Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Enig med mange andre som er missforøyde! Jeg føler meg rett og slett lurt!
Aldri gå inn en avtale med dette selskapet! Jeg advarer på det sterkeste. Enormt høye priser for ekstra forbruk, fakturarot, lang bindingstid, voldsome ekstragebyrer. IKKE GJØR DEN TABBEN.
God service. Stabilt nett. Utmerket kundeoppfølging.
Phonero har blitt dårligere og dårligere på kundeoppfølging for bedrift - fungere bra i starten der en fikk raske svar tilbake på mailer, dette opplever jeg ikke lenger. Vil ikke anbefale dette selskapet til andre bedrifter slik jeg opplever dette selskapet nå! Vår virksomhet ble solgt til ny eier og ansatte ble overført til det nye selskapet. Det som da skjer er at vi får regningen på brudd på bindingstid når tidligere ansatte bytter til annen mobil leverandør.
Det virker ikke som at Phonero følger helt med i tiden hverken når det kommer til å bygge opp fremtidsrettede abonnement eller å gi eksisterende kunder nye fordeler som lavere priser i EU med videre. Det virker som om at Phonero er akterutseilt av selv Telenor og andre leverandører. Jeg vil personlig ikke anbefale Phonero til andre bedrifter selv om de fungerer bra nok til daglig drift og har en grei app og telefonsentral.
Jeg synes Phonero har god dekning, gode priser og god kundeservice.
Salgskonsulenten førte oss bak lyset mhp skjulte avgifter, bindingstid og bruddgebyr. Vi kan heller ikke sende MMS med abonnementet. Når vi forsøker å få kontakt med salgskonsulenten i dag blir det lagt på. En frustrerende og kostbar erfaring. STYR UNNA!!!!
Fikk tilbud om utbetaling av mitt abo. Men dette var vist ikke blitt registrert. Så summen måtte jeg dekke selv. Prisen var helt ok, men kundeservice kan du bare glemme om du har en normal jobb. Da må du gjerne vente et par dager for at de skal svare på mailen sin, veldig tungvidt at de stenger telefonene så tidlig..
Jeg er mye ute og reiser, og når jeg kobler til WiFi, er det veldig gunstig å ringe gjennom Phonero-appen. Når jeg ringer til kundene, kan jeg velge å vise fasttelefonnummeret, så det ser ut som jeg sitter på kontoret i Oslo. Jeg har full oversikt på jobbsamtaler, og kan sjekke forbruket og skille mellom privat og arbeidsrelatert forbruk. Sentralbordet består av IP-telefoner og mobiltelefoner, og man kan se hvem i bedriften som er opptatt i samtale, viderekoble, og spørre om det er ledig for viderekobling via bl.a SMS før det kobles. Varsling på dataforbruk er ikke et problem, og utgiftene har blitt redusert med 40-50%!! De lover, og overholder max ventetid på 30 sekunder hos kundeservice, som også har døgnåpen vakttelefon. Full Telenordekning, men MYE billigere. Anbefales på det sterkeste.
Her vet du aldri hva fakturaen lyder på! Prisene virker normale, men forferdelig uoversiktlige fakturaer og ingen mld ved overforbruk og ingen maksgrense tydeligvis! Styr unna!
Et avbestillingsgebyr på kr. 3.750,- for å si opp avtalen må jo være hinsides rimelig forretningsdrift. Jeg er ikke avhengig av data på telefonen. Derfor har abonnementet vært OK. Men du sitter i fella når det koster nesten kr. 4.000,- for å gjøre slutt på avtalen = Bondefangeri!
For en stund siden var jeg på en lang utenlandstur uten internett og visste at jeg ikke kunne betale Phonero regningen i tide. Jeg kontaktet dem på forhånd og etter avtale betalte inn kr 2.000 i forskudd. Dette holdt de ikke orden på, og da jeg kom tilbake hadde det kommet mye purringer og også snakk om inkasso. Til tross for at forskuddet dekket mere enn regningen! Nå har vi sagt opp abonnementet og erfarer, som alle andre, at uansett hva man gjør, så kommer det et surt avbruddsgebyr. ALDRI MER PHONERO.
Produkt ok, kunde support og kunde behandling under enhver kritikk.
Fungerer helt topp for meg. Jeg har 50GB datapakke til samme pris som 15GB hos Telenor.
Bedriften vår har i en 2 års periode hatt Phonero. De hevdet hele tiden at dekningen deres var like bra som Telenor, fordi de lå på deres nett. Vi gikk over til Telenor og Telenor Mobilt Bedriftsnett for ca 1 måned siden. Det var som en helt ny verden, vi har fått dekning der vi tidligere ikke hadde dekning hos Phonero. Phonero har hele tiden sagt at de er lik på dekning, det stemmer ikke i det hele tatt. Vi har en helt klar anbefaling og det er Telenor, vi har ikke mistet en eneste samtale etter at vi gikk over til dem. Tapte samtaler er tapte inntekter for oss.
Fikk som lovet redusert prisen på abonnementene i vår bedrift med over 50%. Full Telenor-dekning og veldig god service med fast konsulent.