Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Grei dekning der jeg har vært og positivt m litt ekstra tid i ferien. Fin hjelp de gangene jeg har trengt det.
Takk for hyggelig omtale Ingeborg! 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Meget hyggelig og ryddig selger som fant en pakke som passet min bedrift
Tusen takk for hyggelig omtale, Gunnar! 😊 Vi håper du blir fornøyd med oss som din operatør. Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask behandlings tid. Slik at jeg ikke måtte gå å tenke på hva i alle dager er det nå. Jeg har stelt i stand 🤠 Flott å få være kunde i et selskap så tenker alt for kunden🤠👍
Vi setter stor pris på din tilbakemelding Asgeir! Tusen takk 😊 Godt samarbeid med kunder er viktig for oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Profesjonell og god hjelp. Problemet mitt ble løst veldig raskt.
Så fint å høre omtalen din, Stig! 😊 Det er viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Etter en lite hyggelig opplevelse ved oppsigelse av abbonement, med høye bruddgebyr. Var det svært hyggelig, at kundebehandler kunne komme i møte med et godt tilbud. Jeg må nok ta min del av skylden, for ikke å ha lest kontrakten før jeg bestemte meg for å bytte. En dyrekjøpt lærdom. En ivrig selger for en stund tilbake, opplyste nok ikke tilstrekkelig om baksiden. Alt i alt sitter jeg allikevel tilbake med et godt inntrykk.
Takk for tilbakemelding, Gunnar! Så fint å høre at det ordnet seg til slutt og at du sitter igjen med et godt inntrykk! 😊 Det setter vi pris på. Hilsen Cecilie i Phonero.
Forsøkte å ringe kundeservice, fikk som alternativ at de skulle ringe meg opp igjen og ar jeg beholdt plassen i køen. Kort ventetid. Hyggelige folk
Tusen takk for hyggelig omtale, Gry! Så fint å høre at du er fornøyd med oss 😊 Det setter vi stor pris på! Hilsen Cecilie i Phonero.
I called to customer service and they told me the cost of buing me out will be 15 000. I made a decision according to that. The send me bill for 30 000. They taking no responsibility for what they customer service saying. Check opinions on google and stay away from them.
Hi, Gregor We're sorry to hear about your experience. Our aim is to always provide accurate and reliable information. Please allow us the opportunity to take another closer look on this situation by getting in touch with us directly at [email protected] Your feedback is important for our continuous improvement. Regards Christer