OneCall opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ville slette min kreditt ang. kjøp av mobil. Det viste seg å være svært krevende.
Har vært i kontakt med kundeservice 6 ganger for at min mor på 92 år ønsker faktura i papirutgave pr.post. Dette skal de ordne hver eneste gang, men klarer det ikke. Vi skifter nå teleselskap i hele familien grunnet at OneCall fremstår AMATØRMESSIG!!!
Hatt de i mange år. En del gode erfaringer men også dårlige. Det kommer ofte skjulte kostnader de ikke informerer om ved endringer. Har jeg problemer er de hyggelige å sier de hjelper deg men ofte blir det rot. Sim kort som ikke kan aktiveres eller nummer som er slettet og ikke opplyst om. Vi har 5 mobiler hos OneCall og hatt det i mange år. Prisen er fin og det har vært mitt viktigste punkt. Men jeg har ikke fått slette forsikringer jeg har hatt på mobilen selv om det er bekreftet slette. Så regningene kommer med betaling for forsikring. Dette er regelrett svindel og uetisk. Så nå blir det å se etter annen leverandør selv om prisen skulle bli noe høyere. Det er ikke billig å betale for tjenester du ikke har eller har sagt opp.
Byttet fra OneCall etter prøvekjøp 2mnd, endte da opp med regning på 360kr for 3 dager, sendte mail og fikk ikke svar innen 10 dager, sendte melding i chat og denne ble helt slettet og betalte ikke for noen ting. Mail kan med fordel besvares hurtigere, regning skulle kanskje aldri vært sendt ut med den summen.
Reklamerer for at de er Norges billigste, men de har flere skjulte kostnader som gjør at pris per år er mye dyrere enn alle konkurrenter.
Bestilte en Iphone 12 med abo 11.12.21, sim kortet kom i posten 20.12. Men mobilen kom aldri, jeg ringte kundeservice og fikk beskjed om at denne iphonen hadde de ikke på lager, og de fekk den desverre ikke tilbake. Jeg fikk 500 kr rabatt for å bestille ny. Men denne forsvant i det jeg skulle bestille, i tillegg var det "teknisk feil" på nettsiden deres, så det var ikkje mulig å bestille. Ringte tilbake til kundeservice, men ble bare satt videre til andre innad i onecall. Fikk beskjed om at jeg skulle få e-post av de innen 30 minutt, den kom aldri. Så nå sitter jeg i jula uten mobiltelefon takket være et enormt rot av Onecall. I tillegg har de lurt meg til å bli kunde hos de, når jeg ikke har fått mobilen som jeg bestilte engang. Sitte kun igjen med et sim-kort. "God kundeservice". Styr unna.
Kjøpte en mobiltelefon i januar i år (2021). Etter 4 månder begynte mobilen å ikke fungere som den skulle. Hadde mange problemer, som flimrende skjerm, ingen respons etter gjentatte trykk på skjermen, skjermen fryser og svartner og mer. Hadde mobilen inn til reperasjon 2 ganger på kort tid. Den tredje gang krevde jeg å få hevet kjøpet mitt som jeg har krav på da de samme problemene er tilstede for tredje gang. Kundeservice mente jeg ikke hadde meldt inn de samme feilene alle tre gangene og henviste bare til den første delen i informasjon jeg hadde meldt inn, ikke resten av informasjon gitt. Sendte inne mobilen for tredje gang, men krav om å få hevet kjøpet. Nok engang blir ikke all informasjon tatt i betraktning. Etter å ha sendt inn klagebrev og tatt kontakt med kundeservice nok engang fikk jeg hevet kjøpet. Fikk beskjed om å sende inn mobilen, og at jeg ville få refundert pengene jeg hadde betalt innen 3-5 dager etter at mobilen var mottatt. Fikk mail om at mobilen var mottatt(10.12). Nå har det gått 5 virkedager, men fremdeles ikke fått tilbake pengene mine. Snakket med kundeservice nok engang, og de mente at de hadde først fått mobilen i dag (16.12) og at de hadde feilinformasjon meg om at de hadde mottatt mobilen den 10.12. Tull og løyn! Aldri opplevd så sinnsykt dårlig kundeservice før. Og de som reklamerer så veldig for sin "gode kundeservice". STYR UNNA!!
Ufattelig mye ventetid og bytte av kundebehandlere hvis du ønsker å få svar på kundeservice. Har forsøkt både chatten og på telefon. Vi fikk en telefon som ikke fungerer. De viser ingen interesse i å ordne opp på annet vis en at vi må være uten telefon i lengre tid. Svarene på beste løsning varierer også etter hvem man får i tale. Står pr nå i kø på chatten. Ble satt over til ny agent for 70 min siden! Fortsatt ingen svar..
Ble ringt opp av en person som sa at noen skulle ha numrene mine, det stemmer. Men personen ringte fra "ukjent" og henviste til den aktuelle person og sa, "Kan jeg få fødsel og personnummeret ditt" Det leverer jeg aldri ut og aller minst til ukjente numre hvor personer ikke presenterer seg. Ja billig er det, men dessverre dårlig dekning nordpå.
Har brukt Onecall over flere år og er meget fornøyd. Mulighet å kjøpe 1GB data for kr. 99,- i flere land (utenfor EU/EØS).
Det billigste abonnement jeg har hatt noen gang. Sparer 300 kr mnd. Folk jeg kjenner betaler 200 til 400 kroner mer enn meg for mindre data, tilbydere fra andre leverandører skal alltid gi meg ett supert tilbud som alltid er dyrere enn onecall. Så klart er det visse problemer, men trenger jeg hjelp fikser de opp i det som regel iløpet av minutter. Anbefaler onecall sterkt
Byttet fra Talkmore til Onecall siden de hadde nedbetaling på tlf uten at det ble dyrere. Men dæven for en stor forskjell det var når det kommer til dekning! Hos Talkmore var det full Telenor dekning, men når jeg bytta til Onecall med Telia nett så fikk jeg drit dårlig signal. Fikk ikke til å ringe, bruke 4g, snap ble ikke sendt før 1t senere!!! Forbanna irriterende! Ble sykt skuffa over den biten der! Jeg er avhengig at god dekning og at jeg får sendt ting i tide uten at det tar evigheter før det blir sendt!!! Mvh veldig skuffa kunde.
Kundeservice har ikke evne til å fullføre forespørsler til sine kunder ergo kaster bort folks tid da du må ringe igjen og igjen og igjen.. og igjen
Har vært OneCall kunde i snart 11år og det har irritert meg at de ikke har hatt støtte for eSIM på Apple watch. Men nå virker det som om de har endret noe. I dag tidlig fikk jeg til å legge til mobildata på min Apple Watch som er koblet til en iPhone som har et sim kort fra OneCall. Endelig! Nå gikk jeg fra å være en fornøyd kunde til en superfornøyd kunde!
På telefon sa kundeservice at jeg uansett kunne avslå pantsummen hvis jeg ikke ble fornøyd med den. Da jeg ikke ville godta pantsummen (kr) så nektet de å returnere mobilen. Fikk langt under markedspris. Kundeservice er ett eneste rot , den ene vet ikke hva den andre gjør ved flere hendvendekser..Norges mest useriøse mobilselskap. STYR UNNA !!
Elendig mobil dekning. SIM-kort kom for sent i posten. Bestite nesten ny mobil med dårlig batteri. Fikk også 3 dager uten mobildekning pga en eller annen feil hos dem .Styr unna.