Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg byttet til Phonero utelukkende fordi selger lovte at de hadde "akkurat den samme type data rollover" som vipps, etter at jeg hadde forklart hvorfor vipps' løsning med kumulativ data rollover var perfekt for meg, og vanlig data rollover ikke var interessant. Det viste seg å ikke stemme, men da hadde jeg allerede signert kontrakt med 2 års bindingstid (noe selger selvsagt ikke nevnte, men greit nok, jeg burde lest kontrakten bedre). Var i kontakt med kundeservice ang dette, og de sa de ikke fant noe avtalebrudd, da det i kontrakten sto "data rollover", og det var det jeg fikk. At selger hadde lovt at det skulle være akkurat den samme som vipps var tydeligvis ikke så interessant. Jeg fikk 50gb data jeg måtte bruke innen 3 mnd som plaster på såret, hvorav jeg brukte kanskje 3, da det ikke var en periode jeg hadde behov for mye data.
Hei. Her ønsker jeg å undersøke litt mer hva som egentlig har skjedd med tanke på Rollover. Kan du sende meg en epost på [email protected], inkluder mobilnummer og navn. Hører fra deg. - Christer
Har ikke hatt noen problemer med Phonero... Har fått hjelp om jeg trengte det. Alt bra.
Så hyggelig å lese omtalen din! Tusen takk 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Strøken bistand over chat. Effektivt og meget hjelpsomt
Heisann Anders! Tusen takk for de hyggelige ordene om vår kundeservice via chat. Vi jobber alltid for å være så effektive og hjelpsomme som mulig. Hilsen Christer :)
Dette er ikke bra, både ang. Dekning, pris og ikke mulig å motta-sende MMS og i tillegg er det ikke mulig å Sk opp før 24 med er gått. Har bedt om lydfil som de påstår de har ang det med sagt om bindingstid og pris eksl mva. Føler oss lurt.
Hei, Rold. Dette tenker jeg vi må undersøke og se nærmere på saken. Kan du sende meg en epost til [email protected], inkluder mobilnummeret så kan vi undersøke saken. Hører fra deg Hilsen Christer
Konkurranse dyktige priser, bra kundeservice og god oppfølging !
Heisann Zuzanna! Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med både priser og kundeservice. Vi jobber hardt for å følge opp alle våre kunder på best mulig måte! Takk for du tok deg tid til å dele din erfaring :) Hilsen Christer
Med selger avtalte jeg over telefon at overføringen gjaldt tre linjer: En mobiltelefon En mobillinje til " fasttelefon " En linje til PC. Den siste linjen ble ikke levert. Etterfølgende kontakt har vært topp.
Hei, Jan. Vi setter pris på din tilbakemelding. Vi er glade for at vi har kunnet rette opp i utfordringen. Vi tilbyr eSIM på lik linje med fysiske SIM i Phonero, så vi kan raskt sikre at enhet får SIM-kortet det trenger på få minutter. Ha en flott dag videre Hilsen Christer
Med Phonero har jeg endelig fått god dekning i området her jeg bor. Og får alltid hjelp og hyggelig service.
Heisann Hugo. Det er bra å høre at du nå har god dekning der du bor! Vi er stolte av å ha 5G dekning til 9 av 10 i Norge! Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss en så positiv tilbakemelding, og motiverer oss mot å bli beste kundesenter for 4 året på rad :) Hilsen Christer