Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
OneCall
3.3
360 verifiserte omtaler

OneCall omtaler og erfaringer

Positiv trend

OneCall opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
360 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#10
Middels
OneCall er rangert
#10 av 22 mobilselskaper
49%
Middels
49% anbefaler OneCall
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 360 omtaler om OneCall

FILTRER OMTALER
128
49
40
44
99
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med OneCall?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bra kundeservice

Omtale av  Kjetil B

Har vært kunde hos OneCall i flere år. Syns de er utrolig proffe på kundeservice. Bra chat-tjeneste på nettsiden hvor du får svar ganske raskt. Har fått et inntrykk av at de er veldig imøtekommende og svarer på spørsmål og ordner opp.

OneCall bortforklarer seg med at du kun har rollover for likt antall data som du har i abonnementet

Omtale av  Elisabeth

Onecall reklamerer med "TaMedData/ rollover" for ALLE sine kunder, men da jeg kjøpte en datapakke på 1 GB til kr 79,- fikk jeg kun benytte 400 MB. Fikk svindyr regning på kr 599,- for de resterende MB, da disse ble brukt opp måneden etter jeg kjøpte Datapakken! OneCall bortforklarer seg med at du kun har rollover for likt antall data som du har i abonnementet - dette ble jeg ikke opplyst om ved kjøp av datapakke, og det står heller ikke på hjemmesidene deres. Jeg har altså betalt 679 kr (79 + 599) for 1 MD data!

Hyggelig kundeservice

Omtale av  Brit H

Vennlige kundebehandlere. Ble behandlet med respekt og tiltro.

Svar fra OneCall
25.09.2018 13:59

Så hyggelig å høre Brit. Vi legger mye energi og stolthet i å ha et kundesenter som representerer merkevaren på en god måte, så dette er vi veldig glade for å høre.

Trillingkort

Omtale av  John M

Det er bra at de tilbyr trillingkort! Burde kunne kjøpe den mobilen man har lyst på.

Svar fra OneCall
17.09.2018 17:52

Så hyggelig tilbakemelding John! Du kan alltids kjøpe den telefonen du har lyst på i nettbutikken vår, og med DelBetaling kan du betale den ned over 12, 24 eller 36 måneder - helt uten noe ekstra renter eller gebyrer. Savner du noen telefoner i nettbutikken så send oss gjerne en melding via kundeservice eller på Facebook, så ser vi hva vi kan få til.

Styr unna, dette er ikke hva det en gang var

Omtale av  Sindre

Dekningen er det ikke mye å skrive om. Fungerer fint som forventet. Prisen er ikke værst den heller, og de er svært konkurannsedyktig på data. Kundeservice har desverre blitt elendig, de fraskriver seg alt ansvar og har fått en helt annen mentalitet på kundeforholdet. "vi har nok kunder, så en mindre fra eller til spiller ingen rolle" For meg har det riktignok kun vært en telefon nr. 2 men jeg har vært kunde siden oppstart av OneCall og vurderer nå å bytte til Komplett eller Talkmore pga pris og hyggelig kundeservice,

Svar fra OneCall
06.09.2018 12:44

Hei Sindre, Her forstår vi rett og slett ikke helt hva som må ha skjedd. Vi legger masse resurser og innsats i kundeservicen vi ønsker å gi, så her må det rett og slett ha skjedd en glipp. Håper du tar deg tid til å kontakte oss på ny - vi er fortsatt samme OneCall som vi alltid har vært.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Svarer ikke på henvendelser

Omtale av  Per

Billige, men dårlig service. Er antakelig bedre å bruke noen andre.

Svar fra OneCall
04.09.2018 08:39

Hei Per, Først og fremst er det bare å beklage at dette er måten du oppfatter oss på. Jeg kjenner ikke saken din i detalj, men kan love deg at vi strekker oss veldig langt for å besvare absolutt alle henvendelser som kommer inn til oss. Håper du har anledning til å plukke opp telefonen og ringe oss på ny, så er jeg sikker på at vi finner frem til en god løsning sammen.

Norges beste kundeservice!

Omtale av  Hilde

Norges beste kundeservice, svarer alltid tidlig på henvendelser og er åpen for å finne løsninger til det beste for kunden, alltid!

Svar fra OneCall
03.09.2018 13:24

Så hyggelig å høre Hilde, dette blir vi såååå stolte og glade over å høre :D

Grei dekning via Telia nettet der jeg bor, men synes gigabytene forsvinner fort

Omtale av  Morten R

Har grei dekning via Telia nettet der jeg bor, men synes gigabytene forsvinner fort. At de bruker Telia nettet og det fungerer bra i mitt område.

Svar fra OneCall
03.09.2018 13:19

Hei Morten, Bra du stort sett er fornøyd. Vi vet ikke hva du bruker mobildata på, men ta gjerne kontakt med oss via kundeservice, så kan vi hjelpe deg med å finne ut av det :)

Veldig bra

Omtale av  Jarle

- Usikker på om jeg får full rollover på mine 4,5 GB ekstra datamengde. Jeg har trillingkort, det tilbys kanskje ikke hos alle leverandører.

Svar fra OneCall
03.09.2018 13:17

Så bra å høre Jarle! Det liker vi! :D

Dårlig dekning, tregt

Omtale av  Asle H

Dårlig dekning, tregt nett, av og til tar det lang tid sende/ motta sms

Svar fra OneCall
29.08.2018 15:55

Hei Asle, Slik skal det ikke være. Supert om du tar kontakt med vår kundeservice. Ofte er det mye vi kan gjøre for å hjelpe, så lenge vi får litt mer detaljer om hvor du oppholder deg etc.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Elendig service

Omtale av  Jj

Selgere som ikke vet hva de snakker om, ingen hjelp og forståelse, selv lederen gir blanke

Meget bra

Omtale av  Egil B

Alt er bra, aldri noe problemer, bare positivt å sei om OneCall

Svar fra OneCall
21.08.2018 13:09

Så hyggelig å høre Egil! Vi står på videre for å fortsette å gjøre deg og alle andre fornøyd :)

Litt dårlige dekningsforhold

Omtale av  Jane

Prisen er vel en av de billigste, da vi har Familiepakka og data roll over, og det liker vi. Mine ungdommer er litt misfornøyd fordi det på en del områder er dårligere dekning enn mange venner har, og som har andre leverandører, f.eks. Telenor. Dette kan absolutt være et forbedringspotensiale i One Call.

Svar fra OneCall
16.08.2018 13:50

Hei Jane! Så bra dere er fornøyd med FamiliePakka og funksjonene rundt, her kommer det mye spennende også fremover ;) Når det gjelder dekning, så var det ikke fullt så lystig lesning. Her håper vi du vil ta kontakt med oss direkte via kundeservice, så vi kan få litt mer info om hvilke området det dreier seg om - på den måten kan vi sjekke om det er problemer med nettet (som vi kan fikse) eller om det er området vi trenger å bygge ut mer kapasitet i.

Veldig fornøyd

Omtale av  Terje

Har hvert kunde her i 3 år. Byttet til ett annet selskap pga at Telia har dårlig dekning på hytta. Var kunde i Telipol i 6 dager før jeg byttet tilbake. One Call har kjempe god kundeservice samt flinke kundebehandlere. De har lange åpningstider, og det viktigste av alt du får det du betaler for. Super fornøyd 😁👍

Svar fra OneCall
08.08.2018 10:38

Hei Terje, Så hyggelig å lese at du er fornøyd så langt! Vi skal gjøre alt vi kan for at du fortsatt er fornøyd i mange år fremover :)

Bare rot

Omtale av  Mari

Fra dag 1 har det kun vært rot, rot å rot. Først med adresser, tok vel to mnd før de klarte å få rett adresse. Så får jeg regning som tilhører en annen. SÅ når vi bestiller familiepakke så topper alt seg 😡 da fungerer brått ikke det ene nr,, så der må vi bestille datapakker ITILLEGG til databøtta.. så får vi prøvd å melde i fra, ringer og chat. De sier de skal kreditere oss for datapakkene da det har skjedd en feil siden det ene nr ikke får sin databøtte. MEN neida, nå har vi fått regning på 1900 kr :-O Fy fader for en elendig service å så mye rot :( Aldri mer.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dyreste å dårligste opplegget noensinne!

Omtale av  Malin S

Jeg har vært kunde i Onecall siden det startet! Men etter å ha byttet å blitt familie istedenfor bare en så har det bare vært rot!! Mobilnett som ikke fungerer, datapakker som deres kundebehandler setter inn pga dette så får vi ekstra regninger?? Å når vi tar kontakt så blir vi beskyldt for å være løgnere!? Kan vel strengt tatt se hvem som har satt over hva!? Er så forbanna at jeg vet faktisk ikke hvor jeg skal starte!! Vi jakter på et annet mobilabonnement etter alt dette!!

Svar fra OneCall
08.08.2018 10:37

Hei Malin, Dette høres ikke bra ut, og slik skal det selvsagt ikke være. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du vil ta kontakt med oss så vi kan se på dette på ny, og forhåpentligvis finne en løsning du blir fornøyd med.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR