ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har aldri hatt så dårlig dekning på mobilen, som etter jeg valgte Ice. Håpløst å ha E-nett 80% av tiden! Går tilbake til Telenor, de er lynraske.
Hei Hanne, Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Håpløst dårlig dekning i utlandet. Spesielt datatrafikk. Kan stort sett bare glemme å jobbe på ASP-løsning. Har mellomlandet 3 ganger i Amsterdam i løpet av den siste måneden. Hadde ingen dekning noen av gangene. Måtte kontakte kundesupport i Danmark for å få liv i Ipaden. De klarte ikke å fikse det så ble ringt opp igjen av teknisk support. Brukte totalt 40 min på å få nett. Med mindre du kun er i Norge er det bare å styre unna Ice. Har 2 telefoner den andre med Telenor. Der opplever jeg aldri noe tull i utlandet.
Hei Geir, Det er leit å høre om problemene du opplever. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder! Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Prisen er bra, men elendig drift stadig brudd og 0 dekning og nå kommer jeg heller ikke inn i banken pga tekniske driftproblemer. Dette er ikke bra...
Hei Otto M. F Vi beklager igjen for ulempen dette har medført deg som kunde. Alle tjenester fungerer nå som normalt. Takk for tålmodigheten! Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Ok kundeservice, men dårlig dekning. Mitt abonnement har også hatt flere fordyrende tillegg som jeg ikke var klar over, jeg bytter nå.
Hei Lene, Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummeret det gjelder. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Når det er umulig å kommunisere med firma via apper og andre relaterte medier og ber meg følge med på Facebook, noe jeg aldri vil være del av, blir det for dårlig. I ett døgn har systemet vært nede!!
Hei Johan S. W Vi beklager igjen for ulempen dette har medført deg som kunde. Alle våre tjenester skal fungere som normalt igjen nå. Ta kontakt med oss på "[email protected]" dersom du fortsatt opplever problemer. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Opplevde å dra på "Harrytur" til Sverige med ferje. Skrudde på flymodus på båten for å ikke få en spinnvill regning. Da jeg kom til Sverige var jeg 100% uten dekning frem til jeg krysset grensen over til Norge. Snakket med Ice via en Facebook på en kompis' mobil og de sa jeg manuelt måtte gjøre massevis av innstillinger - som ikke fungerte. Hadde jeg reist alene hadde jeg altså vært uten noen som helst form for kommunikasjon med omverden. Helt vanvittig i 2018! Opplever også at det er utrolig mye tregere enn Telia som jeg brukte før, ~15mb/s mot ~50mb/s med Telia for flere år siden. Dekningen er også hinsides og selv om Telenor skal være et hjelpenett for Ice ser jeg at kjæresten min, med Telenor, har både bedre dekning og raskere nett enn det jeg har selv. Hadde det ikke vært for at jobben betaler ville jeg byttet på sekundet. Det er også lite hjelp fra kundeservice utover "jeg sender deg et nytt sim-kort" når sim-kortet mitt bare er en måned gammelt.
Hei Håkon L, Dette hørtes ikke bra ut. Og slik skal det selvfølgelig ikke være! Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Så dårlig dekning at jeg ikke får sendt bildemeldinger. Ofte får jeg ikke inngående samtaler som er sendt fra andre. Ringte for en stund siden og da var der en smarting som kunne fortelle at han kunne skru opp signale (???-!!!). Det virket tilsynelatende bedre i noen dager, men nå er elendigheten tilbake.
Hei Berit, Dette hørtes ikke bra ut. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder! Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no