Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Strøken bistand over chat. Effektivt og meget hjelpsomt
Heisann Anders! Tusen takk for de hyggelige ordene om vår kundeservice via chat. Vi jobber alltid for å være så effektive og hjelpsomme som mulig. Hilsen Christer :)
Dette er ikke bra, både ang. Dekning, pris og ikke mulig å motta-sende MMS og i tillegg er det ikke mulig å Sk opp før 24 med er gått. Har bedt om lydfil som de påstår de har ang det med sagt om bindingstid og pris eksl mva. Føler oss lurt.
Hei, Rold. Dette tenker jeg vi må undersøke og se nærmere på saken. Kan du sende meg en epost til [email protected], inkluder mobilnummeret så kan vi undersøke saken. Hører fra deg Hilsen Christer
Konkurranse dyktige priser, bra kundeservice og god oppfølging !
Heisann Zuzanna! Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med både priser og kundeservice. Vi jobber hardt for å følge opp alle våre kunder på best mulig måte! Takk for du tok deg tid til å dele din erfaring :) Hilsen Christer
Med selger avtalte jeg over telefon at overføringen gjaldt tre linjer: En mobiltelefon En mobillinje til " fasttelefon " En linje til PC. Den siste linjen ble ikke levert. Etterfølgende kontakt har vært topp.
Hei, Jan. Vi setter pris på din tilbakemelding. Vi er glade for at vi har kunnet rette opp i utfordringen. Vi tilbyr eSIM på lik linje med fysiske SIM i Phonero, så vi kan raskt sikre at enhet får SIM-kortet det trenger på få minutter. Ha en flott dag videre Hilsen Christer
Med Phonero har jeg endelig fått god dekning i området her jeg bor. Og får alltid hjelp og hyggelig service.
Heisann Hugo. Det er bra å høre at du nå har god dekning der du bor! Vi er stolte av å ha 5G dekning til 9 av 10 i Norge! Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss en så positiv tilbakemelding, og motiverer oss mot å bli beste kundesenter for 4 året på rad :) Hilsen Christer
Intresset i å hjelpe. Bra kundservice . Hyggelig att prata med och viste att de er intresserat i jobben sin och kunderna är i fokus ,
Heisann Anna. Veldig hyggelig å høre at du setter pris på vårt engasjement og kundeservice. Vi streber alltid etter å ha deg i fokus og er glade for at du la merke til det. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding! Hilsen Christer :)
Opplever dårlig dekning på enkelte steder, samt at samtalene brytes nokså ofte.
Hei, Trond. Vi setter stor pris på din tilbakemelding og beklager ulempene du har opplevd. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester og vil gjerne undersøke dette nærmere. Ta kontakt med vår kundeservice så kan vi feilsøke eksemplene du har, og prøve å se hva som egentlig skjer. Hører fra deg - Christer