ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Grei pris. Om det er noe jeg skulle ønske meg er det enda mere data for samme pris.
Jeg forundrer meg over at jeg alltid blir krevet for mer enn det som er fastprisen. Jeg bruker sjelden telefonen og har aldri brukt mer enn 2gb (på 8gb abonnement)
Hei Wenche, Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Jeg har et enmannsforetak og ble derfor kontaktet med spørsmål om jeg ville bytte til Ice Bedrift. Jeg takket ja på en sms, og forstod at jeg da skulle få tilsendt mer info å lese om avtalen, men de mener jeg har inngått avtalen der og da med ja på sms. Siden de sier det er en bedriftsavtale nekter de å gi meg angrerett. Jeg mener jeg er en forbruker med angrerett, siden nr eies av meg og de forekommende endringene (overføre telefonnr til bedrift) ikke har trådt i kraft. ICE net/Ice bedrift vil at jeg skal betale 3000 kr i bruddgebyr. Dette var det ikke oplyst om på sms'en de sendte meg.
Hei Marit L, Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Jeg syns ice er bra fordi jeg får god hjelp hvis det er noe jeg lurer på. Er veldig fornøyd med at jeg skal skrive til Ice på facebook messenger istedenfor å ringe eller sende mail... Får veldig raskt svar på meldingene og masse god hjelp!!
Hei Guro, Tusen takk for en hyggelig omtale, Guro! Det er godt å høre at du er fornøyd. Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Har hatt ice i over ett år nå, og har vært fornøyd med det i en god stund, men plutselig skjedde det noe, det virker som dere har fjærnet en eller flere master rundt om, og selv om det står at jeg har full dekning og lte, har jeg brukt flere minutter her og der på å loade helt enkle sider, som før kom opp på få sekunder (og dette på steder som arendal og drammen). Min far har Telia dekning, han har ikke samme problemene som meg... Er nå på ferie i usa, har prøvd å kjøpe en datapakke, men det er ingen andre enn utlandspakke 300 og 600, som ikke sier noe om at det inkluderer mobildata, imens min far, med telia får det...
Hei Julian, Takk for din tilbakemelding. Dette hørtes ikke bra ut, send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Per dags dato så har vi ingen datapakker i USA. Vi beklager problemene dette medfører. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Ice er et mobilabonnement som er ganske rimelig og som har det meste man kunne ønske seg når det kommer til mobilabonnement. Alt er bra, bortsett fra at det i veldig sjeldne tilfeller kan være litt dårlig dekning
Hei Artin, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd! :) Vi jobber hele tiden med å forbedre oss, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Kundebehandlere hos ICE er profesjonelle folk som tar deg og ditt problem på alvor, uansett hvor stort eller lite det er. De er flink til å forklare fordeler og ulemper ved abonnement, og de lytter til deg og dine behov. Har aldri opplevd frekkhet, makt misbruk eller kjøpepress i mine samtaler med kundeservice. Tipp topp - tommel opp👍
Hei Jan O. L Tusen takk for en super hyggelig omtale, Jan! Det varmer å lese din tilbakemelding. Ha en super dag videre! 👍 Mvh Carl-Fredrik ice.no