Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 872 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 872 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 872 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 390
514
323
396
1 249
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 872 verifiserte omtaler på Bytt.no

mobil bredbånd

Omtale av  Alla

helt dårlig erfaring med ice bredbånd((( haster holder hele tider 2-4mbit/s ellers mistet kontakt, må restartet mange ganger

Svar fra ice
21.06.2022 16:07

Hei, Alla Kjempeleit å høre at du opplever dette! Send oss en e-post på [email protected] så skal vi se om ikke vi kan få hjulpet deg. Ønsker deg en fin dag! Mvh Tina ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bruddbebyr på 7.300 kr etter å ha vært mobilkunde i 5,5 år

Omtale av  Stig

Jeg prøvde å bytte abonnement for et par år siden. Da var jeg en eller to mnd. unna avtaleperioden på 3 år, men fikk helt sjokk over at bruddgebyret var så mye som 7.000 kr. Dermed sa jeg at da får jeg bare bli hos dere litt til, for å spare de 7.000. Siden jeg nå igjen har fått bruddgebyr på over 7.000 kr, startet visst bindingstiden på nytt da jeg prøvde å bytte sist. Utrolig

Svar fra ice
13.06.2022 20:30

Hei, Stig Dette hørtes litt rart ut. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Send oss en e-post til [email protected] med ditt navn, telefonnummer og en kort oppsummering av saken. Med vennlig hilsan Marianne Ice.no

Hva betyr feil 0?

Omtale av  Siv

Får ikke sendt sms i utlandet. Dritabonnement. Har skjedd før, da jeg hadde ice. Skal hjem og bytte abonnement

Svar fra ice
03.06.2022 15:13

Hei, Siv! Så dumt at du opplever problemer i utlandet! 😔 Om du sender oss en epost til [email protected] skal vi hjelpe deg med å feilsøke problemet og finne en løsning for deg. Du kan også kontakte vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00 for øyeblikkelig hjelp! 😊 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no

Hold deg langt unna dette selskapet

Omtale av  Ingunn

Ice er bare interessert i å få deg som kunde, når du først har bitt på kroken blir man plutselig ikke interessant noe mer. Reklamasjonsavdelingen er arrogant og ikke behjelpelig i det hele tatt. Hold deg langt unna.

Svar fra ice
25.05.2022 09:17

Hei, Ingunn Beklager for at du føler det slik.Vi ønsker selvfølgelig fornøyde kunder.. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med navn, nummer og en oppsummering av hva som har skjedd om du ønsker at vi ser nærmere på dette. Ønsker deg uansett en fin dag. Mvh Charlotte ice.no

Dårlig dekning og ingen Wifi tale på Iphone

Omtale av  Linda Ø

Flyttet til nytt sted for 3 mnd siden. Og hver gang det er litt overskyet og dårlig vær, blir dekningen på telefonen elendig! De første gangene jeg var i kontakt med Ice, fikk jeg beskjed om at det var en mast som hadde falt ut. Og den skulle bli reparert innen en ukes tid. De sa dette som sagt gang på gang. Kontaktet kundeservice igjen i går, for kvelden før var det helt umulig å ringe ut. Da var beskjeden plutselig en annen. Han på kundeservice sa da at det var ikke noe rart det var dårlige forhold hos meg ved slike forhold i følge dekningskartet. Jeg fortalte da hva de hadde informert meg om de andre gangene jeg hadde ringt inn. Dette fant kundeservice da ingen informasjon om nå. Jeg lurte da på hvorfor de hadde informert om det tidligere. Men det hadde han ikke noe svar på. Så fikk rett og slett beskjed om at det må jeg bare leve med, for det var ingen plan for å utbedre noe som helst i mitt område. Jeg bor på bygda. Men det er mange husstander her. Tidligere så har det vært helt perfekte mottaker forhold her. Så synes det da er dårlig at Ice plutselig bare lar være å utbedre en feil de i utganspunktet hadde tenkt å noe med! De tilbyr heller ikke wifi tale for iPhone, så kan ikke bruke det heller! Så jeg komme til å bytte operatør nå! For selv om Ice er billige på pris, så hjelper ikke det når jeg ikke har signaler hver gang det er overskyet! Min gamle mormor på snart 86 år bor nærme meg. Og hun byttet til Ice da fasttelefonen hennes ble lagt ned. Er ganske kritisk for en gammel dame å ikke kunne ha kontakt med omverdenen! Så blir masse styr nå med å få byttet for henne og! Hun bruker brevgiro, så blir flere regninger hun må betale med det før avtalegiroen går i orden. Dette er dårlig av dere, Ice! Dere må jo reparere utstyret deres når det ikke virker! Hjelper ikke at dere er billigst på markedet, når det ikke fungerer!

Svar fra ice
24.05.2022 08:40

Hei, Linda Ø Jeg må først og fremst beklage for at du har fått ulik informasjon når du har vært i kontakt med oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være. I og med at du skriver at det har fungert bra før, høres det veldig rart ut at det ikke fungerer nå lenger og jeg ønsker gjerne å få sjekket opp i dette. Kan du sende meg en e-post på [email protected] med navn, nummer og en liten oppsummering av saken? Vi har dessverre ikke landet en avtale med Apple angående WiFi-tale, så beklager at det ikke fungerer på iPhone enda. Om hun har fått opprettet avtalegiro i nettbanken, så bør det være i orden i løpet av noen uker. Håper på å høre fra deg! Ønsker deg en fin dag. Mvh Charlotte ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

useriøs opperatør

Omtale av  Bjarne

hei. var så dum å bli lurt av en selger hos ice høsten 2021, jeg byttet over til ice med totalt 6 telefoner, det var såkalt fri 4g , det hørtes jo fint ut , men hjelper lite når det er dårlig dekning veldig mange plasser . selgeren fra ice fortalte meg at de sender på telenor sitt nett , det kan umulig stemme, når jeg var sammen med folk som hadde telenor , de hadde god dekning , jeg klarte ikke å ringe.. hva gjorde jeg da ? jo jeg byttet tilbake til telia. tenkte det blir jo ikke noe problem , telia dekker jo bruddgebyr på 3000,- pr tlf. men ice har faktisk bruddgebyr på 6000,- pr tlf , det står sikkert med liten skrift en godt gjemt plass , men ikke noe jeg ble fortalt når jeg ble lurt inn til ice . syntes det er helt utrolig at et såkalt seriøst telefonselskap kan få lov å holde på med dette .. om ikke det er nok ble jeg i forige uke oppringt fra en selger hos ice , tilbudet var som følger : de skulle dekke alle kostnader vedr bruddgebyr om jeg byttet tilbake, og nå var alt vedr dårlig dekning historie... helt utrolig

Svar fra ice
20.05.2022 08:37

Hei, Bjarne Så dumt å høre at du har hatt mye problemer med dekningen din! Det virker som det har vært litt missforståelser rundt dekningen. Vi bruker ikke Telenor sitt nett, men vi bruker Telia's nett i områdene hvor vi selv ikke har dekning. Ang. bruddgebyret ditt gjelder nok dette ett Bedrift abonnement. Abonnementsavtalen som blir inngått skal bli fysisk godkjent av deg som kunde før den trer i kraft. Uansett veldig kjedelig om du ikke mener å ha blitt fortalt om dette av selgeren i forkant, og er veldig lei oss for den dårlige opplevelsen din. Mvh. Kristine ice.no

Ice nett

Omtale av  Kai A. V

Eg vert kunde hos ice nett lenge så mye som har blitt bedre og forbedring i alle årane eg har vert kunde hos ice nett, ice + detter ut inni mellom ja eller den gjor det på min gammle iPhone så på min nye iPhone har det ikkje gjort det enda, stor fornøyd så langt, litt dårlig dekning noen steder i Molde så det ville vert supert om det er mulig og få det fiksa så ditta skjer når eg streama på twitch da legger eg litt inni mellom så oppe med Molde vatne og der og i norbyen er det dårlig dekning, elles er det super bra kundeservice og lav pris i forholde til hva man får da får pengane, dere som har komt med dårlig omtala her burde skamme dere så fordi dere har ikkje peiling på hva dere prata om, eg vert kunde i mange år til totalt , ice nett er det eg har hatt lengst, har bytta til andre selskaper men bytta fort til ice nett igjen, så synest eg dere burde få dere 5G i Molde snart, eg bruka mye mobil data i månen og har ice +, så må dere få fikss slik at vi får brukt mobilen i utlande så sendt melding og ringe ,fortsett og bere forbedre dere 😊

Svar fra ice
19.05.2022 14:56

Hei, Kai Så utrolig hyggelig lesning! Dette er slik vi ønsker at kundeforholdene hos oss skal være 😊 Fantastisk at du deler din erfaring med oss! Her kan du sjekke jevnlig for når 5G kommer til Molde -> https://www.ice.no/dekning/5g/ Abonnementet skal fungere i utlandet, slik som i Norge. Kan det ha vært manglende innstillinger som var grunnen til at du har hatt begrenset tilgang til mobilbruken? Send meg gjerne en e-post til [email protected] så kan vi se på det sammen 😊Husk å ta med hele navnet ditt og mobilnummeret det gjelder. Ønsker deg en fin dag! Mvh Tina ice.no

ice har 3 872 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR