Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Phonero
4.5
4 024 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 024 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
83%
Utmerket
83% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 4 024 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 842
583
101
59
439
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Forferdelig

Omtale av  Anton

Skjulte kostnader, automatisk fornying av avtale og dårlig service!

Meget fornøyd

Omtale av  Lars

Gode priser. Ingen ventetid på support. Lett å forandre avtale hvis behovet endrer seg.

Forvent skjulte kostnader

Omtale av  Jonathan B

Vi er et lite firma men ganske normal telefonbruk. Phonero har likevel klart å overraske oss gang på gang med skjulte kostnader og dårlig varsling. Hvis man har 1GB data inkludert i abonnement blir man ikke varslet ved overskridelse, men fakturert en helt syk sum pr mb opp til kr. 3.000, - (noe man fort havner på med denne summen pr mb). Skulle man merke at man passerer grensen så finnes det ingen muligheter for oppgradering eller endring i helger eller på kveldstid da de ikke har support da, dermed må man slå av mobildata eller telefon for å unngå disse gebyrene! Vi oppfatter det slik at Phonero spekulerer bevisst i dette og at dette er deres måte å tjene penger på, glad avtalen vår endelig er over.

Bra totalpakke

Omtale av  Jan

Har fire telefoner registrert på bedriftsabonnement. Dyrt å ringe og gjøre stort utover det, som SMS, data osv, men fungerer og administreres greit og oversiktlig.

Dårlig på pris og elendig kundeservice

Omtale av  Alex

Låst i 10 mnd. til og bytter garantert når tiden er oppe!

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Fanget i et system uten service som agenda

Omtale av  Jørn

Automatisk avtalefornyelse uten varsel, kun 5-sifret dyre kundeservicenumre, høye kostnader og eller bindingstid ved omgjøring av abonnement. Jeg forlater så raskt jeg kan.

Ligg unna!!!

Omtale av  Steinar

Fornyer automatisk avtaler 3 mnd før avtaletiden går ut, noe som medfører avbruddsgebyr på kr 3000 + mva pr. abonnement og kr 5000 + mva om de har lurt på deg sentralbordsløsning. Er neppe fysisk mulig å skifte uten å betale dyrt i avbruddsgebyr. Fakturaer har alltid vert over dobbelt så høye som forutsatt av selger, oppstart for 2 år siden kostet flere tusen kr. Prøvde å bytte rett etter avtaleinngåelse for 2 år siden, men ble sjokket av gebyrene. Ventet derfor 2 år, bare for å få et trusselbrev om avbruddsgebyr på mail. Da jeg poengterte at avtalen var 24 mnd og var på vei til å gå ut fikk jeg svar om at avtalen var automatisk fornyet for 3 mnd siden. Har valgt å trekke meg ut å betale gebyrene, bare for å være sikker på at jeg ALDRI kommer til å ha noe med dette firmaet å gjøre igjen. Kan kun beskrives som ren svindel!!!

Hold dere unna!

Omtale av  Eva

Dårlige tjenester, dyrt, lurer folk med liten skrift på kontrakter, håpløst å komme ut av kontrakten uten store kostnader, automatisk fornying.

Aldri mere Phonero

Omtale av  Olav

Hei. Jeg opplever flere ting som gjør at jeg vil forlate Phonero: 1) Da jeg ble kunde ble jeg lovt en avtale. I ettertid så viser det seg at avtalen ikke var slik som selger forklarte. Dere viser til signert avtale. Dere velger å legge all deres beslutning til den signerte avtalen. Jeg leste ikke avtalen grundig nok tydeligvis. Selgeren sluttet like etter at avtalen var inngått, og før avtalen trådte i kraft og den tekniske løsningen skulle settes sammen. 2) Dere har dobbelt så stort bruddgebyr som den leverandøren jeg hadde da jeg ble kunde hos dere. Løsningen er den samme. Dere har lagt inn bruddgebyr på telefonnr. som dere opprettet i deres system, for at mobilnr. mitt skal kunne fungere med IP-telefon. Dette ble jeg ikke informert om. 3) Dere la ikke inn samme datamengde på abonnementet mitt som jeg hadde (dere fikk fakturakopi av min tidligere avtale med spesifikasjoner). Dette førte til at jeg flere måneder gikk over datamengden, og «brukte opp» den kreditnotaen som dere la inn for dekning av bruddgebyr hos min tidligere leverandør. 4) Ved problemer med IP-telefonen nå i sommer, så skylder dere på mitt interne nett. Jeg har kjørt PING og Traceroute, og finner ingen ustabilitet i nettverket mitt. Feilen dukket plutselig opp, og nå virker det som det er bedre igjen. Men hvem vet? Dere legger all skyld på mitt nettverk fra første e-post. Ingen har ringt meg og forsøkt å feilsøke, eller bistå med problemet annet enn å svare på e-post. Oppsummert så har deres selskap vist meg hvordan man IKKE skal behandle en kunde. Derfor skal jeg forlate deres selskap, og kommer ikke til å anbefale dere til noen andre i fremtiden. Dere har en ukultur i deres kundeservice, noe som dere vil tape på i lengden.

Bedriftsabonnement - man må være bevist på alle betingelsene ved avtaleinngåelse!

Omtale av  Phonero K

Har vært kunde hos Phonero siden oppstarten av selskapet og har hatt flere bedriftsabonnement frem til for ca. 1,5 år siden. Da endret jeg flere av anrops nummerne fra bedrift til privat abb. uten bindingstid. Ved overgang virket alt ok inntil jeg ble presentert bruddgebyr (på de flyttede nr.) pr. nr. på kr. 3. 000,-. Det skulle ikke påløpe bruddgebyr så lenge avtaletiden på 24 mnd. For lengst var utløpt. Etter en del kommunikasjon ( både via telefon med kundesentret og via mail) ble disse gebyrene slettet. Slettingen kom på ingen måte av seg selv - mildt sagt. Deretter har det for så vidt fungert greit vedr. fakturert beløp jfr. forbruk. Men folkens: - Vær opps - hvis dere skal si opp anropsnumrene til tross for at bindingstiden er utløpt, påløper det fortsatt et (brudd) gebyr ved portering over til en annen leverandør. Dette ble jeg opplyst står i avtalevilkårene. Ok, jeg burde selvsagt tilegne meg denne infoen ved avtaleinngåelsen, men synes nok det er vel drøyt å kreve ytterligere gebyr. Generelt velger jeg å oppsummere våre erfaringer med Phonero som middels positive.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Greit men ikke mer, dyrt nok

Omtale av  Morten B

Hyggelig kundeservice, bra hjelp, for høye priser, trege til justere ned priser, ikke bruk telefonen i USA, med Phonero abbonnement.

Stjeler fra de døde!

Omtale av  Pårørende

Phonero nekter å akseptere telefonisk oppsigelse og forsetter med å sende ut fakturaer til døde "kunder".

Spekulative kunderådgivere

Omtale av  Svein

Jeg har aldri opplevd dårligere kundeservice i noe selskap noensinne, uansett bransje. De er raske til å svare på kundeservice, men det virker som om "kunderådgiverne" du kommer i kontakt er eksperter på å lure deg inn i avtaler som koster deg dyrt. Her må du lese alt som står med liten skrift for du kan ikke stole på at de forteller deg sannheten!! Jeg gremmes over at jeg lot meg lure til å bytte til Phonero, og ser frem til at jeg snart er ferdig med deres tjenester.

Hold deg unna Phonero

Omtale av  Nils

Min erfaring med Phonero er dessverre en skremmende opplevelse. En selger som unnlater å fortelle om alle tilleggsprisene, dekning som ikke tilsvarer andre leverandører, inkompetent kundeservice og dårlig håndtering av misfornøyde kunder. Så min anbefaling er å holde seg unna selskapet. Bare søk etter flere andre sin erfaring, så ser du at jeg er ikke den eneste, dessverre.

De greier ikke å registrere riktige opplysninger

Omtale av  Sofia

Dyrt og dårlig. De er mye dyrere enn andre telefonselskaper for vårt bruk. Vi ble i tillegg lurt på ekstra abonnement fordi de sendte med en haug simkort og ikke greide å portere telefonnummer som skulle porteres. Men det verste er at de ikke får til å sende faktura til rett tid, har sendt en rekke varsler på epost til en epostadresse som ikke eksisterer og ikke sender varsler til riktig telefonnummer. De har til og med sendt faktura med vårt firmanavn til en person i et annet firma i en helt annen bransje (det var i riktig by i det minste). Styr langt unna!

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Lureri

Omtale av  Gunnar

Blev lurt av en telefonselger. Koster 3000,- at annulere avtalen.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR