OneCall opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Markedets beste familie abonnement som ingen pt kan matche. Har alltid vært en utfordrer men regner med at denne rollen vil opphøre etter salget til Telia.
I mitt området er det til tider høpløst å komme ut og om nån ringer meg får jeg ikke ringesignal. Har vært slik de siste to mnd. Har ringet å klaget men får bare beskjed om å restarte telefonen men det hjelper ikke. De hadde hatt feil på stasjon i nordlenangen men det er jo milevis fra meg.
OneCall er pr dags dato, hverdagslig, det svakeste mobilselskapet jeg har hatt. Kundeservice er under pari, datahastigheten på rollover er ubrukelig, og om du går over synker hastigheten til 54kb/s. De har gode deals på nye telefoner, men utover det er det ikke mye å skryte av
Billig, god kundeservice og enkelt. Oversiktlige faktura og ingen overraskelser. Kunne vært litt billigere, men alt annet veier opp for det.
Jeg like Onecall fordi de skiller seg ut. De er alltid de siste med å gjøre noe nytt innen abonnement og tjenester. Servicen deres er uovertruffen, og prisene er gode. Så ser absolutt ingen grunn til å bytte.
Elendig kundeservice som ikke svarer på det du lurer på... Tok meg over ett halvt år å bytte eier på abonnement... Pleier å være en smal sak, noe det også var denne gangen, men bare etter at onecall hadde styrt og rotet i et halvt år....
Det er kun en ting som trekker ned, og det er dekningen hjemme
Har ikke hatt noen problemer i de årene jeg har vært der. Positivt med rentefri avbetaling av mobilkjøp👍🏼
Onecall har hele min periode hos dem hatt konkurrerende priser, og bra dekning. Alle mine forespørsler til support har blitt besvart tilfredsstillende.
Alltid hyggelige folk på kundesenteret og fantastisk service
Når en betaler en regning feil, kan de ikke rette opp feilen for de er lagt på en faktura som ikke er send ut ennå en gang og få disse tilbake kan forbrukeren bare drite i..... Og de som driver med faktura kan man ikke snakke med, nei da må man skrive mail.... Like ille og krangle med som nav 😡 😡 😡
God kundeservice - lett å komme i kontakt med både dag og kveld.
Jeg har sånn abonnement som ikke kreditt sjekkes, du kan betale på forhånd. Ulempen er at det gis dårlig info om hvordan ulike funksjoner er.
Veldig godt selskap og har rimelige priser også. Du kan kjøpe noen telefoner med 24 måneders eller 36 måneders avdrag uten ekstra penger.
Eg har aldri hatt problemer med OneCall, både kundeservice, dekning og pris er meget bra. Betaler 195kr i måneden for 3GB, kan styre alt enkelt i OneCall appen:-) PS. Velg kun OneCall om du skal ha den såkalte "familiepakka".
Er litt over godt fornøyd etter 2 år. Grei dekning, kan godt bli billigere :-)