OneCall opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har brukt OneCall i 15 år. Nå har jeg mobil full data abonnement og mobilt bredbånd levert og alt fungerer perfekt :-) Er veldig fornøyd.
Elendig service, kundebehandling og utførelse av tjenester. Strykkarakter. Mobildata nede, selv om det er brukt minimalt. Uoversiktlig og tvetydig faktura. Krav om innbetalinger underveis i måneden som ikke blir registrert.
Brukt 4 måneder å 50 tlf minst for å løse en sak dere jeg satte over 6400 ca til onecall sitt konto Nr å ikke telia finans første tlf i januar å først 25,4 så ble 4800kr ca betalt tilbake 1700kr for å dekke tlf/data faktura blir trua med innkasso har aldring blitt behandlet så reva fra et selskap onecall
Har kjøpt Mobilt Bredbånd fra OneCall 30GB pr mnd. til samme pris jeg betalte for 15 GB hos IceNet. Hadde IceNet 15GB pr mnd. med Ice 4G miniruter og etterhvert Ice Smartruter A1 Atel. Samme forbruk med begge ruterne 15GB pr mnd fra Ice holdt bra til 1 time TV pr dag. Dvs. 30 min. med 240 dpi oppløsing og 30 min. med 360 dpi oppløsning på bildet. Forbruke ble da ca 500-750 mb pr dag. Med Onecall Mobilt Bredbånd forsvinner over 1,2 GB i løpet av samme tid, dvs. 1 time TV, med samme oppløsning på bildet (240 og 360 dpi) Bruker Huawei E5776 miniruter fra Telia på OneCall abonnementet. Forbruket virker suspekt på meg. Andre med samme erfaring??
Upålitelig, stadig uforståelige ekstakostnader på forhånd ikke informert. Det er ett betydelig irretasjonsmoment som veid opp mot tid er alarmerende kostbart.
Skulle bestille tlf+abonnement. Gikk ikke gjennom da dette er tydeligvis et slags kredittkort/lån man tar opp for å ha tlf på avbetaling. Like vel så blir jeg satt over på et abonnement uten å få noen ny tlf. Det var ikke det jeg bestilte. Får jeg ikke tlf, vil jeg heller ikke være kunde. Bestilte ny tlf på avbetaling hos Telenor med abonnement rett etter, men nå er jeg redd onecall vil ødelegge for det abonnementet jeg akkurat har bestilt der da jeg får mail om at mitt tlf nummer skal overføres til dem med nytt sim kort.
Har blitt oppringt av OneCall flere ganger der jeg har på det sterkeste fra meldt meg min interesse i å gå over til OneCall. Vedkommende fortsetter med spørsmål og er ikke mottakelig for informasjonen jeg formidler. Som kunde føler jeg at orienteringen for salg er sterkere en relasjonen og det å lytte til de man snakker med. Der føler jeg OneCall har en god vei å gå. Kundebehandling er for meg viktigere en pris.
Veste kundeservicen jeg har vært borti noen gang. Hadde styrt unna Onecall.
OneCall er faktisk hyggelig å være kunde hos Her kommer det gode nyheter, flotte tips, og kundeservice er upåklagelig. (Min fiber-leverandør er også flink til å ta kontakt: …problemer i området, utbedring medfører brudd, prisen økes) OneCall gir heller positive nyheter 😀 Jeg kunne nok helst ha tenkt meg et abonnement som bruker Telenor nettet, men jeg er så fornøyd at det ikke er noe alternativ å bytte til annet selskap OneCall er rimelig priset til mitt bruk
de bokstavelig talt jukset meg. ikke tro det. veldig dårlig selskap. de holdt ikke løftet. de satte meg i mye trøbbel. De sa jeg har spesialtilbud fri fart, ubegrenset data. Nå sier de det er misforståelse beklager. Jeg mistet nesten 1.500kr pga OneCall. Fordeler: 1- Selgere er veldig flinke til å lyve. 2- Det er en utrolig mangel på kommunikasjon i selskapet. ingen er klar over noen. Dette er en fordel om du vil skrive en forskningsoppgave om hvordan bedriftsledelse ikke er, bare gå til OneCall. Ulemper: ∞- resten. Bare hold unna dette useriøse firmaet.
Vi har vært kunder av OneCall i over 10 år, og så lenge vi bare har enkle problemer, så har kundeservice fungert bra. Men jeg fikk problem med å motta SMS-kode for pålogging til en utenlandsk bank, da hevdet OneCall det skyldtes banken. En bekjetn hadde Telenor, der fungerte det fint, så jeg måtte kjøpe et ekstra abonnement fra de for å kunne bruke banken. Jeg oppdaget at det uten varsel dukket opp betaling for SMS-kopi på fakturaen, det har jeg hatt gratis i alle år. Svaret var at det var de begynt å ta betalt for, uten å varsle meg. Da spurte hvor det sto i prisoversikten, beklaget de at det gjorde det ikke, men de skulle ta det opp internt. Jeg sjekket mer, og oppdaget at OneCall hadde begynt å ta betalt for en del bruk i EU. Når jeg var i England, var det gratis å ringe/sende SMS/MMS til norske nummer, men ikke til nummer i England eller andre i EU. Dette har vært gratis i alle år. De har endret vilkårene til "du kan bruke telefonen i EU gratis slik som i Norge". Er du i Norge, må du betale for å snakke eller sende melding til EU = derfor må du også betale for dette i EU nå hos OneCall. Kona og jeg har nå byttet til hhv. ICE og PlussMobil - og de tar ikke betalt i EU, slik OneCall var før.
Har ikke fått en regning på mobilkjøp som jeg trodde var på mobilregningen min, så sendte de mobilkjøpet til inkasso 1 år etter kjøp, uten at jeg har fått regning på mobilen, det er heller ingen opplysninger om dette på one call appen , som bare automatisk blir betalt av meg, men som viste seg at ikke mobilkjøpet var med i regningen, og har Aldrig fått krav på at jeg må betale den, før jeg fikk rekning fra inkasso , da fikk jeg jo sjokk. De var ikke imøtekommende heller. Bytt folkens, one call er ikke god nok når noe sånt skjer, jeg trodde jo at alle kjøp kom på 1 rekning, å om ikke så burde de ringt å sagt at jeg ikke har betalt avdrag på mobilen. Bytt fra One Call alle som har mulighet. Jeg skal gjøre det i dag!
Det viser seg at man må betale 99 kr ekstra for tale/sms. Det er mulig andre selskaper gjør det samme, jeg har ikke undersøkt. Dette er hovedgrunnen til min "middels" vurdering. Forøvrig er det god dekning og gode tilbud på telefoner.
Ville slette min kreditt ang. kjøp av mobil. Det viste seg å være svært krevende.
Har vært i kontakt med kundeservice 6 ganger for at min mor på 92 år ønsker faktura i papirutgave pr.post. Dette skal de ordne hver eneste gang, men klarer det ikke. Vi skifter nå teleselskap i hele familien grunnet at OneCall fremstår AMATØRMESSIG!!!
Hatt de i mange år. En del gode erfaringer men også dårlige. Det kommer ofte skjulte kostnader de ikke informerer om ved endringer. Har jeg problemer er de hyggelige å sier de hjelper deg men ofte blir det rot. Sim kort som ikke kan aktiveres eller nummer som er slettet og ikke opplyst om. Vi har 5 mobiler hos OneCall og hatt det i mange år. Prisen er fin og det har vært mitt viktigste punkt. Men jeg har ikke fått slette forsikringer jeg har hatt på mobilen selv om det er bekreftet slette. Så regningene kommer med betaling for forsikring. Dette er regelrett svindel og uetisk. Så nå blir det å se etter annen leverandør selv om prisen skulle bli noe høyere. Det er ikke billig å betale for tjenester du ikke har eller har sagt opp.