Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Phonero opererer med oppsigelstid på 3 mnd i tillegg til bindingstid - ellers ilegges et straffegebyr på kr 3000.- + moms. Dette ble ikke opplyst når avtale ble inngått. Dette gebyret er selvkomponert og vil sannsynligvis ikke tåle en juridisk prøvning. I beste fall er dette uetisk, på grensen til svindel. Så godtfolk _ styr unna Phonero
Hei Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg har mange gode erfaringer med Phonero gjennom flere år
Så fint å høre omtalen din, Ane! Tusen takk 😊 Vi skal sørge for at det gode samarbeidet fortsetter! Hilsen Cecilie i Phonero.
Alltid lett å få god kvalifisert bistand. Rask respons. Også ved tilbakering. Litt klønete at rollover blir borte ved endring av abonnementstype. Men de gir meg den tapte tollover tilbake hvis jeg ringer og ber om det.
Så hyggelig å lese omtalen din, Harald! Tusen takk 😊 Vi skal sørge for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
De er når du trenger hjelp. Lett å få hjelp om du ønsker det
Takk for hyggelig omtale, Øistein! 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik. Hilsen Cecilie i Phonero.
Det funker godt med abbonementet. Litt dyrt i Tyrkia Gjerne vært avtale med Tyrkia
Takk for fin omtale, Hein! 😊 Ta gjerne kontakt på [email protected], så kan vi undersøke om vi har noe som passer for deg. Hilsen Cecilie i Phonero.
Får hjelp med en gang når jeg trenger den. Service er god, fra hyggelig personer.
Så fint å høre at du er fornøyd med servicen! Tusen takk 😊 Vi skal sørge for at det god samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Takk for god og nyttig informasjon om endring av datapakke ifm nye rutiner i hverdagen. Veldig fine innspill til hvordan man unngår å forbruke for mye data ved å slå av mobildataknappen i perioder i løpet av dagen.
Takk for hyggelig omtale Berit! Så fint å høre at du fikk den hjelpen og informasjonen du trengte 😊 Vi håper du blir fornøyd med oss! Hilsen Cecilie i Phonero.
Pågående selgere som ikke legger fram alle vilkår ved salg. Fikk lurt meg til å registrere et tlf nummer jeg ikke er juridisk eier av under min bedrift. Signerte ikke sms avtalen engang. Beskjed fra kundeservice at det ikke er 14 dagers angrerett, og fikk et bruddgebyr på 3000 Kr. Ikke imøtekommende, skylder alt på kunden.
Hei Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Lett å chatte med, får den informasjonen man er ute etter. Hyggelig tone i chatten.
Tusen takk for hyggelig omtale, Fred! 😊 Det er viktig at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Forstår hva vi ønsker og hjelper oss raskt så langt det er mulig
Takk for hyggelig omtale, Ole! 😊 Vi setter stor pris på din opplevelse med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Ble ikke informert om at det var 24 mnd bindingstid i tlf samtale med selger. Sto i vilkårene, men da man blir bedt om å skrive ok på en sms tilsendt fra selger mens en prater med dem for å bekrefte kjøpet, blir naturligvis ikke vilkårene lest ordentlig. Datapakken er liten, og når den er brukt opp, er det sinnsykt dyrt å kjøpe mer data
Hei! Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg byttet til en billigere abonnement fordi jeg ikke trengte så mye data. Da ble all dataen jeg hadde fra før borte. Ringte kundeservice og de fikset opp i det.
Så bra det løste seg! 😊 Takk for hyggelig omtale Kristian. Vi håper du blir fornøyd med oss som din operatør. Hilsen Cecilie i Phonero.
Fantastisk rolig og hjelpsom mann, setter veldig pris på sånne mennesker 😊
Så hyggelig å høre Anne! 😊 Det er viktig for oss at du får den hjelper du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
veldig fornøyd med alt sammen, alt fra app til dekning
Så fint å høre at du er fornøyd Anders! 😊 Vi setter stor pris på din omtale og skal sørge for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg fikk svar og hjelp som ønsket i løpet av kort tid. Det var enkelt å bytte abonnement til Phonero ved bruk av E-simkort. Rimeligere mobil avtale enn det jeg hadde før
Så fint å høre! 😊 Tusen takk for omtale! Vi håper du blir fornøyd med oss som din operatør. Hilsen Cecilie i Phonero.
Alltid like blid og behjelpelige når man ringer for hjelp.
Vi setter stor pris på omtalen din, Torger! Godt samarbeid med kunder er viktig for oss 😊 Hilsen Cecilie i Phonero