Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alltid hyggelige kundebehandlere, man finner alltid en løsning, løsningsorienterte
Tusen takk for en kjempe fin omtale, Herman! 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Flott kundeservice, rask hjelp, bra priser og dekning.
Så hyggelig å lese omtalen din! Tusen takk 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Har ikke noe annet en gode opplevelser med phonero, raske og service innstilte folk som leverer på det beste 🙂
Takk for fin omtale, Kjell Erik! 😊 Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Det setter vi stor pris på! Hilsen Cecilie i Phonero.
Tok kontakt for å revurdere videre kundeforhold. Kundeservice var hyggelig, løsningsorientert og kom med et bra tilbud. Endte med videre kundeforhold.
Så hyggelig å høre, Espen! Takk for fin omtale 😊 Vi setter pris på at du ønsker å fortsette hos oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Enkelt og brukervennlig dashbord og sentralbord. God hjelp på support ved behov
Tusen takk for hyggelig omtale, Frode 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik. Hilsen Cecilie i Phonero.
Ble kunde hos phonero fra 01august og har angret fra dag 1. dårlig dekning og verste mobildata! ganske frekk folk som sitter i kunesupport! teknisk rådgiver var veldig snill og ville prøve alt for at tingene skulle fungere! kundesupport forventer at jeg skal ta skjermbilder og tidspunkt hele tiden når dekningen blir borte eller om jeg får problem med mobildata. sendte 2 til 3 skjerbilder og sendte nøyaktig tidspunkt også! men null respons! vurderte å si opp og fikk beskjed at jeg må betale bruddsgebyr på 6000 kr fordi phonero har dekket utkjøp av binding fra forrige tilbyder! jeg anbefaler aldri noen å gå over til verste selskapet som finnes!
Hei Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Totalt lureri fra ende til annen med masse skjulte kostnader. Det er bruddgebyrer, ekstra priser på MMS / Bank id og de presenterer seg for Telia. i tillegg er det binding, noe de "glemmer" å opplyse om. Hold deg unna!
Hei! Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero
Kundesenter er superbra og superflinke. Og ikke minst lett tilgjengelige når det trengs
Så hyggelig å lese omtalen din! Tusen takk 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Alltid god hjelp og få. Vennlig innstilt kundeservice og rimelige priser.
Tusen takk for en kjempe fin omtale😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Fungerer helt bra, god service ved henvendelser - rimelig firmasbonnement
Så hyggelig å lese omtalen din! Tusen takk 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik! Hilsen Cecilie i Phonero
Grei dekning der jeg har vært og positivt m litt ekstra tid i ferien. Fin hjelp de gangene jeg har trengt det.
Takk for hyggelig omtale Ingeborg! 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Meget hyggelig og ryddig selger som fant en pakke som passet min bedrift
Tusen takk for hyggelig omtale, Gunnar! 😊 Vi håper du blir fornøyd med oss som din operatør. Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask behandlings tid. Slik at jeg ikke måtte gå å tenke på hva i alle dager er det nå. Jeg har stelt i stand 🤠 Flott å få være kunde i et selskap så tenker alt for kunden🤠👍
Vi setter stor pris på din tilbakemelding Asgeir! Tusen takk 😊 Godt samarbeid med kunder er viktig for oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Profesjonell og god hjelp. Problemet mitt ble løst veldig raskt.
Så fint å høre omtalen din, Stig! 😊 Det er viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Etter en lite hyggelig opplevelse ved oppsigelse av abbonement, med høye bruddgebyr. Var det svært hyggelig, at kundebehandler kunne komme i møte med et godt tilbud. Jeg må nok ta min del av skylden, for ikke å ha lest kontrakten før jeg bestemte meg for å bytte. En dyrekjøpt lærdom. En ivrig selger for en stund tilbake, opplyste nok ikke tilstrekkelig om baksiden. Alt i alt sitter jeg allikevel tilbake med et godt inntrykk.
Takk for tilbakemelding, Gunnar! Så fint å høre at det ordnet seg til slutt og at du sitter igjen med et godt inntrykk! 😊 Det setter vi pris på. Hilsen Cecilie i Phonero.
Forsøkte å ringe kundeservice, fikk som alternativ at de skulle ringe meg opp igjen og ar jeg beholdt plassen i køen. Kort ventetid. Hyggelige folk
Tusen takk for hyggelig omtale, Gry! Så fint å høre at du er fornøyd med oss 😊 Det setter vi stor pris på! Hilsen Cecilie i Phonero.