ice har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kundeservice er god. Støtter ikke 4G-tale. Får mer valuta for pengene andre plasser.
Jeg bor på et sted med særdeles dårlig dekning. Dette var ikke kjent på forhånd, men valgte å gå for ice når dårlig dekning ble oppdaget. Det ble kjapt klart at jeg måtte investere i utendørsantenne. Selv med denne ble signalet langt under godkjent, og ice har selv sett og bekreftet dette. Altså har jeg ikke nytte av ice sine tjenester. Ice ville derfor komme til en "minnelig løsning" med å kutte gebyret jeg måtte betale for å si opp abonnementet fra 3500kr til 2500kr. Kan umulig tenke meg at de tjener mer på at jeg betaler abonnementet mitt i 12 måneder og snakker dritt om ice til alle jeg kjenner, enn at jeg ble behandlet bra og anbefalte ice til alle jeg kjenner.
Hei Øyvind, Uten kjennskap til saken så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke denne videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Etter eg gjekk frå Telenor til Ice, er det nesten ikkje mulig å føre en samtale uten avbrudd
Har kun positivt å si om Ice. Kundeservice er eksemplarisk og behjelpelig med det meste. Ikke hatt problemer med dekning der jeg oppholder meg og de er svært konkurransedyktige på pris.
Hei Jonas, Tusen takk for en super tilbakemelding, Jonas! Det varmer å høre at du er fornøyd. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Synes prisen og kundeservice forsåvidt er bra. Men sliter med dekning og batteri bruk grunnet dekning. Batteriet tappes veldig for dekningskifte. Kommer til å bytte.
Hei Brian, Dette hørtes ikke bra ut, jeg ønsker veldig gjerne å se nærmere på denne. Slik at vi kan se om det er noe vi kan gjøre med dekningproblemet du opplever. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Manglende dekning, kun nødanrop tilgjengelig fra jeg tegnet abonnement og de få ukene jeg hadde tålmodighet til å være kunde. Kundeservicen jeg fikk var elendig, ikke villige til å løse problemet. Fikk gjentatte svar som tydelig var copy-paste generelle tilbakemeldinger. Når jeg hadde sagt opp abonnementet fikk jeg sms noen dager etter at de ønsket meg Velkommen som kunde... latterlig!
Hei Marianne, Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Finner ikke noe minus med Ice. Har autogiro sammen med e-faktura så det kommer ikke noe ekstra i tillegg
Hei Egil, Tusen takk for en hyggelig omtale, Det er stas å høre at du er fornøyd! :) Ha en fin dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.no