ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig god hjelp å få, jeg har fått hjelp via messenenger.
Flinke kundebehandlere med god kunnskap som ønsker å løse spørsmålet jeg kommer med.
Skremmende dårlig dekning:-) Alt etter værforholdene. Kan heller ikke bruke Wi-Fii hjelp ???
Utrolig sent å få lastet ned Internett i forhold til Telenor når en er i utlandet.
Fantastisk kundebehandling idag vedr bytte av abonnement!
Jeg bestillte for en tid tilbake ICE mobilabbonement til guttungen. Tilbudet sa "Norges billigste" og lokket med 1 GB til 99,- Så får jeg mail om anbefaling å oppgradere abbonementet fra 500 MB til 1 GB og kun betale 129,- Med andre ord... istedet for å opplyse meg om at det er en prisøkning, eller gi meg tilbud om å oppgradere abonnementet til eks. 2 GB mot et lite tillegg (slik som andre operatører gjør) så har de halvert abbonementet som vi gjorde avtale om. Kundeservice var lite behjelpelig, og kunne ikke forstå at jeg følte meg lurt. Det viser seg at jeg har betalt full pris for halv vare i over ett år, jeg har ikke sjekket fakturabeskrivelsen da jeg betalte regningen med autogiro. ICE endret abonnementet mitt uten samtykke, og uten å varsle meg, dette er kontraktsbrudd. Da jeg ytret min misnøye på facebooksiden deres, endte det med at de blokkerte meg, og slettet alle negative innlegg. Veldig useriøst. Siste gang jeg blir kunde hos ICE hvertfall. Anbefales IKKE! #tommelned #styrunna #lureri
Hei Per I, Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke det nærmere. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Har prøvd mange abonnement, men de elsker å fakturere overforbruk. Da blir regningen fort det dobbelte. Betyr mye med fem abonnement i familien.
Hei Ima, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd! Ha en super dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.no