ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Da jeg sendte en melding fikk jeg ganske raskt melding tilbake, og jeg fikk svar på alt jeg lurte på så tipp topp tommel opp.
Hei Svein A, Tusen takk for en super hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med abonnementet ditt. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Ice er etter min erfaring det billigste abonnementsalternativet i Norge, med veldig god kundeservice! Det eneste som trekker ned er høye priser utenfor EU og at det ikke er mulig å fryse abonnementet under utenlandsopphold. Kundeservice er imidlertid veldig behjelpelige når det gjelder å finne alternativer til dette 👍
Hei Margrete, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd.👍 Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Det er litt dårlig dekning av og til. Har opplevd at andre med annen mobiloperatør har bedre dekning enn meg noen ganger.
Hei Henrik, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi jobber hele tiden med å forbedre tjenestene våre. Vi takker for din tilbakemelding! :) Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Kjempegode på kundeservice! Får rask hyggelig svar på spørsmål man lurer på.
Opplever stadig brudd på mobildekning. Har også ofte problem med å sende SMS, selv om jeg har dekning.
Hei Malin, Det er beklagelig å lese at du opplever problemer med dekningen. Ta kontakt med oss på "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Byttet til Ice på fredag, og alt var dårligere enn hva jeg hadde hos Talkmore (som på ingen måte er top of the game). Hadde byttet ice bort lørdag ettermiddag om det ikke var for at vi skulle til Latvia på søndagen. Da vi ankom Latvia virket ikke mobildata. Kundeservice hos ice ledet meg steg for steg gjennom massevis av innstillinger for mobildata og vi fikk det til å virke. Ved hjemkomst til Norge fikk vi ikke dekning i det hele tatt, og måtte kontakte ice på messenger. De sa jeg måtte resette innstillingene fra Latvia. Alt dette skjedde automatisk med Talkmore. Vi kan ikke bruke 10 minutter på å skifte innstillinger hver gang vi er i utlandet. Jeg ba dem droppe å sende regning da de bare hadde gitt problemer og ekstraarbeid for oss. Da viste kundeservice til at vilkårene gir dem 20(!!) dager på å fikse problemer før avgift kan bortfalle eller avtalen heves. De la med screenshot. Hos Talkmore har jeg aldri opplevd lignende. Takk for alt, Ice. Det har vært 5 veldig fine dager, eneste problemet var dere.
Hei Steinar, Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Kjempe flinke med å hjelpe. Du får alltid svar på det du lurer på og alt blir gjennomført som det skal. Bra jobba Ice! :)
Hei Adnan, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no