ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig bra kundeservice. Jeg har nettopp byttet til Ice og hadde litt problemer med å komme igang, så jeg skrev på Chat, og fikk raske og greie svar
Hei Grete, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er godt å høre at det løste seg for deg. :) Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Appen over forbruk er meget bra og oversiktig. Men dekningen er til tider elendig.
Hadde en del spørsmål og problemstillinger som helt ny mobilt bredbåndkunde. Ice svarte kjapt på Messenger, og ordnet opp alt. Virker veldig lovende. Prismessig er de også meget gode.
Hei Jørn, Tusen takk for en hyggelig omtale, Jørn! Så bra at problemet du hadde ble løst. Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Kundeservicen var kjempehyggelig. Svarer fort. Løser problemene mine og hjelper meg med spørsmål.
De er veldig hjelpsomme og imøtekommende. Virker som dem yter en veldig bra service😀 Anbefales.
Kundeservice er god. Støtter ikke 4G-tale. Får mer valuta for pengene andre plasser.
Jeg bor på et sted med særdeles dårlig dekning. Dette var ikke kjent på forhånd, men valgte å gå for ice når dårlig dekning ble oppdaget. Det ble kjapt klart at jeg måtte investere i utendørsantenne. Selv med denne ble signalet langt under godkjent, og ice har selv sett og bekreftet dette. Altså har jeg ikke nytte av ice sine tjenester. Ice ville derfor komme til en "minnelig løsning" med å kutte gebyret jeg måtte betale for å si opp abonnementet fra 3500kr til 2500kr. Kan umulig tenke meg at de tjener mer på at jeg betaler abonnementet mitt i 12 måneder og snakker dritt om ice til alle jeg kjenner, enn at jeg ble behandlet bra og anbefalte ice til alle jeg kjenner.
Hei Øyvind, Uten kjennskap til saken så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke denne videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Mvh Carl-Fredrik ice.no