og TV-overføringer osv. ICE-nettet på hytta står mest og "spinner" hele sommeren, og er nesten ubrukelig. Det beste med ICE er reklamen deres, produktene (på sommeren) er katastrofalt dårlig mhp. levering av data de skulle ha levert (og som koster mye penger) alle kundene sine. Vi har stengt ned nettet på hytta, og vil muligens si opp abonnementet på sommerstid, da det ikke er "operativt" pga. den totale belastningen, og den formidable responstiden dette representerer. Det er også litt underlig at det ikke er underlagt en myndighetskontroll av noe slag, når man til de grader reklamerer med noe man IKKE har forutsetninger for å kunne levere, men verden vil bedras heter det, og det ser ut til å fungere i denne forbindelse!

Svar fra ice
26.07.2019 10:40

Hei Bjørn, Først og fremst må jeg bare beklage for at du ikke har hatt en optimal opplevelse med Mobilt Bredbånd, fra oss. Høy trafikk på senderen modemet ditt er koblet opp mot, kan medføre lavere hastighet, fordi Mobilt Bredbånd er en delingstjeneste. Dette er typisk fra kl. 17 til 23 om kvelden, og rundt ferietider som påske og sommerferie. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester. Jeg beklager for ulempene dette medfører for deg. Dersom du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din, så kan du ta kontakt med oss på [email protected]. Husk å inkludere ditt kundenummer i e-posten. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

God kommunikasjon, hyggelig kundeservice, gode priser

Omtale av  Cecilie

3 ulike abonnement hos Ice. Fleksibelt, lettforståelig så lite behov for kundeservice. Men ved kontakt så er det positiv opplevelse. Gode priser. Håper dette fortsetter!

Svar fra ice
24.07.2019 22:24

Hei Cecilie, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hver dag med å levere den beste service for våre kunder, så det gleder mitt hjerte å høre at vi lykkes med nettopp dette. :-) Ha en fin dag videre, og god sommer! Mvh. Julia ice.no

Dårlig eller ingen dekning

Omtale av  Line

Dekningen forsvinner helt og har generelt dårlig dekning uansett hvor jeg har vært i Norge.

Veldig godt fornøyd!

Omtale av  Werner

Ikke noe å utsette på ice, kun positiv erfaring. Har ikke ice i dag pga at de foreløpig ikke leverer tjeneste på e-sim. Går tilbake til ice når de har det klart.

Svar fra ice
24.07.2019 22:23

Hei Werner, Tusen takk for en fin tilbakemelding! Det er godt å høre at du kun har gode erfaringer med oss - ingenting er bedre enn det. :-) Jeg håper vi kan tilby eSIM til våre kunder i nærmeste fremtid, slik at vi får deg tilbake som kunde! Ha en fin dag videre, og god sommer! Mvh. Julia ice.no

Vanskelig

Omtale av  Birgitta

Vanskelig. Byttet til ice i dag, byttet tilbake til Telenor i dag.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Forferdelig nett

Omtale av  Jonny

Store problemer med å ringe ut, hører ikke at det ringer og får beskjed om at klient ikke kan nås, den du ringer kan ikke svare + en del flere rare meldinger. De jeg ringer til opplever at jeg legger på når de svarer, og når de prøver å ringe tilbake får de og en masse rare beskjeder. Nå har dette pågått i en hel mnd. og det ser ikke ut til at Ice er i stand til å fikse problemet.! Kundeservice ser heller ikke ut til å ta dette alvorlig, så nå blir det skifte til noen som er på Telenor sitt nett.

Svar fra ice
26.07.2019 10:40

Hei Jonny, Så leit å høre at du har hatt problemer med samtaler. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummeret det gjelder, så skal vi få undersøkt dette nærmere for deg. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Styr unna

Omtale av  Amy P

Byttet til Ice da jeg kjøpte ny tlf, og ble flyttet fra Komplett til Ice på to abonnement. Nå har alle i huset Ice, frem til vi får byttet senere i kveld, og vi sliter med å snakke med hverandre. Med sjuke unger i hus og ikke mulighet for å få rask kontakt med andre tlf i husholdet er ikke det holdbart. Vi opplever at arbeidsgivere, familie og venner ikke får tak i oss. Vi må ringe opp minst 3-4ganger før vi kommer gjennom, de som ringer oss tror vi legger på fordi det ringer to ganger(hos dem, ikke oss!) før det går til personsvar. Fikk gratulerer du har brukt 4G for første gang da jeg var i Dyreparken. Det er ikke dekning i hele huset vårt(trehus, uten betong i boetg). nettet er tregt osv. Listen er LANG!

Svar fra ice
26.07.2019 10:40

Hei Amy P, Så leit å høre at dere har hatt en slik opplevelse med oss. Slik skal det naturligvis ikke være. :-( Jeg vil gjerne ta en nærmere titt på saken. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så skal jeg undersøke dette for deg. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

ice har 3 880 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR