ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er litt glemsk av og til og istedet for å få 80 kroner purregebyr som telia (som jeg ble tvangsflyttet fra chess RIP til) så sendte de meg en sms om at det var manglende betaling. Telenors politikk er enda værre på dette området så vidt jeg har hørt og sender rett til inkasso etter andre gangs forseintbetaling. Dette er en liten ting, men noe som gjør at sjansen for at jeg blir en loyal kunde slik jeg har vært hos chess gjennom flere år er svært sannsynlig. Ikke like glatt oppsett av mms som Telia. Fikk ikke til å sette opp mms på en gammel Nokia telefon tilhørende en venn av meg. Dette er et svært lite issue for meg dog og summen av komfort og pris gjør at jeg gir 5 stjerner.
Hei Lars I. H Tusen takk for en flott tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd! Ha en flott dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Ok pris. God kundeservice. Oversiktlig hjemmeside. God dekning.
Har nylig byttet til Ice. Aldri hatt trøbbel med roaming før. Men nå med ice opplever jeg ofte at tlf ikke kommer seg på nettet, klarer å switche mellom wifi og roaming. Tar opptil 30 min. Og kan heller ikke stole på at sms/MMS kommer frem lenger (selv om alt virker Ok fra min tlf). Har ringt ice kundeservice. Hyggelige folk, men de mente problemet var min telefon, litt rart ingen av disse problemene dukket opp før jeg skiftet abonnement til ice.,,
Hei Jørgen, Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Hadde Telenor og brukte mobildata og lot det være med et uhell for over 5 timer. Den tok 4 kb. Men etter jeg fikk så tok den 500 mb, bare på 30 minutter! Vær så snill fiks dette Ice.
Hei Pj, Veldig rart! Vi belaster kun per MB som blir benyttet. Dersom du har nettopp kjøpt deg ny telefon så kan det være årsaken. Da nye telefoner bruker mer mobildata. Ta kontakt med vårt kundesenter dersom du lurer på noe. :) Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
ICE har jeg opplevd som løsningsorienterte. De har ikke systematisk økt avgifter under abonnementstiden, og svart ærlig på dekningsspørsmål. De har kort saksbehandlingstid, og tatt eierskap, og fulgt opp på mail og telefon inntil saken er avsluttet. Dessuten så setter de ned hastigheten på data uten ekstra kostnad ut måneden når jeg går tom. Kan låse teletorg og samtaler til/fra utlandet for barna. MINUS: Appen har blitt bedre, men mangler fremdeles noe selvadministrasjons funksjoner, spesielt for barn.
Hei Gary, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd! Ha en flott dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Mister lyd veldig ofte, umulig å ringe med da.. Veldig misfornøyd.
Jeg måtte sette på en modus der ALLE typer apper er tillatt. Og skru av appene når jeg surfer, for mange apper koster bare de er lastet ned, jeg forstår ikke hvorfor. Dette er min første smartphone, og jeg savner en bruksanvisning på papir, da kan jeg lese den, samtidig som jeg jobber med iPhonen.
Hei Kurt S, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er varmer å høre at du er fornøyd! Dersom du trenger bruksanvisning til telefon din så anbefaler jeg at du tar kontakt med produsenten av telefonen. :) Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no