Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telia Mobil
2.4
738 verifiserte omtaler

Telia Mobil omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.4
Dårlig
738 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#19
Forferdelig
Telia Mobil er rangert
#19 av 22 mobilselskaper
29%
Dårlig
29% anbefaler Telia Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 738 omtaler om Telia Mobil

FILTRER OMTALER
138
69
73
104
354
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig kundeservice

Omtale av  Suzan A. H

Hei, jeg beklager for at jeg sender dere denne klagen, men det jeg er misfornøyed med er at dere bruker veldig langt tid til å svare på oss. Jeg vet at det er mange som ringer, men da bør dere ansette flere som kan ta telefonen når vi ringer. Hver gang jeg ringer må jeg vente min 30/40 min for at dere skal svare på en liten spørsmål. Jeg kan ikke benytte chatten for min skriftlig norsk er svak, og denne klagen blir skrevet av en venn av meg. Jeg jobber hver dag til og me lørdager, så jeg kan ikke bruke opp til 30/40 min for å bare utsette en faktura eller stille ett spørsmål. Jeg er fornøyd med alt annet hos dere derfor bytter jeg ikke abonnenten min, men det med kundeservicen er litt dårlig.

Rotete, uprofesjonelt og alt for glad i gebyrer

Omtale av  Raino M. H

Di sender regninger på nytt som allerede er betalt og nekter å innrømme at di tar feil, hvis du har to abonnement mobil og mobilt bredbånd så blir det veldig uoversiktlig over dine fakturaer, her må det organiseres bedre sånn at det ikke kan misforstås, et mer kundevennlig system og profesjonell kundeservice mangler.

Lang behandlingstid for feil og kundebehandlere uten forventet kompetanse

Omtale av  Anne H

Et serieprogram mangler plutselig teksting i flere dager, chatrobot ubrukelig, chat sier de melder problemet videre torsdag, telefon til kundeservice svarer noe uforståelig om andrelinjetjeneste og teknikk og at de ikke kan gjøre noe, må vente til neste tirsdag for å få svar. Utrolig dårlig kundersevice. Burde kunne rette ved ett tastetrykk av folk med nødvendig kompetanse

Datamengde

Omtale av  Mona K. F

Skulle vært Litt billigere for ubegrenset data bruk :)

Dårlig og likegyldig kundebehandlere

Omtale av  Harald

Kundebehandlere føles som om de kun sitter å venter på lønningsdag, filer negler og tygger for livet

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dårlig dekning og 4G på vestland.

Omtale av  Audun R

Lot meg dessverre overtale til å skifte til telia. Vesentlig dårligere dekning både på tale og 4G en Telenor i de områder jeg oppholder meg

Verdens verste kundeservice.

Omtale av  Elkjøp

Verdens verste kundeservice. Påstår de har sendt meg en vare de ikke har... Ingen vil gi meg et ordentlig svar. Fakturerer meg, nekter å kreditere faktura.

Ustabil. Internett

Omtale av  Nisan

Etter overtok fra Get er mer ustabil Internett. Kan man ikke stole på når man har hjemmekontor. Dårlig dekning.

MOBILT BREDBÅND

Omtale av  Tor

Det begynner med at Telia sender meg regning på abonnements tid som starter 1 uke før jeg får levert SIM kort å modem i posten. Så roter de til trekk dato på regningen. Jeg ber de om å rette opp i dato feilen, noe som skulle være null problem ifølge kundebehandler å som selvfølgelig ikke skulle koste noe for meg. Nå har jeg fått ny regning med en ekstra utgift på 160+ kr fordi jeg byttet trekk dato. Kundeservice sier det er sånn det skal være, at jeg må betale tillegg for deres trekkdato feil. Det skulle være 549.- i md ,12 md bindings tid. Det er ikke det lengre nå. Jeg skjønner jeg må følge med fremover på regningene. Mest useriøse mobil aktør jeg har vært borti, kommer garantert ikke til å fortsette som kunde etter 12 md. som egentlig var planen.

Bra alternativ

Omtale av  Espen D

Vi bor slik til at fiber til nå ikke er planlagt. Etter som kobbernettet til Telenor også blir lagt ned er det ikke så mange alternativer. Valget falt derfor på Telia trådløst bredbånd. Det tok noe lengre tid å få det installert enn det som ble lovet, men er fornøyd med både utstyr og montering da det til slutt ble gjort. Har til nå kun brukt det i en drøy måned, og bortsett fra et par korte avbrudd har det fungert helt utmerket. Foreløpig meget fornøyd. Responstid på kundesenteret og kontaktskjemaet kan dog forbedres.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

På grensen til svindel

Omtale av  Nikolas

Jeg bestilte et bedriftsabo til meg selv på mitt ENK. Ønsket ikke binding, så valgte et normalt priset abo + telefon uten rabatt. Når jeg nå byttet operatør fikk jeg bruddbegyr, fordi jeg hadde 24.mnd binding. Jeg gikk inn på bestillingssiden igjen, og det står ingenting om binding der.. men om du søker opp abo og går inn på infosiden om abo står det nederst. På grensen til svindel å ikke oppgi dette på bestillingssiden.

Dårlig dekning og grusom kundeservice

Omtale av  Magnus

Få en ringe-tilbake funksjon!!!! Dekning er helt forferdelig, både for mobil og bredbånd. Alle andre selskaper klarer det, hvorfor gjør ikke dere?

Dårlig internett, enda dårligere hjelp å få

Omtale av  Markus

Har hatt Telia/Get i tre ulike leiligheter, hver gang er internettet ustabilt og tregt. Pingen er veldig høy, som gjør at om du ønsker f.eks å spille på internettet så er det så godt som umulig. Har klart å få byttet til Lyse etterhvert i alle leilighetene, og dette har hjulpet både med stabiliteten og farten på internettet. Har du mulighet å bytte vekk fra Telia, gjør det med en gang.

Forferdlig leverandør med dårlig kundeservice

Omtale av  Tom

Stadig restarting. Wifi forsterkere fungerer dårlig. Ingen hjelp fra kundeservice

Gir og tar med samme hånd

Omtale av  Trinelise

Jeg og min sønn hadde telia familie med 10 GB hver og prisen var bra. 249,- betalte jeg og han 399,- med 30 % rabatt. Jeg kjøpe han ny telefon på supertilbud gjennom DnB. Dette forutsetter nytegning eller videre binding i 12 mnd. Da ny avtale kom var rabatten på 30% borte. Jeg spurte på butikken om vi kunne binde oss til et rimeligere abonnement da han aldri bruker 10 GB pr mnd og det kunne vi. Han fikk da 6 GB til kr 329,- Det som skjedde videre var at mitt abonnement økte til 399.-pr mnd iten å bli varslet. Det som skulle være et supertilbud endte opp med en differanse på kr 38,- og mindre data. Supertilbudet ble gjort om til at jeg kjøpte telefonen på fullpris og jeg skifter leverandør av mobilabonnement. Sjekk nøye hva dere har og evt får hvis man velger å inngå nye avtaler/mobilkjøp

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dårlig

Omtale av  Øystein R

Internett som faller ut og ikke oppdaterer de driftsmeldingene. Hjemmekontor er ett sjangsespill jeg ikke ville ha gamblet på. Betaler i dyre dommer for internett som faller ut i hytt og pine. Kommer til å gå vekk ifra Telia så fort det lar seg gjøre....

Telia Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR