Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God service, rimelig pris. Bør jobbe med enda bedre dekning.
Hei, Bernt. Godt å se at du er fornøyd! Vi jobber for tiden veldig med dekningen og skal være først i Norge med landsdekkende 5G-nett innen utgangen av 2023. Selv om 2 millioner allerede har tilgang til 5G-nettet fra Telia, fortsetter Telia å bruke milliarder hvert år på dekning. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, så kan vi se om det er pågående arbeid eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår jeg på tråden Hilsen Christer, Phonero
Rask og effektiv håndtering ifm oppsigelse av et av selskapets mobilnumre.
Hei, Knut. Takk for din tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
Som et bedriftabonnement er Phonero en god og rimlig løsning. Appene fungere bra og administrasjon av abonnement gjøres enkelt i portalen. God kundeservice som gjør sitt for å løse kundens utfordringer. Phonero kunne hatt noe bedre dekning utenfor byer, det er også noe enkelte kolleger kommenterer.
Hei, Hans. Det å skape gode samarbeid er viktig for oss. Vi skal være først ute med landsdekkende 5G før utgangen av 2023. Allerede nå har over 2 millioner i Norge fått tilgang til 5G fra Telia, og vi stopper ikke der :) For å undersøke hvor dere opplever svakere dekning, kontakt oss på [email protected] så kan vi undersøke om det er behov for ekstra fokus i de områdene. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Hilsen Christer, Phonero
God service og oppfølging. Forstår kundens behov og ønsker
Heisann Ann Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi er stolte av å være beste kundesenter for bedrifter, kåret av EPSI 2021. Vi gir oss ikke der og vil fortsette å jobbe for bedre forståelse av deres behov og ønsker. Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero
Bra priser og super kundeservice, ingenting å klage på!!
Hei, Monica. Så gøy å se at du er fornøyd! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette med gode priser og super kundeservice. Hilsen Christer, Phonero
Jeg fikk raskt svar og nøyaktig den hjelpen jeg trengte.
Hei, Mette. Så gøy å se at du er fornøyd med vår korte svartid hos kundesenteret. Vi er stolte av å være EPSI-vinner av beste kundesenter for bedrifter i 2021, og beste Bedriftsnett-løsning. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden og vi setter pris på tilbakemeldingen. Hilsen Christer, Phonero
Nettopp byttet over, men pr nå ikke opplevd noen problemer😊
Hei, Irene. Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi har flere tjenester, men disse 2 kan være greie å ta i bruk :) I Ditt Phonero kan du se eget forbruk i appen og bestill ekstra data – også med Vipps.. Glemmer du PIN- eller PUK-koden, kan du enkelt finne den på nett, dp.phonero.no. I sentralbordløsningen Bedriftsnett kan du endre nummeret du ringer fra på mobilen, ha hele bedriften som kontakter og forhør deg gjerne med en kollega mens du har innringer på tråden. Du kan også gjøre nummeroppslag for å se hvem som ringer. Nummeroppslag: https://www.phonero.no/info/nummeroppslag Appene er begge tilgjengelig til IOS og Android Kontakt oss gjerne på [email protected] så hjelper vi deg i gang Hilsen Christer, Phonero
Rask og personlig service, finner gode løsninger til meget gode priser
Heisann Anne. Så hyggelig å se at du er fornøyd :) Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden, om det skulle være bistand til løsninger eller å tilpasse abonnementet Hilsen Christer, Phonero
Rask og profesjonell hjelp. Løste mine spørsmål, hadde god oversikt over produktet dere tilbyr.
Heisann Frank. Veldig gøy å lese din tilbakemelding. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeid Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero
God dekning. Bra på jobb. Sakt opp fast telefon.
Hei, Helge. Vi er stolte av å ha det mestvinnende mobilnettet innen 5G-opplevelser i landet. Hvert år bruker Telia milliarder på dekning og selv om over 2 millioner allerede har 5G dekning, skal Telia være først med et landsdekkende 5G nett innen utgangen av 2023. Ser du skriver å ha sagt opp din fasttelefon. Med Bedriftsnett kan du gjøre om ditt fasttelefon-nummer til et nummer i skyen. Bedriftsnett gir deg ditt eget sentralbord med mulighet for og åpningstider om du måtte ønske. Kontakt oss på [email protected] så hjelper vi deg i gang. Hilsen Christer, Phonero
Jeg har vært kunde hos Phonero en god stund, og synes jeg får den hjelp jeg trenger.
Hei, Tor. Veldig gøy å se at du er fornøyd med oss. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Vi er glad for at du får den hjelpen du trenger. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp igjen i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Veldig bra med servicen og kjapp responstid. Bra dekning.
Hei, Tim. Så gøy å se at du er fornøyd med vår responstid på kundesenteret og dekningen vår! Vi er stolte leverandører av det mestvinnende mobilnettet innen 5G i landet, fra Telia. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
Å sette opp tvilling-SIM (eSIM) på smartklokka gikk overraskende fort og greit, bare noen minutter så var det gjort.
Heisann Magne. Å sette opp eSIM på smartklokker som Apple Watch kan gjøres fra Ditt Phonero helt selv. Ditt Phonero gir deg mulighet til å se hvor mye data du har brukt, kjøpe ekstra data ved bruk av Vipps og mye mer, som nettopp å bestille eSIM til Apple Watch. Vi setter pris på din tilbakemelding og er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
So far so good. Got it from my Employer and serving my daily needs.
Hi, Ramesh. So happy to see that our cellular-services help to fulfill your daily needs. We're here if you are in need of further assistance. Regards Christer, Phonero
Beste kundeservice og veldig fornøyd med 5g dekningen
Hei, Thomas. Vi er stolte av å ha det mestvinnende 5G-nettverket i Norge fra Telia. Veldig gøy å se at du er fornøyd med dekningen og vår kundeservice. Takk for din tilbakemelding Hilsen Christer, Phonero
Ringte til kundeservice først, de tok opp, hørte ikke meg, sikkert feil fra min side. Så de la på og ringte meg opp igjen, noe jeg ikke har opplevd på kundeservice fra andre tjenester. Fikk bestilt data esim umiddelbart etter å ha fulgt instruksjonene og fikk e-post med det samme. Høflig og hyggelig.
Hei, Kevin. Takk for hyggelig tilbakemelding. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero