Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble ikke informert om at det var 24 mnd bindingstid i tlf samtale med selger. Sto i vilkårene, men da man blir bedt om å skrive ok på en sms tilsendt fra selger mens en prater med dem for å bekrefte kjøpet, blir naturligvis ikke vilkårene lest ordentlig. Datapakken er liten, og når den er brukt opp, er det sinnsykt dyrt å kjøpe mer data
Hei! Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg byttet til en billigere abonnement fordi jeg ikke trengte så mye data. Da ble all dataen jeg hadde fra før borte. Ringte kundeservice og de fikset opp i det.
Så bra det løste seg! 😊 Takk for hyggelig omtale Kristian. Vi håper du blir fornøyd med oss som din operatør. Hilsen Cecilie i Phonero.
Fantastisk rolig og hjelpsom mann, setter veldig pris på sånne mennesker 😊
Så hyggelig å høre Anne! 😊 Det er viktig for oss at du får den hjelper du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
veldig fornøyd med alt sammen, alt fra app til dekning
Så fint å høre at du er fornøyd Anders! 😊 Vi setter stor pris på din omtale og skal sørge for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg fikk svar og hjelp som ønsket i løpet av kort tid. Det var enkelt å bytte abonnement til Phonero ved bruk av E-simkort. Rimeligere mobil avtale enn det jeg hadde før
Så fint å høre! 😊 Tusen takk for omtale! Vi håper du blir fornøyd med oss som din operatør. Hilsen Cecilie i Phonero.
Alltid like blid og behjelpelige når man ringer for hjelp.
Vi setter stor pris på omtalen din, Torger! Godt samarbeid med kunder er viktig for oss 😊 Hilsen Cecilie i Phonero
Alltid hyggelige kundebehandlere, man finner alltid en løsning, løsningsorienterte
Tusen takk for en kjempe fin omtale, Herman! 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Flott kundeservice, rask hjelp, bra priser og dekning.
Så hyggelig å lese omtalen din! Tusen takk 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Har ikke noe annet en gode opplevelser med phonero, raske og service innstilte folk som leverer på det beste 🙂
Takk for fin omtale, Kjell Erik! 😊 Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Det setter vi stor pris på! Hilsen Cecilie i Phonero.
Tok kontakt for å revurdere videre kundeforhold. Kundeservice var hyggelig, løsningsorientert og kom med et bra tilbud. Endte med videre kundeforhold.
Så hyggelig å høre, Espen! Takk for fin omtale 😊 Vi setter pris på at du ønsker å fortsette hos oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Enkelt og brukervennlig dashbord og sentralbord. God hjelp på support ved behov
Tusen takk for hyggelig omtale, Frode 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik. Hilsen Cecilie i Phonero.
Ble kunde hos phonero fra 01august og har angret fra dag 1. dårlig dekning og verste mobildata! ganske frekk folk som sitter i kunesupport! teknisk rådgiver var veldig snill og ville prøve alt for at tingene skulle fungere! kundesupport forventer at jeg skal ta skjermbilder og tidspunkt hele tiden når dekningen blir borte eller om jeg får problem med mobildata. sendte 2 til 3 skjerbilder og sendte nøyaktig tidspunkt også! men null respons! vurderte å si opp og fikk beskjed at jeg må betale bruddsgebyr på 6000 kr fordi phonero har dekket utkjøp av binding fra forrige tilbyder! jeg anbefaler aldri noen å gå over til verste selskapet som finnes!
Hei Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Totalt lureri fra ende til annen med masse skjulte kostnader. Det er bruddgebyrer, ekstra priser på MMS / Bank id og de presenterer seg for Telia. i tillegg er det binding, noe de "glemmer" å opplyse om. Hold deg unna!
Hei! Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero
Kundesenter er superbra og superflinke. Og ikke minst lett tilgjengelige når det trengs
Så hyggelig å lese omtalen din! Tusen takk 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Alltid god hjelp og få. Vennlig innstilt kundeservice og rimelige priser.
Tusen takk for en kjempe fin omtale😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Fungerer helt bra, god service ved henvendelser - rimelig firmasbonnement
Så hyggelig å lese omtalen din! Tusen takk 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik! Hilsen Cecilie i Phonero