Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Konkurranse dyktige priser, bra kundeservice og god oppfølging !
Heisann Zuzanna! Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med både priser og kundeservice. Vi jobber hardt for å følge opp alle våre kunder på best mulig måte! Takk for du tok deg tid til å dele din erfaring :) Hilsen Christer
Med selger avtalte jeg over telefon at overføringen gjaldt tre linjer: En mobiltelefon En mobillinje til " fasttelefon " En linje til PC. Den siste linjen ble ikke levert. Etterfølgende kontakt har vært topp.
Hei, Jan. Vi setter pris på din tilbakemelding. Vi er glade for at vi har kunnet rette opp i utfordringen. Vi tilbyr eSIM på lik linje med fysiske SIM i Phonero, så vi kan raskt sikre at enhet får SIM-kortet det trenger på få minutter. Ha en flott dag videre Hilsen Christer
Med Phonero har jeg endelig fått god dekning i området her jeg bor. Og får alltid hjelp og hyggelig service.
Heisann Hugo. Det er bra å høre at du nå har god dekning der du bor! Vi er stolte av å ha 5G dekning til 9 av 10 i Norge! Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss en så positiv tilbakemelding, og motiverer oss mot å bli beste kundesenter for 4 året på rad :) Hilsen Christer
Intresset i å hjelpe. Bra kundservice . Hyggelig att prata med och viste att de er intresserat i jobben sin och kunderna är i fokus ,
Heisann Anna. Veldig hyggelig å høre at du setter pris på vårt engasjement og kundeservice. Vi streber alltid etter å ha deg i fokus og er glade for at du la merke til det. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding! Hilsen Christer :)
Opplever dårlig dekning på enkelte steder, samt at samtalene brytes nokså ofte.
Hei, Trond. Vi setter stor pris på din tilbakemelding og beklager ulempene du har opplevd. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester og vil gjerne undersøke dette nærmere. Ta kontakt med vår kundeservice så kan vi feilsøke eksemplene du har, og prøve å se hva som egentlig skjer. Hører fra deg - Christer
Krever 3000kr i bruddgebyr. Skulle gå fra pohnero til et annet selskap som jeg fikk via jobben. Ble mildt sagt overrasket da en regning på 3000kr kom i posten. Jeg var også i kontakt med kundeservice for å få info om utmelding/ frigjøring av abenomentet. Ingenting om en 3mnd oppsigelsesfrist ble nevnt. Svindel rett ut.
Hei, Anette. Det er veldig leit å se at du ikke hadde en god opplevelse med oss. Send meg gjerne en epost på [email protected] med nummeret ditt så kan vi ta en nærmere titt på saken. Hører fra deg - Christer
Veldig behjelpelige med å løse det som var utfordrende for meg. Får raskt kontakt med dere.
Hei, Riborg. Takk for de hyggelige ordene! Vi er her for å hjelpe og det er flott å høre at du har hatt en god opplevelse med vår kundeservice. Ha en flott dag videre Hilsen Christer