Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Enkelt og brukervennlig dashbord og sentralbord. God hjelp på support ved behov
Tusen takk for hyggelig omtale, Frode 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik. Hilsen Cecilie i Phonero.
Ble kunde hos phonero fra 01august og har angret fra dag 1. dårlig dekning og verste mobildata! ganske frekk folk som sitter i kunesupport! teknisk rådgiver var veldig snill og ville prøve alt for at tingene skulle fungere! kundesupport forventer at jeg skal ta skjermbilder og tidspunkt hele tiden når dekningen blir borte eller om jeg får problem med mobildata. sendte 2 til 3 skjerbilder og sendte nøyaktig tidspunkt også! men null respons! vurderte å si opp og fikk beskjed at jeg må betale bruddsgebyr på 6000 kr fordi phonero har dekket utkjøp av binding fra forrige tilbyder! jeg anbefaler aldri noen å gå over til verste selskapet som finnes!
Hei Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Totalt lureri fra ende til annen med masse skjulte kostnader. Det er bruddgebyrer, ekstra priser på MMS / Bank id og de presenterer seg for Telia. i tillegg er det binding, noe de "glemmer" å opplyse om. Hold deg unna!
Hei! Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero
Kundesenter er superbra og superflinke. Og ikke minst lett tilgjengelige når det trengs
Så hyggelig å lese omtalen din! Tusen takk 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Alltid god hjelp og få. Vennlig innstilt kundeservice og rimelige priser.
Tusen takk for en kjempe fin omtale😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Fungerer helt bra, god service ved henvendelser - rimelig firmasbonnement
Så hyggelig å lese omtalen din! Tusen takk 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik! Hilsen Cecilie i Phonero
Grei dekning der jeg har vært og positivt m litt ekstra tid i ferien. Fin hjelp de gangene jeg har trengt det.
Takk for hyggelig omtale Ingeborg! 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.