NiceMobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Mobilabonnementet har en svært konkurransedyktig pris som gjør det økonomisk attraktivt for meg med ulike behov og budsjetter. Dekningen på mobilabonnementet er generelt god og gir en pålitelig tilkobling. Det ville vært ønskelig å se at flere personer som deler et felles eierskap av abonnementet kunne ha individuelle brukerprofiler og tilgang til appen, for å bedre imøtekomme ulike behov og preferanser. En forbedring jeg ville ha gitt vil være at dere automatisk opprettholder innloggingen i appen, siden jeg blir automatisk blir avlogget av appen hver måned. Jeg ønsker også at kundeservicen svarer så rask så mulig etter en sendt melding. Jeg må vente i to til fire minutter for hver melding jeg har sendt, og det er ganske frustrerende. En telefonsamtale som normalt sett ville vart i bare fire minutter, har en tendens til å strekke seg til en chatdiskusjon som tar opptil en halvtime.
Hei Jens💐 Tusen takk for tilbakemeldingen, den setter vi pris på🥰 Egne brukerprofiler er noe vi jobber med å gjøre mulig i fremtiden, men det er ikke mulig pr dags dato. Angående innloggingen tar jeg dette med videre🤗 Det er slik at en chat iblant kan ta litt lengre tid enn en telefonsamtale da man må både lete opp informasjon og skrive, men kunderådgiverne svarer så fort som overhodet mulig🌹 Bare å ta kontakt om du lurer på noe, og ha en superfin dag☀
Lett å bytte til, fornuftige priser og grei oversikt i App.
Hei, Morten👋 Tusen takk for en fin tilbakemelding💛 Godt å høre at du er fornøyd med oss! Da er vi også fornøyde😉✨ Prisene er vi veldig stolte av og jobber konstant med😇 Ønkser deg en strålende dag🌸🌞
Jeg har vart kunde hos NiceMobile i ett år. I generell er det bra, billig og god dekning i Oslo. Dekning i utenlands er ikke så bra, dessverre. Og i begynnelse av august 2023 kunne man ikke aktivere iMessage med tlf. nummeret sitt. Kundeservice sa alltid at den tekniske avdelingen er på saken, men det har gått 3 uker uten suksess. Jeg måtte bytte til andre operatør imens, men vurdere å komme tilbake til Nice da problemet løses.
Hei, Lilianne🌷 Takk for din tilbakemelding. Det setter vi stor pris på💛 Desverre er det en teknisk feil hos Apple hvor de ikke svarer verifiseringsmeldingen. Vi er i dialog med de og forhåpentligvis vil problemet bli løst snart😇🌷Vi venter fortsatt på en oppdatering. Igjen beklager ventetiden og ulempene dette må medføre, men det er en pågående sak 🙌 Når det kommer til dekningen i utlandet så er det en del innstillinger man kan endre på for å få bedre dekning😉 Vi har avtaler med flere operatører i det landet man befinner seg i, så kan være lurt å bytte manuelt inne på innstillinger😇 Ta kontakt med oss på chat om det er noe vi kan hjelpe med! Ønsker deg en fin dag🌞🌸
Not much going for it.. CHEAP AND NASTY.. Wasting my valuable time..Elendig kundebehandling dessverre. Vil betale mer for mennesklig kontakt.. Påtvunget mobilsvar.. No
Heisann✨ Så leit å høre at du har opplevd det! Vi har mennesklig kontakt via chat både på NiceMobil.no og i NiceMobil appen🤗 Ta gjerne kontakt med oss der, så hjelper vi med en gang💛 Angående mobilsvar så stemmer det at vi ikke har en mulighet for å deaktivere dette pr dags dato. Ønsker deg en superfin dag 💐
Billig godt abbonemang,annbefales,god dekning i hele norden
Hei, Jan✨ Tusen takk for en fin tilbakemelding😍 Godt å høre at du er fornøyd med oss!🤗 Ønsker deg en strålende dag🌷🌞
God på pris og god dekning. Min mann ønsket overgang til Nicebobil, men SIM-kort kunne ikke sendes til annen adresse enn hjemmeadressen. Dette burde vært mulig da vi har opphold på hytta. Hva med adresse til en venn eller til post i butikk. Han er fortsatt ikke kunde hos dere, men hos Chillimobil😔
Hei, Else🌷 Takk for din tilbakemelding💛 Godt å høre at du er fornøyd med oss!✨ Det er mulig å få SIM-kort tilsendt til en annen adresse. Ta kontakt med oss på chat så kan vi veilede🤩😇 Ønsker deg en strålende dag🌸🌞
konkurransedyktig pris, lett og komme igang med portering av nummer og slikt. Litt knotete meldingsystem til kundeservice, og jeg savner muighet for efaktura.
Hei Helge💐 Så flott å høre at du er fornøyd med pris og portering! Ang vår chat har man denne både via NiceMobil appen og via NiceMobil.no 🥰 Pr dags dato har vi kun valgt automatisk trekk, men setter pris på tilbakemeldingen💛 Ønsker deg en superfin dag🙌